Ei ole kiva kun eräs pph juttelee yhden perheen asioita avoimesti puistossa
Musta hän tekee jo virkavirheen sillä heitä koskee vaitiolovelvollisuus
Kommentit (6)
Puhuu mullekin hoitolastensa asiat ja mun asiat niille. Soita ohjaajalle, on minunkin neuvo.
Hänelle ulkonäkö ja asioiden levittely tärkeämpää kuin hoitolapset. Mutta voisin kyllä soittaa heidän johtajalleen ja kerran hän haukkui toista perhettä perheen lapsen kuullen =(
Ja puistossa ollessaan höpisee kaikki hoitoperheidensä asiat juurta jaksaen. Näin tekee ainakin minulle, jos satutaan samoille keinuille lasten kanssa. Yritän olla neutraali ja viedä keskustelua muille raiteille, mutta aina vain hän palaa näihin lähialueen lapsiperheisiin.
Tunnen hänet niiltä ajoilta, kun hän kävi meillä, joten eiköhän meidänkin asiat ole kierrätetty aika kivasti täällä. Minä en välitä siitä ,sillä olen itse puhunut niin monien puistoäitien kanssa perheasioista, joten eipä ihmeempiä salaisuuksia ole mennyt eteenpäin, jos onkin meistä jotain puhellut.
Ja mä en haluais et meidän asiat leviäis kulovalkean lailla puistossa, sillä niin ei saa tehdä.
siitä,että vanhemmat puhuvat kylillä minun perheeni asioista. Molemmin puolinen vaitiolo olisi suotavaa!
suosittelisin soittamaa päivähoidonohjaajalle. Ei kovin ammattimaiselta kuulosta tuollainen pph