Jos teille tulisi joku meno, johon tarvitsisi juhlavamman asun, oliisko teillä heti valmiina se asu kaapissa?
Vaikka joku missä mentäsiin porukalla syömään ravintolaan ja sitten pihajuhlat mihin tulisi ihmisiä. Oliisko teillä asu valmiina sinne ?
Kommentit (111)
Löytyy asuja ihan joka lähtöön, vapaa-ajan asuista cocktail-mekkojen kautta juhlaviin iltapukuihin. Olen osallistunut esim. gaala-illallisille, joissa on ollut kuninkaallisia läsnä.
Mulla ei ole yhtään mekkoa, olen housuihminen. Mustilla tai valkoisilla housuilla mennään, siihen sitten yläosa tilaisuuden mukaan.
103 jatkaa. Viimeksi olen ollut häissä yli 10 vuotta sitten, hautajaisia on ollut sitäkin enemmän. Ravintolassa käydään miehen kanssa useinkin, hyvissä sellaisissa, Helsingin kantakaupungissa kun asutaan, mutta ei sinne sen kummemmin tarvitse pukeutua. Ihan housuilla ja paitapuserolla menen, neule usein mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikon perusteella luulin, että kyse on pitkästä iltapuvusta, joka kävisi vaikka Linnanjuhliin. Sitä ei ole. Mutta kuvailemasi ravintolailta ja pihajuhlat on ihan normaalia elämää, johon tavallisella keskiluokkaisella aikuisella kyllä vaatteet löytyy.
N55
Mä olen vähävarainen, mutta löytyisi kyllä multakin. Alennusmyynneistä näitä löytyy ihan halvalla kun osaa etsiä oikeista paikoista. Esim tuossa 25 euroa mekko, joka käy suurimpaan osaan ravintoloista ihan hyvin.
https://www.zalando.fi/anna-field-juhlamekko-blackgold-an621c1rj-q12.ht…
Taas polyesteriä. :(
Kyllä löytyisi. Pari pikkumustaa mekkoa ja pari mustaa hametta. Mekkoja voi stailata eri asusteilla ja hameille löytyy kaveriksi erilaisia yläosavaihtoehtoja. Yläosatkin ovat luottovaatteita, joita voi käyttää moniin menoihin.
Musta on ajaton ja erilaisilla asusteilla se on sopiva mihin tilaisuuteen tahansa.
Ehkä tyylini on vähän tylsä, mutta ajattomuus on helppo valinta.
Vierailija kirjoitti:
Jouduin voime vuonna käydä ostamassa puvun, koska tuli kutsu hyvin viralliseen juhlaan. Eli nyt on kaapissa valmiina.
Jouduit ostamaan!
Minulla on muutama pitkä iltapuku, ja muutama cocktail-asu. Sitten rennompia mutta kivoja mekkoja runsaasti.
En ole yhtää mekkoihmisiä. Lisäksi lämpötila vaikuttaisi. Sanoisin kuitenkin, että löytyy. En pukisi pelkää mustaa, vaikken väri-iloittelija olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyisi asu aivan kaikkeen, mutta en välttämättä mahtuisi niihin. Häitä ja hautajaisia pitäisi siirtää.
M 60
Hyvät edesmenneen omaiset,
Pyydän ystävällisesti, että siirtäisitte hautajaiset kesäalennusmyyntien jälkeiseen aikaan, jotta ehtisin hankkia uuden puvun tilaisuutta varten kohtuuhintaan.
Ystävällisin terveisin,
Pentti Poutanen
Ei vaan laihdutuskuurini ajaksi. Ilmoitan, kun kilot ovat karisseet.
Juhlat tulossa ja olen käynyt etsimässä jotain kivaa kesämekkoa, mutta eipä ole löytynyt. En ole epätoivoinen, hyvin voin käyttää mekkoa, joka no 18 vuotta vanha. Parempaa laatua kuin nämä nykyiset tekeleet. Nuukana ihmisenä vaatteita löytyy eri vuosikymmeniltä ja onneksi kaikki sopivat vielä.
On puolihame ja parempia paitapuseroita.