Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Enskojen terassi-ilta***

21.05.2007 |

Eli tänne kaikki viihteelle halajavat!

Kelit näyttäisivät lämpenevän lupaavasti, joten olisiko kesäkuun alku hyvä aika? Vai onko liian pian?

Mä ehdottaisin LAUANTAI-ILTAA, koska itse en muina iltoina välttis pääse ennen kymmentä (mies töissä)... Tai jos on muu viikonpäivä, täytyy sopia tosi paljon etukäteen, jotta mies voi pyytää aamuvuoron. Tai toki käy ihan arkenakin, jos se käy teille muille.

Ehdotuksia:

la 26.5. (tällä viikolla, eli aika pian?!)

la 9.6.

Kandi

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enterin kirous ;)

Että olisko sit vaikka lauantai klo 19, vai kaavailiko joku vielä sitäkin aiemmin? Me vaihdetaan miehen kanssa Noelia " lennossa" (miehen tullessa töistä Ruoholahdesta), joten mulle käy mikä vain aika klo 18.15 jälkeen. Tai jos kuudelta näette, tulen vähän myöhässä.

Ruokailu aluksi kuulostaisi hyvältä! Siinä Eatzissahan saisi kai ruokaakin, ja sit olisi hyvä terassi..? Rautatieaseman Namaskaarissakin on sekä ruokaa että terassi. Ja Kampin keskuksessa on kans niitä terassillisia ruokapaikkoja. Tai toki voidaan sit siirtyä toiseen paikkaan nauttimaan muutamia nestemäisiä jälkkäreitä ;) Mä join lauantaina jopa kaksi annosta alkoholia, ja se tuntui olevan sellainen säädyllisen käytöksen raja :)

Vierailija
22/36 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]

Perjantai käy:

MAMMIS

LEENIS

KARSSULI

KANDI (myöhemmin eli klo 21 jälkeen)

Lauantai käy:

KANDI

KARSSULI

MAKKARA

KESIS

IIRIS

MAMMIS

NAPNAP???

Eatzin terdeä on ehdotettu.. Ja kampissa ois sit tietty parikin eri terdeä. Mites, tietääkö kukaan paistaako Teatterin terassille enää aurinko esim klo 19 kieppeillä? Siellä nimittäin on AIVAN SIKAHYVÄT salaatit.. ;)

Mammis - taas :)[/color]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan meinannut unohtua tänne ilmoittautuminen, mukaan lähdössä, jos vielä seura kelpaa.. Ja kumpi vaan päivä käy.

Henna

Vierailija
24/36 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Nostellaas taas pinoa näkyville..

Mammis :)[/color]

Vierailija
25/36 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantai klo 19 käy erinomaisesti! Onks Virgin Oilissa terassia??

Makkara

Vierailija
26/36 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja onkos Vanhallakin terassi??

Onko aika nyt kuitenkin se lauantai klo 19? Vai tuleeko kilpailevia ehdotuksia? :)

Vierailija
27/36 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Nyt sit viimeisetkin terassille lähtijät vinkkaamaan ootteko tulossa.. ;) Siis lauantaina varmastikin mennään ja klo 19 kuulostaa hyvälle.. Paikka vaan pitäis päättää..?

Mammis[/color]

Vierailija
28/36 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...nyt kuitenkaan... kun mies suunnittelee jotain kivaa, ehkä jotain reissua viikonlopuksi. Niinpä täytyy jättää mamman tuuletus toiseen kertaan!

Vierailija
29/36 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt pääsekään... tulee vieraita. Mieluisia kylläkin.. kaikkea ei voi saada.

Mutta pitäkä hauskaa, ihana sää ainakin! :)

iiris

Vierailija
30/36 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Porukka vähän typistyy.. KESIKSEN netti tökkii ja ovat karanneet vielä maalle kun on näin hyvät kelit. Käski kertoa terveisiä kaikille! :) Näillä tiedoilla siis Lauantaina lähdössä:

KANDI

MAKKARA

MAMMIS

HENNA

NAPNAP, muita???

Mennäänkö kuitenkin vaikka porukka typistyi vai pitäiskö siirtää? Mitä mieltä ootte muut?

Mammis[/color]

Vierailija
31/36 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

....oon menossa ens vkl kuitenkin viihteelle, niin en pistä pahakseni jos nyt siirretään myöhemmäksi terdeiltaa. Jos uudella yrityksellä pääsis useampi mukaan?

Mitä mieltä muut?

Vielä on kesää jäljellä..... (ja nyt toi soi tietysti koko loppuillan päässä :( )

Makkara

Vierailija
32/36 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Todellakin jäi soimaan päähän! ;) Hyvä biisi tosin..

Enivei, mulle käy kummin vain, joko mennään tai sit siirretään. Ulkoilulupa on kuitenkin anottu ja maitoa pumpattu varastoon isukille. Tuun vielä aamusella surffaamaan ja katsomaan mikä on tuomio. Päivällä mennään picnicille.. :)

Mammis[/color]

Vierailija
33/36 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tulin kurkkaamaan, mikä tilanne - hiljaista näyttää olevan...

Makkara

Vierailija
34/36 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska meillä on koko porukka ollut mahataudissa tällä viikolla. Muhun se iski eilen, joten olo on heikko. Enkä viitsisi ottaa riskiä, että tartutan sen teihinkin...

No, mitenkäs seuraava lauantai? Ai niin, megatreffit :) No, yritetäänkö vielä kesäkuun puolella? Käykö mikään arkipäivä?

Vierailija
35/36 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Ehkä menemme joku toinen kerta. :) Meilläkin kun on ne ristiäiset huomenna niin puuhaa riittää.. Tosin nyt mennään picnicille & neidillä on ihana helleasu päällä!

Mammis[/color]

Vierailija
36/36 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö suunnitelma voimassa? Minä olisin ainakin tulossa!