Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luupiikki kantapäässä

Vierailija
07.05.2007 |

Mä mietin lääkärille menoa. Olen nyt töissä mutta kävelystä ei tule mitään kun kantapäässä on luupiikki, en jaksa sinnitellä sopimuksen loppuun ja en kyllä haluaisi jäädä sairaslomallekaan. Kävely ei onnistu ja onnun töissä ja kotona konttaan kun ei voi astua.

Sais kirjoittaa mulle kunnon reseptin särkylääkettä, vaan sitä buranaa tulee aina.

Olisiko kenelläkään mitään vinkkejä tuohon luupiikkiin, elämä on ihan helvettiä kivun kanssa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venytellyt olen, mutta ei apua. Kapulaa voisi pyöritellä, mutta kosketus kantapäähän vietajun tai jalan nosto ilmaan.

Vierailija
2/6 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtapaaminen peruuntui kerran, kun yksi ei voinut kävellä paikalle luupiikin takia. Jäi vain mietityttämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kantapäässä, kävely ja seisominen erittäin kivuliasta.

Vierailija
4/6 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpottavat hetkeksi, mutta tulehdus uusiutuu herkästi.

Molempiin kenkiin voisit ostaa kantatyynyt jotka antavat kantapäälle mahdollisuuden levätä eikä iskut tunnu jalassa.

Ja sinuna menisin nyt kyllä lääkäriin noinkin " kipeässä" tilanteessa. Saat myöskin lähetteen ortopedille, joka katsoo sinulle sopivat jalkineet kohtuu hintaan tai ilmaiseksi.

Vierailija
5/6 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MBT-jalkine (Masai Barefoot Technology®) on fysiologinen kenkä, jonka erikoinen patentoitu pohja stimuloi luonnolliseen kävelytoimintoon. Masaisensori, kantapäätyyny on koko teknologian ydin. Masaisensori antaa välipohjan ja kovikkeen kanssa luonnollisen ja mukavan alustan, joka vaimentaa, luo epävakaisuutta ja antaa miellyttävän rullaavan kävelykokemuksen ja samalla aktivoi tukilihaksia. Lihasaktiviteetin lisääntyminen vuorostaan vähentää nivelten kuormitusta.

MBT-kenkä

aktivoi stabiloivia lihaksia jaloissa, sekä vatsan ja selän syviä lihaksia

lisää tasapainotoimintaa

vähentää polvien ja lonkien nivelrasitusta

vaikuttaa ryhtiin ja parantaa kävelytoimintaa

parantaa verenkiertoa jaloissa

vaikuttaa ennaltaehkäisevästi tuki- ja liikuntaelimistön sairauksiin

Katso kuva vaikutuksista kehoon tästä

Keski-Euroopassa, muissa Pohjoismaissa, Aasiassa ja USA:ssa MBT kengät ovat saavuttaneet jo oman paikkansa ja suuren suosion johdosta niistä on ilmestynyt runsaasti artikkeleja ja tutkimustuloksia. Katso sivun laidasta linkkejä julkaisuihin eri maissa.

MBT-kenkiä myydään jo yli 25 maassa ja niitä suosittelevat ortopedit ja fysioterapeutit ympäri maailmaa.

Katsele video MBT kengistä USA:n Today' s Health Magazine:n artikkelista. Klikkaa tätä linkkiä ja valitse Today' s Health

MBT kenkiä jälleenmyy Tampereella FysioPoint

FysioPoint tarjoaa hieronta-,fysioterapia- ja personal trainer palveluja.

Linkit:

fysioterapia tampere

hieronta tampere

Jälleenmyynti

Virallinen MBT kenkä esite

MBT kengät lehdistössä (UK)

MBT kengät lehdistössä (SE)

Kansainväliset MBT-sivut

Lisätietoja: MBT Suomi

Kisumu MBT Sandaalit

Mwalk urheilujalkineet

Vierailija
6/6 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kipeään kohtaan ei kohdistu niin paljon painetta.

Ne kantatyynyt eivät ole yhtä hyviä, paras on ortopedinen pohjallinen jossa on tuo yllä kuvailtu reikä.

Leikkaaminen ei kannata, vaiva uusiutuu.

Piikit lääkärissä ovat myös vähän niin ja näin, niiden täytyy osua just (eikä melkein) oikeaan kohtaan, muuten eivät auta.

Tulehduskipulääke on tärkeä.

t. toinen luupiikkinen, monen vuoden kokemuksella (juuri nyt pahempi, käyttänyt pohjallisia liian vähän)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi