Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Enskojen terassi-ilta***

21.05.2007 |

Eli tänne kaikki viihteelle halajavat!

Kelit näyttäisivät lämpenevän lupaavasti, joten olisiko kesäkuun alku hyvä aika? Vai onko liian pian?

Mä ehdottaisin LAUANTAI-ILTAA, koska itse en muina iltoina välttis pääse ennen kymmentä (mies töissä)... Tai jos on muu viikonpäivä, täytyy sopia tosi paljon etukäteen, jotta mies voi pyytää aamuvuoron. Tai toki käy ihan arkenakin, jos se käy teille muille.

Ehdotuksia:

la 26.5. (tällä viikolla, eli aika pian?!)

la 9.6.

Kandi

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tällä viikolla varmaankaan käy, Ainon kummi tulee kylään. Mutta tuo 9.6. olis ihan ok, siihen vielä sen verran aikaa että ehtii mies varautua! =)

Vierailija
2/36 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

9.6. vaikuttais sopivalta!

Makkara

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopisi kanssa 9.6.

Kesis

Vierailija
4/36 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupungissa??? Helsingissä/Espoossa/Hyrylässä/Keravalla/Järvenpäässä..???

Tahtoo myös mukaan, jos aikautaulu antaa periksi! =D

Vierailija
5/36 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tuli mieleen, että miten teille käy arki-illat? Tylsempi vaihtoehtohan se on, mutta kun mietiskelin, että jos saadaan iso porukka kokoon, niin kesäkuusta eteenpäin voi olla vaikea löytää terasseilta tilaa la-iltana jo siitäkin syystä, kun se tupakointi-kielto astuu voimaan. Niinpä suurin osa baarissa kävijöistä on varmaan sitten ulkotiloissa.

Mutta tää oli vaan ajatus. Vai tietäiskö joku " hiljaisemaan" paikan, missä saattaisi mahtua istumaan isollakin porukalla?

Vierailija
6/36 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippis,

mäkin näkisin teitä mielelläni myös ilman vauvoja!

9.6. sattuu olemaan ainoa la jolloin miehen bändillä ei ole keikkaa kesäkuussa, eli silloin vois kyllä olla mun vuoro tuulettua!

Ajattelin heti siis että Helsingissä... Mutta lähialueella muuallakin mahdollisesti.

Niin ja kyllä arkikin käy, mut lauantai vois olla kivempi niin olis miehet hoitamassa vauvoja myös seuraavana päivänä jos vaikka väsyttää... vaikka ei kai tarkoitus välttämättä ollutkaan olla ihan sikamyöhään? tai siis ainakaan aloittaa ihan sikamyöhään?

No, meille ehkä kyllä tulee vieraita sinä 9.6.vkloppuna mut ei ihan varmaa ole kylläkään.. kannatan sitä edelleen.

:)iiris

Vierailija
7/36 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]¿Pirteänä¿ jo hereillä.. Ristiäiset on 10.6. mutta täytyy kysyä mieheltä suostuuko hoitamaan neitiä lauantai-iltana. Toki se varmasti tarkoittaa sitten sitä että minä en ainakaan kovin myöhään terassilla roiku, mutta kuitenkin. Eli periaatteessa sopii.. Ja Helsingin terassit ois mulle parhaimmat. Ehdotuksia? Esim Michellen ja Rafaellon sisäpihalle ei paista aurinko, ois kuitenkin kiva nauttia vähän säteistä..

Mammis[/color]

Vierailija
8/36 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

9.6. kävis, mutta ehkä mieluummin vaikka heinäkuussa. Vieläkös siinä Baarikärpäsen ja On The Rocksin edessä on se iso terde? Eikös siihen paista? Ja olis lyhyt matka junalle...

-Amy-

Vierailija
9/36 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta päättäkää te päivä, mä katson sitten että sopiiko.

Mulle sopii myös pi-kin ehdottamat arki-illat!

Vierailija
10/36 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähden mielelläni, mutta kumpikaan noista päivistä ei nyt käy. 7.6. on firman kesäjuhlat ja sinne olen menossa, joten ei ihan heti lauantaina kehtaa taas lähteä =(

jos joku toinen kerta sitten, kun taas päivästä sovitaan =)

mykis

Vierailija
11/36 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille nyt onkin ehkä tuolloin lauantaina tulossa vieraita....käykö teille se perjantai?

Makkara

Vierailija
12/36 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Mulle käy myös PE, itse asiassa ehkä vähän paremmin kuin se LA niin ei ¿häiritse¿ ne SU ristiäiset terdeilyä.. ;) Mut siis kumpi vaan näillä näkymin käy.

Mammis[/color]

Vierailija
13/36 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon menossa firman " kesän avajaisiin" Laruun 8.6. ja oon siis ulkona jokatapauksessa , joten voisin sieltä tulla teikkiksiä moikkaamaan. Olisi kivaa!! :) 9.6. ei sovi kun en usko että mies antaa mulle iv:ta kahtena iltana peräkanaa...

Leenis

Vierailija
14/36 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ei myöskään voi mies sanoa että terdeily häiritsisi perheen yhteistä viikonlopun viettoa. =)

Vierailija
15/36 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Mullekin sopii edelleen, sekä PE että LA.. Miten on?

Mammis[/color]

Vierailija
16/36 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei käy perjantaina ennen iltayhdeksää, joten ei please ainakaan alkuillan treffejä! Olen odottanut tätä kuin kuuta nousevaa :/

Eli jos pe, vasta myöhään. Itse edelleen preferoisin sitä lauantaita!

Vierailija
17/36 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa vaan olla töissäkäyvien puolisoiden kannalta ikävämpi aika...

Vierailija
18/36 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hävettää tämä soutaaminen ja huopaaminen - just ehdotin itse perjantaita ja nyt se ei käykään.... Mutta siis lauantai näillä näkymin käy! Miehelläkin on iltameno, mutta todnäk saamme Nakille hoitajan :)

Mulle maistuis sillon illalla mieluusti ruokakin....et voidaanko treffata jossain, josta saa myös sapuskaa? Mikäli siis tuo la käy...

Makkara

Vierailija
19/36 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Selailin pinon läpi ja tällaiseen tulokseen tulin:

Perjantai käy:

MAMMIS

LEENIS

KARSSULI

KANDI (myöhemmin eli klo 21 jälkeen)

Lauantai käy:

KANDI

KARSSULI

MAKKARA

KESIS

IIRIS

MAMMIS

AMY

NAPNAP???

Kertokaahan jos olen listannut ¿väärin¿ eli ette pääse, tai teille käykin PE tms. Tästä voisi nyt tulkita että LA olisi enemmän lähtijöitä.. LA voisi myös kenties mennä jo vähän aiemmin, eli silloin kun aurinko vielä lämmittää. :) Allekirjoittaneelle on ihan sama kumpi ilta. Mies kun oli viime vkonloppuna ulkona niin se saa luvan tyytyä kumpaan tahansa iltaan neidin kanssa. ;)

Ja kaikki muutkin, miten on, tuleeko lisäosallistujia?

Mammis [/color]

Vierailija
20/36 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Istuttiin iltaa ilman Emmiä viime viikonloppuna ja jo reilun viikon päästä lähdetään reissuun, niin ei kyllä tämä mamma raaski nyt lähteä ilman tyttöä mihinkään illaksi. Mutta josko loppukesällä uudemman kerran...

-Amy-