Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos teille tulisi joku meno, johon tarvitsisi juhlavamman asun, oliisko teillä heti valmiina se asu kaapissa?

Vierailija
08.07.2026 |

Vaikka joku missä mentäsiin porukalla syömään ravintolaan ja sitten pihajuhlat mihin tulisi ihmisiä. Oliisko teillä asu valmiina sinne ?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on joka tilaisuuteen sopiva "uniformu;" musta (tietenkin) pitkä mekko joka istuu kauniisti. Tällä menen kaikki juhlat, häätkin. Musta on ihan hyvä väri häävieraalle, en halua ostaa joka juhliin uutta mekkoa. 

Kamala väri hääjuhlaan.

Omien häiden hääkutsussa oli erikseen pyyntö ettei kukaan pukeutuisi mustaan. Vieraat kunnioittivat pukeutumalla kesäisesti.

Vierailija
22/65 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on joka tilaisuuteen sopiva "uniformu;" musta (tietenkin) pitkä mekko joka istuu kauniisti. Tällä menen kaikki juhlat, häätkin. Musta on ihan hyvä väri häävieraalle, en halua ostaa joka juhliin uutta mekkoa. 

Kamala väri hääjuhlaan.

Tyylikäs musta vaate käy juhlaan kuin juhlaan. Ja sitä voi piristää tehosteilla. Oletko ikinä kuullut pikkumustasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän ihmettelisin sitä jos ei löydy. Heitättekö te ne juhlavat asut aina roskiin ensimmäisen käyttökerran jälkeen?

Kaikilla ei ole rahaa juhlavaatteisiin, puhumattakaan että koko perheelle pitäisi ostaa 

Vierailija
24/65 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieleen on jäänyt hääjuhlat vuosien takaa, jossa sulhasen siskolla oli musta pitkä mekko ja musta iso lierihattu. Näytti ihan hautajaisiin menossa olevalta noita-akalta. 

Vierailija
25/65 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Adidaksen nappiverkkarit, hihaton verkkopaita, isäinpäivälahjaksi saadut villasukat ja sandaalit. 

Vierailija
26/65 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamala väri hääjuhlaan.

Omien häiden hääkutsussa oli erikseen pyyntö ettei kukaan pukeutuisi mustaan. Vieraat kunnioittivat pukeutumalla kesäisesti.

No siinä on kyllä ajateltu pitkälle. Itse kummastelisin tuollaista pyyntöä. Minulle on pääasia, että vieraat saapuvat paikalle ja pukeutuvat siististi. Mutta kukin tavallaan. 

Vierailija
27/65 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamala väri hääjuhlaan.

Tyylikäs musta vaate käy juhlaan kuin juhlaan. Ja sitä voi piristää tehosteilla. Oletko ikinä kuullut pikkumustasta?

Aivan. Mietippä kaunis vartalo pikkumustassa,vaikka tuli punaiset huulet,tuli punaiset kengät ja huivi kaulaan ympärillä. Varmasti vie morsiamesta huomion. 🤭

Vierailija
28/65 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilaisuuden luonteesta. Juhlapukua eli pitkää iltapukua ei ole. Muut juhlat onnistuu kyllä, on vähän valinnanvaraakin.

Vierailija
29/65 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munsalan kansallispuku käy joka tilanteeseen.

Vierailija
30/65 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamala väri hääjuhlaan.

Typerä pyyntö. Miesten ainoat puvut on monilla mustat, koska käyvät juhlaan kuin juhlaan.

Vierailija
31/65 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieleen on jäänyt hääjuhlat vuosien takaa, jossa sulhasen siskolla oli musta pitkä mekko ja musta iso lierihattu. Näytti ihan hautajaisiin menossa olevalta noita-akalta. 

Puhutpa rumasti ihmisistä 

Vierailija
32/65 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesämenoihin helposti. Ja sitten mulla on samettinen pikkumusta, mikä käy moneen menoon sekä glitterinen mekko esim pikkujouluihin. Navysininen pitsimekko käy ympäri vuoden erilaisiin semijuhlaviin tilanteisiin. Hautajaisiin on musta puolihame.

Vierailija
33/65 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaisiin on, eli missä on seuraava kalmo?

Vierailija
34/65 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän ihmettelisin sitä jos ei löydy. Heitättekö te ne juhlavat asut aina roskiin ensimmäisen käyttökerran jälkeen?

Kaikilla ei ole rahaa juhlavaatteisiin, puhumattakaan että koko perheelle pitäisi ostaa 

Ravintolaan mennessä asun voi ostaa vaikka Henkkamaukalta ei tarvitse olla Guccia koko perheelle. 

Vierailija
35/65 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamala väri hääjuhlaan.

Tämä on tätä nykyajan vouhotusta. Ei tulisi mieleenkään puuttua kenenkään juhlapukeutumiseen. 

Vierailija
36/65 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä kyseinen noita-akka?

Vierailija
37/65 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravintolaan mennessä asun voi ostaa vaikka Henkkamaukalta ei tarvitse olla Guccia koko perheelle. 

Voi tulla yllätyksenä, mutta kaikilla ei ole budjetissa ylimääräistä. Ei edes niihin H&M:n kertakäyttövaatteisiin. 

Vierailija
38/65 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tapauksessa puhun. Vieraille näytti kuin morsian ei ole tervetullut sukuun. Kyllä sitä näkyä ällisteli.

Vierailija
39/65 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta löytyy häitä ja hautajaisia varten tumma puku, solmioita, valkoinen kauluspaita ja mustat kävelykengät, sillä ei edellämainittuihin tilaisuuksiin ole tarkoitus mennä farkut, t-paita ja nahkatakki yhdistelmällä. Meillä on sen verran pieni suku, että eipä niitä tarvitse usein käyttää.

Vierailija
40/65 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Zaralla juhlavia mekkoja neljälläkympillä. Alennusmyynneistä vielä halvemmalla. Kyllä tuommoiseen luulisi kerran kymmenessä vuodessa olevan rahaa.

https://www.zara.com/fi/en/contrast-trim-satin-midi-dress-p01165138.htm…

https://www.zara.com/fi/en/long-satin-halter-dress-p02778332.html?v1=54…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän