JESPER JUNIOR Löydöt Kehiin =D
Kommentit (31)
Täällä ollaan toipilaina oksennustaudista ja mietin pitäisikö raahautua paikalle..
Talvivaatteita oltaisiin vielä vailla. Olik mitään reiman ulkovaatteita alessa?
Ei vain ollut nyt meille mitään sopivaa. Tytöille ja pojille (myös isommille pojille) oli Legon trikoopuseroita, samettihousuja ja farkkuja. Reimatecin talvirukkasia (pieniä) 20e. Reiman talvihaalari 39e (ei siis Reimatec) tyttöjen ja poikien väreissä. Samaa haalaria näkynyt aiemminkin samaan hintaan.
Julia-sarjaa tytöille, pojille jotain vastaavaa. Kivatin hyviä kypäräpipoja n. 12.90e (toppaukset korvien päällä).
Espritin vaatteita oli runsaasti alessa ja itse ainakin niistä tykkään joten ostin niitä tytöilleni. Vähän jäi kaivelemaan Espritin vaaleanpunaiset toppatakit molemmille kun hintaakin olis ollu alle 20e, mutta kun ei ole tarvetta ja rahavaratkin alkaa alla lopussa joten jäivät kauppaan.... Tytöille oli myös ihan kivasti Legon vaatetta 1/2 hintaan. Itse ostin isommalle Legon samettihousut n.20e ja " Braz" paidan 14-15e.
Toppavaatteista oli tosiaan ne Reiman haalarit mitkä oli aikaisemmin tarjouksessa 59e niin nyt 39e. Olivat ihan hyvän tuntuisia pukuja ja pitäis kait pitää vettä ja alaosan saumat teipattu. Tytöille oli muistaakseni punainen/beessi. Itsekkin olisin voinut tollasen ostaa jos haalarille olis ollu tarvetta. Vauvoille oli Tutan toppapukuja, vaaleansinistä ja vaaleanpunaista, hintaa en valitettavasti muista. Tytöille oli myös Reiman Casual takkeja ja toppahousuja, värinä taisi olla tämän vuoden Atsalea. Noita Kivatin hattuja oli jotain 1/2 hintaan ja Motionwearin topparukkasia oli alle 5e, mutta ne tais olla vähän isommille lapsille.
Tutan vaatteita oli myös 1/2 hintaan mutta niitä en katsellut ja kait Juliaa ja Nicolastakin.
Eli itse olin tyytyväinen löytöihini ja olisin ostanut enemmänkin ellei rahatilanne olisi nyt ollut niin heikko :=)
Itse olen tietysti pojan äiti, joten halvaksi tuli, kun ostin vain muutamat sukat :-)
Tavaraa oli kyllä tarjolla minusta runsaammin kuin aiempina vuosina, eli sinänsä hyvät 1/2-hintapäivät. Ehkä meillä ei ollut tarvetta juuri sille, mitä olisi ollut.
Reiman haalareita oli tytöille jäljellä tangollinen puolilta päivin, pojille vain yksi 128cm. Legon, Tutan ja Espritin vaatteissa oli vaikka mitä kivaa tytöille, pojille sitten lähinnä JJ:n omaa merkkiä, joka ei ole kovin laadukas eikä miellyttänyt tämä mallisto silmääni. Motion Wear -haalareita n. 30e/kpl oli hyvin jäljellä tytöille ja pojille, mutta poikien haalari oli mielestäni ruma. Sama juttu Motion Wear -toppatakkien kanssa: jos minulla olisi tyttö, olisin sellaisen ihan nätin oranssin tai punaisen vähän pitemmän mallisen takin ostanukin, mutta poikien värit olivat niin synkkiä, ettei käynyt edes mielessä. Reimatecin, Jonathanin ja Kivatin viime talven hattuja oli tarjolla, mutta reimatecit, joista olisin ollut kiinnostunut, olivat kaikki vain pieniä kokoja (50cm).
Noh, joulun jälkeen on taas ale :-)
- tiukkis
Minä kävin juuri poikien kanssa Myyrmannissa ja löysin juuri pienemmälle pojalle 74 senttisen Reimatecin babyhaalarin. Reimatecin muita asuja oli muutamia toppahousuja ainakin koko 74 ja 80 sekä kaksi takkia koko 80 cm. Sukkiksia ostettiin myös pienemmälle. Hattuja ja hanskoja ei oikein pienemmälle ollut alessa.
Isommalle ostettiin Espritin paita, kun hän kinusi : ) Hinta tosin alle 5 euroa. Pojille ei ehkä niinkään ollut tarjontaa, tytöille joitain juttuja. Vaikea sanoa, kun ei tiedä mistä toiset pitää. Joo ja meidänkin pienelle olisi ollut alle 20 euron suloinen söpöstelytakki tarjolla, mutten raskinut ostaa. Kun milloin moista oikeesti käyttäisi? Minä en ainakaan osaisi laittaa päälle?
oliko tuo babyhaalari alennuksessa?
haalarin pojallemme kakkoshaalariksi. tosin sen " tyttöjen" värin siis punainen/muta tms. oli mielestäni kivemman värinen kuin se " poikien" tumma. hinta oli 39 euroa ja housut saumattu, joten mielestäni tein ihan hyvän hankinnan kakkoshaalariksi. aiemmin sama haalari oli hintaan 59 euroa. ja ovh ilmeisesti 79.
muuten en löytänyt mitään kiinnostavaa, todella liiankin kanssa ne motion wear-merkkiset oli " tyrkyllä" - minusta ne eivät vaikuta laadukkailta eivätkä ole hyvännäköisiäkään.
mutta siis tyytyväinen olen haalarihankintaan.
- KIVAT villainen kypärämyssy hauskoilla korvilla
- Espritin sammarit
- Espritin T-paitoja ja
- sukkahousuja
Koot ei kaikista olleet juuri nyt vielä sopivia, mutta ostin varastoon kun edullisesti sai :)
Luulin, että olis ollu enemmän uusia tarjouksia, suurin osa oli sellaista jota on vaihtelevalla alennuksella myyty jo pidemmän aikaa.
Hei Viivi,
oli juu puoleen hintaan, mutta muita haalareita ei enää jäänyt. Oli siis ainut jäljellä tuolla Myyrmannissa. En tiedä oliko haalari esim. viime vuoden väritystä, muttei sillä meille väliä. Haalarin ovh oli 98 euroa.
mutta kun kukkaro ei olisi kestänyt...
Eskaripojalle ostin:
Lego Bionicle pitkähihaisen
------=------- collegepuseron
------=------- ulkoiluhousut
Kyllä on Bionicle-fani onnessaan,kun nuo paljastuvat synttäri- ja joulupaketeista!
Oli tosi paljon tuon ikäiselle pojalle just noita Bionicle vaatteita,ainakin myyrmannissa.
Ostin Bioniclen fleecetakin ja Espritin paidan pojalle (7v).Olisi ollut Bionicleä tarjolla vaikka kuinka,paitoja,housuja jne.Meillä ei ole tarvetta housuille ja paidoille joten en viitsinyt turhaan hamstrata.Ihailin Espritin oliivin vihreää toppatakkia,mutta jätin kuitenkin ostamatta (hyvä minä!!).Tytöille (116cm) ei ollut oikein enää mitään jäljellä,eikä pienille.No...pistäydyin samalla Bobossa.....huoh ;)
Kävin juuri sellon Jesper Juniorissa ja huomasin siellä olevan todella paljon alennusvaatteita sekä tytöille että pojille. En ymmärrä miten jotkut väittävät että tytöille olisi enemmän! Legon, Espritin ja Tutan mallistoista löytyy yhtä paljon molemmille, tietysti jotkut koot olivat jo loppuneet. Muutenkin myymälä oli hyvin kampanjahengessä mukana iloisten myyjien paitoja myöten! Kiitokset heille reippaudesta ja ripeydestä! :)
Lego-eskarireppu oli puoleen hintaan...
Kävin eilen ja todella surkeasti oli mitään alle 3-vuotiaille ja muutenkin. Jotain Legon vaatteita näkyi olevan, mutta ei niissäkään mitään meidän koissa.
No tuli edullinen käynti, kun mitään en ostanut :)
eikä mukaan tarttunut kuin
130cm tytölle tutan trikoopaita, julian trikoopaita ja motion wearin toppatakki pikkupakkasille kouluun. Oli aika kiva väri mielestäni, tumma pinkki? ja valk. karvakaulus. Julian farkkuja olisi ollut, ja muitakin julian vaatteita, mutta ostin niitä viime alesta reilusti!
140cm tytölle vain yksi espritin trikoopaita!
92cm pojulle vain yksi tutan trikoopaita ja norm.hintaiset talvihanskat.
Reiman haalaria ihastelin pojulle, olisin ostanutkin, mutta 98 oli loppu.
Aika ihana se poikien väri : )
itiksessä oli 2 reimatecin haalaria puoleenhintaan kokoa 80cm, taisi olla tummansinisiä molemmat.
..mutta en itse ostoksille pääse.
Voisiko joku ostaa minulle?
Laittaisin rahaa ja maksan postituksen.
Valikoima taitaa olla jo aika huonoa, kun pari päivää jo tarjouksia pitäneet. Voipi olla että tänään poikkean kauppakeskuksessa mistä JJ löytyy, joten voisin samalla katsoa, jos tiedät mitä haet? Ota yhteyttä angelinako@netti.fi
spp:
..mutta en itse ostoksille pääse.
Voisiko joku ostaa minulle?
Laittaisin rahaa ja maksan postituksen.
Olihan siellä alennuksia, mutta tuntui ettei ollut mitään kivaa tai ei ollut sopivaa kokoa. Ehkä en ollut shoppailu tuulella.