Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Repäsinpäs tänään eräältä odottavalta " äidiltä" tupakin pois suusta......

Vierailija
21.05.2007 |

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin odotan ja poltan ja jos olisit tullut mun suustani nyppäämään tupakan todellakin olisit saanut nyrkistä naamaan. Oma asiani on tupakoinko odotusaikana ja jos joku tulisi sanomaan minulle tupakoinnista raskausaikana niin kertoisin et opettelee pitämään huolen omista asioista.

Muiden tupakoiminen ei kuulu teille.

Vierailija
22/60 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lapsen pahoinpitelyä se on!! Katselisitkos sinä äitiä joka kittaa viinaa naamaansa ollessaan raskaana? Eihän sekään ole laitonta...

24: En itse asiassa muista sanoinko mitään... :D

Taisin vaan vetäistä sen tupakin pois, tumppasin sen ja heitin roskiin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

29. Niin varmaan juu. Taitaa suusi olla leveämpi kuin perseesi.

Vierailija
24/60 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Multa jos joku tulis repimään ihan mitä tahansa, niin saletisti vetäsisin vähintään avokkaalla. Ja jos siitä poliisijuttu tulis, niin mitä sitten? oon mä ennenkin sakkoja maksellut.

Vituttaa tollanen pelle!

Vierailija
25/60 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itsekkin odotan ja poltan ja jos olisit tullut mun suustani nyppäämään tupakan todellakin olisit saanut nyrkistä naamaan. Oma asiani on tupakoinko odotusaikana ja jos joku tulisi sanomaan minulle tupakoinnista raskausaikana niin kertoisin et opettelee pitämään huolen omista asioista.

tupakoimaan ja heittelemään tumppeja lasten leikkipaikalle? Joo ei onneksi kuulu sun tupakointisi minulle, paitsi jos tupakoit minun lasteni lähellä. Toivottavasti saat terveen lapsen.

Vierailija
26/60 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti, mikä tuossa nyt on niin kamalaa, että jotkut ottavat vaikka pahoinpitelysyytteen niskoilleen? Eihän se sätkä edes maksa kuin muutaman sentin, eli mistään toisen omaisuuteen kajoamisestakaan ei voi mielestäni puhua.

Jos minä polttaisin raskausaikana ja joku minulle tekisi noin, kohauttaisin vain olkapäitäni.

Vierailija
27/60 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdeltä raskaana polttavalta äidiltä. Jonka lapset syntyivät täysaikaisina alle 3kg. Kaikki tupakoitsijat taitavat nyrkein puolustaa omaa tupakkaansa?

Vierailija:

Vierailija
28/60 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä ihmeen oikeudella sinä puutut toisen elämään, kyse ei ole sinun raskaudesta eikä sinun lapsestasi,. Minä en polta enkä myöskään kunnioita ihmisiä jotka polttavat raskaana. Mutta en silti olisi niin typerä kuin ap.

Vierailija
29/60 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se ei laitonta ole. tietty voi ihmetellä ja voi asiasta sanoa ääneen koska sanavapaus on mutta et sä voi mennä toisen kädestä mitään ottamaan. sama se olis ku menisit hampurilaisravintolassa ottamaan hampin pois läskiltä. en puolustele äitiä ketä tupakoi odotusaikana, se on väärin mutta mun mielestä siihen asiaan ei saa noin puuttua.

Vierailija
30/60 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sama se olis ku menisit hampurilaisravintolassa ottamaan hampin pois läskiltä.

Joku järjen riemuvoitto siellä vertaa hampurilaista tupakkaan...

Vierailija
31/60 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaljapulloa alkkiksen kädestä kun kerran toi hampurilais vertaus jotain niin naurattaa.

Vierailija
32/60 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no miksi sitten on sossutätejä, jotka hakevat lapsia pois huonoista kodeista, jos ei toisten elämään saa puuttua?

Siis mulle on ihan sama myrkyttääkö tuo nainen omat keuhkonsa vai ei! Mutta silloin kun hän vetää siihen viattomia mukaan, niin minä en sitä enään katsele. Ja joo.. tulkaa vaan vetämään turpaan, teidän sauhuttelunne ja uhoamisenne kertovat kyllä teistä paljon äiteinä!

ap

Vierailija
33/60 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

millä ihmeen oikeudella sinä puutut toisen elämään, kyse ei ole sinun raskaudesta eikä sinun lapsestasi,. Minä en polta enkä myöskään kunnioita ihmisiä jotka polttavat raskaana. Mutta en silti olisi niin typerä kuin ap.

Vierailija
34/60 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

sama se olis ku menisit hampurilaisravintolassa ottamaan hampin pois läskiltä.

Joku järjen riemuvoitto siellä vertaa hampurilaista tupakkaan...

Vierailija
35/60 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

no miksi sitten on sossutätejä, jotka hakevat lapsia pois huonoista kodeista, jos ei toisten elämään saa puuttua?

Siis mulle on ihan sama myrkyttääkö tuo nainen omat keuhkonsa vai ei! Mutta silloin kun hän vetää siihen viattomia mukaan, niin minä en sitä enään katsele. Ja joo.. tulkaa vaan vetämään turpaan, teidän sauhuttelunne ja uhoamisenne kertovat kyllä teistä paljon äiteinä!

ap

Ja sustako tämä ei kerro mitään, ap?

t: entinen nikotinisti

Vierailija
36/60 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä polttamisessahan on muutenkin kyse. Miksi ei siis puolustaisi tupakkaansa nyrkein tai muuten huitomalla.;)

Vierailija
37/60 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

autoista repimään avaimet virtalukosta koska pakokaasut voivat sattua sinun lapsesi nenään?? tuskin se äiti siellä puistossa puhalsi ne savut lapsesi naamaan, olisiko aika löysätä vannetta päässä tai nousta kaktukselta ylös.

ainahan sitä voi pyytää olemaan polttamatta lasten läheisyydessä.

Vierailija
38/60 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro ihmeessä miten? Tuskin läskeistäkään läskein vetää esim. 10-20 hampurilaista päivässä, kuten useimmat tietämäni tupakoitsijat vetävät tupakkaa? Muutenkin kiinnostaa mitkä ainesosat hampurilaisessa ovat myrkkyä...

Vierailija
39/60 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tässä tapauksessa " suojellut" omia lapsiani vaan, sitä syntymätöntä lasta!

ap

Vierailija
40/60 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse asiassa hän puhalteli savua lapsensa naamaan, kun pikkuiselle oli käynyt haaveri ja itki äidiltänsä lohdutusta.

No, siinäpähän tämä äiti lohdutti ja pusutteli ja samalla oli noro suussa.....

ap