Repäsinpäs tänään eräältä odottavalta " äidiltä" tupakin pois suusta......
Kommentit (60)
Vierailija:
Toisaalta se läski siellä hampurilaisbaarissa saattaa käydä pari kertaa päivässä siellä syömässä? mistä sitä koskaan tietää.
Ja taas toisaalta se saattaa käydä siellä vain kerran kaksi vuodessa! Kyllä sitä läskiä kuule kertyy ilman hesejä ja mäkkäreitäkin!
Vierailija:
No, siinäpähän tämä äiti lohdutti ja pusutteli ja samalla oli noro suussa.....
ap
Itsensä myrkyttämistä se on myös.
ihmisellä, myös aikuisella on oikeus koskemattomuuteen. Tekosi oli hyökkäys ja tämä äiti koki sen ehkä uhkaavana. Tiukalla tulkinnalla sinä voisit saada sakot uhkauksesta.
Olisi tpyytänyt kauniisti, että hän ei polttaisi puistossa.
Jos aletaan hyväksyä oman käden oikeus niin jokainen meistä on lainsuojaton sen jälkeen.
Sen vaan sanon, että ylpeä olen teostani ja todella toivon, että tämä naisihminen otti oeiksensa jotain! Ja varmasti teen tämän vielä seuraavankin kerran, mutta silloin koita ensin kyllä avata suuni ensin;)
Toivon, että te tupakoivat äidit todella tajuatte millaista myrkkyä se tupakka on teille ja varsinkin teidän LAPSILLENNE. Te olette heidän tuki ja turvansa tässä maailmassa, ette myrkyttäjiä ja syövälle alistajia!
Muistakaa myös kun poltatte lastenne edessä, että he ottavat teistä mallia ja passiivinen tupakointi on vaarallisempaa kuin itse tupakointi.
Minä pyydän, lopettakaa tupakointi, edes siksi ajaksi kun olette raskaana. Antakaa lapsillenne terveellinen elämä!!
ap
Vaikkei se taida näihin itsekkäisiin sauhuttelijoihin tehota. Minäkin olen ylpeä teostasi, on sitä maailmassa kummempaakin nähty ja kuultu :)!
Kyllä tuollaiset " äidit" ei saa minulta sympatiaa lainkaan. Se, että mässäilee, dokaa, poltaa, käyttää huumeita ei haittaa ---> raskaana ja edellämainittuja toiminteita = VAKAVAA JA VÄLINPITÄMÄTÖNTÄ!
sillä, ei se läski pakolla ole tunkemassa sinullekin hampurilaista kurkusta alas kun taas tupakoijan tupakointi vaikuttaa myös muihin ihmisiin kuin vain itse tupakoijaan.
vahingoittaa lastaan aivan samalla tavalla.
Joten nyt kun oman käden oikeus on joukolla hyväksytty niin ei muuta kuin sapuskat pois läskin edestä yms.
kerro mulle miten olen vahingoittanut lapsiani, kun kävin raskausaikana viitisen kertaa hesessä? Ei ainakaan vielä näy vahinko, lapset täyttävä pian 2v. Alkuraskauden poltin tupakkaakin, mutta se alkoi maistua niin kauhealle, että onneksi pääsin siitä kertaheitolla eroon. Enkä enää aloita, koska en halua antaa lapsilleni huonoa esimerkkiä. Niillä huonoilla ruokailutavoillakaan...
Kyllä siinä ainakin minulle tulisi todella ajattelemisen aihetta että onko tässä polttamisessa mitään järkeä, vaarantaa lapsen terveyden. Johan siinä rupeaisi hävettämäänkin kauheasti. Toki kaikki ymmärtää että sitä tupakkaa ei voi mennä ottamaan kenenkään kädestä ilman lupaa. T. Tupakoitsija äiti, nyt kaksi päivää ilman.
Minusta hän ylitti rajan kun käytti oman käden oikeutta.
Pitää ajatella purentaa ja hampaita.
äitien käsistä. Vain äidinmaito on ainoaa oikeaa ravintoa.
Vierailija:
Itsensä myrkyttämistä se on myös.
joku raja sentään täytyy olla miten käyttäytyy. sulle ei kuulu pätkääkään tupakoiko joku raskaana oleva.
tosin olisin antanut takasin. myös sinun koskemattosuutesi olisi rikkoutunut.
Se on pahoinpitelyä siinä missä lapsen lyöminenkin.
Vierailija:
joku raja sentään täytyy olla miten käyttäytyy. sulle ei kuulu pätkääkään tupakoiko joku raskaana oleva.
Tupakointi on ihan sama asia.
Vierailija:
Mä poltan itse esim. hyvin harvoin. Ehkä pari tupakkaa vuodessa, jonkun baari-illan yhteydessä.
Toisaalta se läski siellä hampurilaisbaarissa saattaa käydä pari kertaa päivässä siellä syömässä? mistä sitä koskaan tietää.