Onko teillä kokemuksia mistä ette yleensä kerro toisille ihmisille?
Koska sitä voi olla vaikee selittää ulkopuolisille, todennäkäisesti ihmiset eivät ymmärtäisi, tai vastaavaa. Itse en yleensä kerro lapsuudestani, vain lähimmät ystävät tietävät.
Kommentit (23)
Vaikka kuinka paljon 😆. On asioita joita en ole kertonut edes miehelleni jonka kanssa ollaan oltu yhdessä kohta 40 v. Äitini ei tiennyt elämästäni mitään, suurelta osin koska sitä kiinnosti vain oma itsensä, mutta olisi myös kertonut asiat eteenpäin. Joskus miettinyt miten oma äiti on niin totaaliaesti erilainen kuin mitä itse on.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka paljon 😆. On asioita joita en ole kertonut edes miehelleni jonka kanssa ollaan oltu yhdessä kohta 40 v. Äitini ei tiennyt elämästäni mitään, suurelta osin koska sitä kiinnosti vain oma itsensä, mutta olisi myös kertonut asiat eteenpäin. Joskus miettinyt miten oma äiti on niin totaaliaesti erilainen kuin mitä itse on.
Nykyään en peittele lapsuuttani, mtta en mainosttkaan sitä, mutta saatan kertoa totuuden mukaisesti asioista perhepiirissä.
Myös toisin päin. Et varmasti voi ymmärtää miltä tuntuu jopa rukoilla että omat vanhemmat eroaisi tai kuolisi, ainakin toinen niistä. Ydinperhe ei ole automaattisesti onnela.