Jos teille tulisi joku meno, johon tarvitsisi juhlavamman asun, oliisko teillä heti valmiina se asu kaapissa?
Vaikka joku missä mentäsiin porukalla syömään ravintolaan ja sitten pihajuhlat mihin tulisi ihmisiä. Oliisko teillä asu valmiina sinne ?
Kommentit (58)
Joo. Onhan noita mekkoja tuolla roikkumassa.
Mekkoja on joka lähtöön. Kesäisiä pitkiä juhlamekkojakin muutama häihin tms
Minulla on joka tilaisuuteen sopiva "uniformu;" musta (tietenkin) pitkä mekko joka istuu kauniisti. Tällä menen kaikki juhlat, häätkin. Musta on ihan hyvä väri häävieraalle, en halua ostaa joka juhliin uutta mekkoa.
Ravintolaan nyt voi laittaa mitä vaan. Enemmän kelin mukaan.
Olisi. Kesäisiin menoihin löytyy kaikenlaista, yksi mekko jopa täysin käyttämätön vielä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on joka tilaisuuteen sopiva "uniformu;" musta (tietenkin) pitkä mekko joka istuu kauniisti. Tällä menen kaikki juhlat, häätkin. Musta on ihan hyvä väri häävieraalle, en halua ostaa joka juhliin uutta mekkoa.
Kamala väri hääjuhlaan.
Ei. Vain coretexhousuja ja takkeja, college ja t-paitoja sekä fleecehousuja ja paitoja.
Ei ole juhlavaatteita, kun elämä on 97 % arkea. Panostan mieluummin siihen.
Perus kesämekko riittää ravintolaan ja puutarhajuhliin.
Kesällä helposti, talvella ei olisi mitään. Jäisin ehkä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamala väri hääjuhlaan.
Kiitos mielipiteestäsi
Oscar-gaalaan ei ehkä löytyisi sopivaa, mutta ravintolaan kyllä löytyisi useampikin vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamala väri hääjuhlaan.
Kiitos mielipiteestäsi
Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamala väri hääjuhlaan.
En mä nyt tiiä. Sitäkin voi somistella vaikka tietyn värisillä koruilla,kengillä,rintakorulla ja laukulla yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamala väri hääjuhlaan.
Minun isäni kuoli ja sisarukseni vouhottivat että nyt pitää ostaa mustaa sitä ja tätä. Minä sanoin että ainakaan minun puolesta (olin isän läheisin perheenjäsen) kenenkään ei tarvitse ostaa yhtään mitään. Kunhan on puhdasta ja ehjää. Ja hyvin meni hautajaiset, en muista mitä kelläkin oli päällään.
Tunika ja leggingsit ajaa asiansa.
Enemmän ihmettelisin sitä jos ei löydy. Heitättekö te ne juhlavat asut aina roskiin ensimmäisen käyttökerran jälkeen?
No ei tuollaiseen tartte mitään erityistä juhla-asua. Kyllä mekkoja löytyy.