Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
leukemian oireista ... vastatkaa please, jos tiedätte
21.05.2007 |
onko leukemian oire mustelmien synty ilman syytä? vai myös taipumus saada mustelmia herkästi? mulle tulee helposti pistemäistä mustelmaa esim. käsiin kun kannan turvakaukaloa. Normaalia? Mutta mustelmia ei tule ilman syytä siis..
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kakkonen ;) olo on jotenkin, tuoreena äitinä, ylihysteerinen :P Mulla oli eilen neuletakki ja kannoin kaukaloa, käsissä nyt pilkkua. Siitä säikähdin.. Ja kun väsymystäkin on, niin sillä selvä, leukemiaahan tää on..
mutta taitaa leukemiaan kuuluva väsymys olla ihan totaalista väsymystä, kyllä mä nyt jonkun tunnin päivässä jaksan valvoa heh..
ap
Alue: Aihe vapaa
käsivarrella turvakaukaloa ja sulla on esim .neulepusero niin varmasti tulee pistemäisiä mustelmia tai painaumia.
Voit lopettaa lääkärikirjan selaamisen tältä päivältä, pliis.