Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksikin juopottelukerta ennen rv 6:tta voi vahingoittaa sikiötä.

Vierailija
20.05.2007 |

Taas kerran on todistettu, että ei se aikainen testailu nyt ihan turhaa ole. Norjalainen uusi tutkimus toteaa, että yksikin juopottelukerta (5 annosta tai enemmän) ennen rv 6 lisää tuntuvasti mm. oppimisvaikeuksien ja persoonallisuuden häiriöiden riskiä.

www. aftenposten. no/ helse/ article1794583. ece

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joidenkin on tosi vaikea myöntää tai edes tajuta, että heidän juomisensa on humalahakuista.

Vierailija
22/30 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kaikenkarvaiset bileet, hyvä viini, saunaolut ja terassillakäynti. SILTI olen sitä mieltä, että jos ei näitä voi tehdä alle tuon viiden alkoholiannoksen per kerta, niin kyllä sietäisi miettiä ihan vakavasti kannattaako edes lasta tehdä, koska se " normaalielämä" kyllä sitten rajoittuisi aivan liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 26 vuotta, eikä kyllä tullu mieleenkään lopettaa juomista siihen, kun alettiin yrittää vauvaa. Johan siinä ihmettelis kaveritkin, miksei toinen juo eikä käy muutenkaan enää missään. Minusta riittää ihan hyvin, että lopettaa sen juomisen siinä vaiheessa, kun plussa tulee. Normaalielämää voi viettää siihen asti.

Ihme tekopyhää porukkaa täällä.

Vierailija
24/30 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävien kanssa voi onneksi olla selvinpäinkin.

Vierailija
25/30 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Johan siinä ihmettelis kaveritkin, miksei toinen juo eikä käy muutenkaan enää missään.

Vierailija
26/30 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi mieluummin odottaa lapsen teon kanssa.

Vierailija
27/30 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tietenkään enää juo ollenkaan. Eikä kukaan ole sitä ihmetellyt, olen ollut kuskina. Mutta jos kuvitellaan, että raskauden yritys kestäisi vaikka monta vuotta, niin en ymmärrä, miksi se koko aika pitäisi olla ilman viinaa.

t. 16

Vierailija
28/30 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sitten varmaan tosi outo kaveripiiri, mutta tykkäämme käydä baareissa mies-nais-porukoissa.

-se yksi denso-

Vierailija
29/30 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join aivan hirveät perskännit ihan alussa ja kun tiesin olevani raskaana olin aivan paniikissa koko raskauden. Onni onnettomuudessa, lapsi on nyt lukiossa ja hyvin menestynyt aina koulussa, ihan luokkansa priimuksia. Samoin iltatähden kanssa kanssa join aivan hirveät perskännit alussa enkä tajunnut olevani raskaana. Raskaus oli muutenkin täysin yllätys. Nyt lapsi on 4 v ja vaikuttaa ihan normaalilta;). Päiväkodistakin tulee jatkuvasti hyvää palautetta. Eli, en väheksy lainkaan ap: n aloitusta ja en olisi ottanut mitään jos olisin tiennyt olevani raskaana.

Keskimmäistä kun odotin niin se oli niin tekemällä tehty lapsi että yhtään ei tullut juotua.

Vierailija
30/30 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada lasta alulle ja mitään ei kuulunut. Tammikuussa oli kaverin polttarit joita tuli kyl juhlittua (annoksia en osaa sanoa) ja helmikuussa plussasin vihdoin ja viimein.

Pitääkö mun, joka juon ylipäätään alkoholia 1-2 krt/vuosi, nyt kokea et en ole " valmis" äitiyteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi