Dianan rakastajat ja salarakkaat
Oliver Hoare - kolmen lapsen isä, naimisissa.
Barry Mannakee - naimisissa.
Will Carling - naimisissa.
James Gilby, Hashnat Khan, James Hewitt...
Muistuuko mieleen muita?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Miksi listaat näitä?
Listataan ja spekuloidaanhan täällä ja lehdissä jotain tosi-tv julkkisten parisuhteitakin. Miksi ei Dianankin. Hän oli kuitenkin sydänten prinsessa 😍
Eikös se Loirin kanssa heilastellut?
Vierailija kirjoitti:
Eikös se Loirin kanssa heilastellut?
Simo Salminen oli kiilapoikana.
https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/201809142201198983
Sutinaa on ollut muutaman miehen kanssa. Tuskin tiedetään murto-osaakaan kaikista...
Eikä Diana ollut edes erityisen kaunis, vaikka sitä aina hehkutettiin.
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt erityisen rumakaan, mutta ei tietenkään mitään Camillan säihkyvän luontaiseen kauneuteen verrattuna.
Ketä vielä fanittaa Dianaa? Oli joskus mun idoli mut ei kyllä enään
Vierailija kirjoitti:
Mutta se mahdoton vetovoima mikä hänessä oli, se ei liene epäselvää kuin hieman simppeleimmille.
Vierailija kirjoitti:
Ketä vielä fanittaa Dianaa? Oli joskus mun idoli mut ei kyllä enään
Minä.
Vierailija kirjoitti:
Dodii al-islam-fayed
Mistä islamin nimeen keksit?
Ei mikään ihme että haki rakkautta muualta kun ukko oli sellanen kaamea kylmä kala.
Vierailija kirjoitti:
Trumppi varmaan...
En tiedä, pitääkö paikkansa, mutta Trumppi oli kiinnostunut Dianasta. Diana antoi pakit.
Areenasta katsoin sen Windsorit- dokkarisarjan, ja nyt se silloin-niin-suloinen Diana vaikutti ihan vammaiselta kun se muljautteli niitä silmiään ja kasvot alasluotuna käänsi katseen eteen tai sivulle. Miten sitä pidettiin niin ihanana sillon... sarjassa ei muuten puututtu sen miesystäviin muuten kuin yhden puhelun verran. Charlesin Camillaa kyllä vatvottiin.
Dianalla oli kaksi islamilaista rakastajaa - suurin rakkaus oli pakistanilainen Hasnat Khan ja viimeinen miesystävä Dodi.
Dodii al-islam-fayed