Ensitreffit alttarilla Australia kausi 12
Alkoi tänään vihdoin Katsomossa ilmaiseksi! Aikooko joku katsoa? 👋
Kommentit (1525)
Vierailija kirjoitti:
Ilta menee Jamien merkeissä. Kelaten katsoin katsomosta
Joo kyllä ankkahuulet väpättää ihan raivona taas. Miten noi jaksaa? Kait ne aattelee että kannattaa kestää, seuraajia sataa kanaville 💰💰💰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Clintillä ja Laurenilla meni sukset ristiin?
En tiedä vastausta, mutta näyttihän tuo Clint jo aika mietteliäältä siinä kohtaa kun asiantuntijat antoivat palautetta Laurenille tämän kamalasta käytöksestä. Clint vaikutti lähtökohtaisesti ihan sympaattiselta ja fiksulta tyypiltä sekä oli myös menestyvä bisnesmies, joten eiköhän tuo tuossa alkanut miettimään kannattaako Laurenin rinnalla seistä. Ja molemmathan he lähtivät sarjasta kun kirjoittivat "LEAVE". Varmaan se suhde oli sitten samantien siinä.
Laurenilla ei ollut mitään mielenkiintoa Clintiä kohtaan alusta alkaen. Hän halusi palata sarjaan vain puhuakseen muille pahaa Eliotista. Clintillä ehkä oli alussa vähän kiinnostusta, mutta sammuuhan se kun toinen on niin kylmäkiskoinen.
Jamie ei ole kedon kaunein kukka ja aivan kamala räksyttäjä. En kestäisi tuota naista hetkeäkään, vaikka pohjimmiltaan taitaa olla hyväsydäminen. Ihme, että Dave kesti noinkin kauan.
Adrian nauttii hämmentäessään soppaa, tulee vähän mieleen kauden 11 Jack (Torin mies) joka oli kyllä vielä ilkeydessä potenssiin kymmenen. Adrian sotki Jamien päätä ja naureskeli sisään päin illallisella.
Eliot on kyllä aivan älyttömän komea, harmi että on ottanut nuo tatskat tosin. Se hymy :O
Vierailija kirjoitti:
Jamie ei ole kedon kaunein kukka ja aivan kamala räksyttäjä. En kestäisi tuota naista hetkeäkään, vaikka pohjimmiltaan taitaa olla hyväsydäminen. Ihme, että Dave kesti noinkin kauan.
Adrian nauttii hämmentäessään soppaa, tulee vähän mieleen kauden 11 Jack (Torin mies) joka oli kyllä vielä ilkeydessä potenssiin kymmenen. Adrian sotki Jamien päätä ja naureskeli sisään päin illallisella.
Eliot on kyllä aivan älyttömän komea, harmi että on ottanut nuo tatskat tosin. Se hymy :O
Adrian nauttii päästessään hämmentämään muiden suhteita. Motivaatiota ei kauheasti ole omaan suhteeseen ja Awhinaan.
Oon alkanut tykkäämään Eliotista! Ei olisi alkujaksojen perusteella arvannut.
Oi outoa katsoa, miten Clint kehui Jacquita ("sinä pärjäsit hyvin!"), kun tämä haukkui Ryania vaikka oli itse ottanut yhteyttä Clintiin ja viestitellyt hänen kanssaan samaan aikaan, kun vuolaasti itki, miten haluaa jatkaa Ryanin kanssa, kun Ryan ilmoitti lähtevänsä. Jacques oli todella epävakaa persoona. Siinäpä nyt Clint sietää häntä aviossa. Ainakin hänellä on rahaa, kun J. haukkui Ryania, ettei tällä ole.
DAven mieli muuttui HETI kun Veronica flirttaili!!!
Jamie oli aivan ääliö Carinaa kohtaan ja nyt sai kokea miltä tuntuu kun hän on ilkeilyn vastaanottavana puoliskona. Nopeasti iski karma.
Paul puhui Carinan "pahoista" red flageista vaikka itse ilmeisesti löi seinään tms? :D
Vierailija kirjoitti:
Jamie oli aivan ääliö Carinaa kohtaan ja nyt sai kokea miltä tuntuu kun hän on ilkeilyn vastaanottavana puoliskona. Nopeasti iski karma.
Niin varo vaan. Täällä haukut ihmistä ääliöksi ja itse ilkeilet, odota vaan kun se karma iskee.
Mä en ihan oikeesti ymmärrä Jamieta. Ymmärrän että hän on pettynyt ja surullinen, mutta miten Dave on muka valehdellut ja pettänyt hänet? He on olleet yhdessä kaksi kuukautta, toiselle on kehittynyt tunteita, toiselle ei. 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varo vaan. Täällä haukut ihmistä ääliöksi ja itse ilkeilet, odota vaan kun se karma iskee.
Meinaatko ettei Jamien käytös ollut ainoastaan ääliön käytöstä? Oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ihan oikeesti ymmärrä Jamieta. Ymmärrän että hän on pettynyt ja surullinen, mutta miten Dave on muka valehdellut ja pettänyt hänet? He on olleet yhdessä kaksi kuukautta, toiselle on kehittynyt tunteita, toiselle ei. 🤷
Just näin! Ei taida Jamiella olla kaikki inkkarit kanootissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Jami-parka. Itkee siellä illallisilla. Saiko Veronica Daven pään pyörälle ja Dave päätti heittää pyyhkeen kehään?
Jamiella olisi nyt kasvun paikka. Tosin tuskin tulee tapahtumaan. Hankala ja huono luonne.
Sulla on aika kovat antipatiat Jamieta kohtaan. Viimeinen keskustelu asiantuntijoiden kanssa sohvalla osoitti kyllä kuinka hyvin Jamie pystyi ottamaan palautetta vastaan, pyysi anteeksi käytöstään ja käsitteli erittäin hyvin syy seurauksia omasta käytöksestään, ja osasi katua. Erittäin harvinaista tässä sarjassa.
Tänne on nyt pesiytynyt joku vaan haukkumaan osallistujia ja erityisesti Jamieta, eikä keskustelemaan.
Millainen on sitten oikea keskustelu? Sellainenko missä ei saa arvostella huonosti käyttäytyviä osallistujia?
Ei ainakaan sellainen missä vaan hakutaan osallistujia! Ihan yhtä huonosti itse silloin käyttäytyy. Täällä nimitellään ääliöksi ja vaikka millä nimityksillä. Eipä se anna keskusteluun mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tyypit on tunteneet 8 viikkoa ja vaaditaan tunteita ja käyttäytymistä kuin olisivat olleet 8 vuotta yhdessä 😅
Just tämä! Davekin sen sanoi, onko tässä joku aikaraja.
Ja onko tässä toisella kans oltava tunteita jos toisella on? Jos ei edetä samaan tahtiin, hitaampi on heti valehtelija?
Vierailija kirjoitti:
Miksi dave on hakenut ohjelmaan etsimään vaimoa vaikka ei oikeasti ole kiinnostunut läheisyydestä eikä sek sitä. Sanoi itse ettei ole seksuaalinen ihminen. Kuitenkin yleensä parisuhteessa sitä halutaan. Jamie on syystäkin pettynyt.
Ai sanoi ettei ole seksuaalinen ihminen? :D luin redditistä että Dave oli hakenut fuckboy-ohjelmaan :D
Veikkaan että Dave on esittänyt hyvää tyyppiä, jotta katsojat tykästyisivät häneen. Halunnut olla vahva pari katsojien silmissä.
Carina on oikeassa. Hän haukkui toista ihmistä luottamuksella puolisolleen ja sen piti jäädä heidän kahden väliseksi. Joo, se oli kurjasti sanottu, mutta kukapa nyt ei joskus dissaisi muita. Niin minäkin puhun pahaa muista ihmisistä puolisolleni enkä todellakaan oleta että hän juoksee kertomaan siitä niille.
Miksi Dave tuomitaan kun ei rakastu Klaara Kotkoon??
Vai onko se pakollista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin! Ei taida Jamiella olla kaikki inkkarit kanootissa.
Plus että Jamie on todella raskas ihminen. Tuollaisestakin asiasta tehdään hirveä spektaakkeli. Kaikki jotka eivät ole hänen puolellaan, saavat tukkapöllyä. Se on nähty. Ei mitään hienotunteisuutta.
Ottaisitko sinä vastaan ns. tyrkytettyä seksiä sellaiselta joka ei sinua kiinnosta? Minä en ainakaan ottaisi. 🤢 Dave oli alussa viehättynyt Jamiestä, se on selvää.