Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

leukemian oireista ... vastatkaa please, jos tiedätte

Vierailija
21.05.2007 |

onko leukemian oire mustelmien synty ilman syytä? vai myös taipumus saada mustelmia herkästi? mulle tulee helposti pistemäistä mustelmaa esim. käsiin kun kannan turvakaukaloa. Normaalia? Mutta mustelmia ei tule ilman syytä siis..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsivarrella turvakaukaloa ja sulla on esim .neulepusero niin varmasti tulee pistemäisiä mustelmia tai painaumia.



Voit lopettaa lääkärikirjan selaamisen tältä päivältä, pliis.

Vierailija
2/3 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys oli ainoa oire ja sen takia menikin lääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkonen ;) olo on jotenkin, tuoreena äitinä, ylihysteerinen :P Mulla oli eilen neuletakki ja kannoin kaukaloa, käsissä nyt pilkkua. Siitä säikähdin.. Ja kun väsymystäkin on, niin sillä selvä, leukemiaahan tää on..

mutta taitaa leukemiaan kuuluva väsymys olla ihan totaalista väsymystä, kyllä mä nyt jonkun tunnin päivässä jaksan valvoa heh..



ap