Temuttaja Ailaa sylettää ja siksi hän otti yhteyttä Iltalehteen
Syynä tähän on heinäkuun alussa EU-alueella voimaan astunut kolmen euron tullimaksu. Sen takia hän ei enää ikinä temuta. Tokihan tuosta närkästyy.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/98456670-c6cd-46c9-b4f1-6bbbdb5d9922
Kommentit (67)
Suomessa oppivelvollisuus, mutta ei velvollisuutta oppia ymmärtämään lukemaansa?
Jos tilaat samassa paketissa yhden x kuosisen kankaan ja toisen x kuosisen kankaan, tullimaksu on 6 euroa (3 € + 3 €), koska kyseessä on kaksi eri tavaraa.
Outoa, eikö hän muka huomannut kokonaissummaa kassalla? Nämä maksut ovat selkeästi näkyvillä, ja tilauksen voi perua.
Aila on luultavasti vähän yksinkertainen nainen, jolla on paljon lisäosia ja tatuointeja. Korvien välissä tuulitunneli.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein!
Ailalle kolme euroa oli liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Aila on luultavasti vähän yksinkertainen nainen, jolla on paljon lisäosia ja tatuointeja. Korvien välissä tuulitunneli.
Hän voi olla myös EK:n masinoima mielikuvitushahmo.
Leikö Ailalla aikaa harrastaa nukkekotien rakentamista, koska työt on jo viety Kiinaan ja koska niin harva haluaa maksaa suomalaiselle työntekemisestä?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa oppivelvollisuus, mutta ei velvollisuutta oppia ymmärtämään lukemaansa?
Jos tilaat samassa paketissa yhden x kuosisen kankaan ja toisen x kuosisen kankaan, tullimaksu on 6 euroa (3 € + 3 €), koska kyseessä on kaksi eri tavaraa.
Sinähän se varsinainen Einstein olet.
Ei muuten pitänyt paikkaansa ainakaan mulla. Tilasin eilen seitsemän erilsista kangssta ja tullimaksu oli 7,58€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ip-lehdet tarkistaa, että kyseessä on oikea ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Outoa, eikö hän muka huomannut kokonaissummaa kassalla? Nämä maksut ovat selkeästi näkyvillä, ja tilauksen voi perua.
🙄
Vierailija kirjoitti:
Jeskanen kertoo tilaavansa Temusta jatkuvasti. Nukkekotien rakentamista aktiivisesti harrastava Jeskanen on ostanut Temusta esimerkiksi vaatteita, askartelutarvikkeita ja nukkekodin esineitä.
– Mulla on kuukausittain heille joku tilaus päällä.
Mä en kestä. :D
Vierailija kirjoitti:
Etkö edes ymmärrä lukemaasi.
Vierailija kirjoitti:
Leikö Ailalla aikaa harrastaa nukkekotien rakentamista, koska työt on jo viety Kiinaan ja koska niin harva haluaa maksaa suomalaiselle työntekemisestä?
Aila Jeskanen: Olen 55-vuotias käsityöalan harrastelija, sinkku, Tampereelta. Varsinaisen työurani olen tehnyt matkailualan parissa, mutta noin 15 vuotta sitten hurahtanut täysin kättentaitoihin. Syksyn 2014 aikana päätin, että nyt saa koruilu jäädä. Aloin tekemään nukkekotitavaraa, lähinnä ruokia. Hups, tää harrastus vei mut kokonaan, ja sillä tiellä ollaan edelleen 5 vuotta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Jeskanen kertoo tilaavansa Temusta jatkuvasti. Nukkekotien rakentamista aktiivisesti harrastava Jeskanen on ostanut Temusta esimerkiksi vaatteita, askartelutarvikkeita ja nukkekodin esineitä.
– Mulla on kuukausittain heille joku tilaus päällä.
Mä en kestä. :D
Minä kestän! 💪
Vierailija kirjoitti:
Jäikö sinulla ala-aste kesken kun kirjoittaminen noin vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi EK ampuisi omaan jalkaan? EK pitää suomalaistenn yrittäjien puolta, eli heille temutusmaksu on hyvä asia.
Temuttajille satasen tullimaksu