Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla Australia kausi 12

Vierailija
06.07.2026 |

Alkoi tänään vihdoin Katsomossa ilmaiseksi! Aikooko joku katsoa? 👋

Kommentit (1525)

Vierailija
1521/1525 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo Daven tunteettomuus tuli yllärinä ihan kaikille, koko joukolle osallistujia sekä asiantuntijoita. Vaikkei Jamiesta pitäisikään, niin tässä kaikki muutkin olivat aika ihmeissään ja järkyttyneitä tästä käänteestä. Saati sitten tosiaan Jamie itse jolla oli mielestäni viime viikkoon asti ihan täysi syy olettaa että ovat Daven kanssa samalla sivulla. 

Vierailija
1522/1525 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli just tommonen "Dave"  kesällä. Alusta asti hänelle kerroin, etten halua mitään situationshippiä vaan etsin parisuhdetta. Alettiin olemaan yhdessä, hän halusi nähdä joka päivä ja halusi s..ksiä. Kyselin välillä hänen tunteiden perään, koska tämäkään dave ei oma-aloitteisesti kertonut. Sanoi tykkäävänsä, mutta halusi edetä hitaasti. Sänkyhommiin kyllä kelpasin. Kerroin hänelle että mulla on kehittynyt tunteita, että olen jo rakastunut, kävimme asiasta myös keskustelun jossa sanoin että pelkään suhteemme puolesta, kun hän ei halua avautua tunteistaan. Sen jälkeen hänellä alkoikin hirveä kiire töissä, ei ehtinyt mies edes viestitellä. Lopulta ei kuulunut mitään. Sitten tuli viesti jossa kyseli miksi en ollut viestitellyt? No siinä yritin hänelle selittää omalta puolelta mitä olin tuntenut jne.. ja hän puolusti itteensä kun ei vaan ollut kerennyt viestitellä, että olis varmaan pitänyt. 

Tämäkään dave ei ollut pahoillaan, ei halunnut yrittää, ei halunnut selvittää asiaa. 

Se hävis just like that. 

Ja termi tämmöisille daveille on AVOIDANT.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/1525 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se Dave kirjoityi rehellisyyskirjeessä?

Hyvä kysymys 🤔

Vierailija
1524/1525 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli just tommonen "Dave"  kesällä. Alusta asti hänelle kerroin, etten halua mitään situationshippiä vaan etsin parisuhdetta. Alettiin olemaan yhdessä, hän halusi nähdä joka päivä ja halusi s..ksiä. Kyselin välillä hänen tunteiden perään, koska tämäkään dave ei oma-aloitteisesti kertonut. Sanoi tykkäävänsä, mutta halusi edetä hitaasti. Sänkyhommiin kyllä kelpasin. Kerroin hänelle että mulla on kehittynyt tunteita, että olen jo rakastunut, kävimme asiasta myös keskustelun jossa sanoin että pelkään suhteemme puolesta, kun hän ei halua avautua tunteistaan. Sen jälkeen hänellä alkoikin hirveä kiire töissä, ei ehtinyt mies edes viestitellä. Lopulta ei kuulunut mitään. Sitten tuli viesti jossa kyseli miksi en ollut viestitellyt? No siinä yritin hänelle selittää omalta puolelta mitä olin tuntenut jne.. ja hän puolusti itteensä kun ei vaan ollut kerennyt viestitellä, että olis varmaan pitänyt. 

Tämäkään dave ei ollut pahoillaan, ei halunnut yrittää, ei halunnut selvittää asiaa. 

Se hävis just like that. 

Ja termi tämmöisille daveille on AVOIDANT.

Hä? Tää Jamien Davehan sai moitteet siitä, että ei halunnu sitä seksiä, ei tehny seksiin aloitteita. Eli ihan eri juttu.

Vierailija
1525/1525 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä keskitytään nyt vain Jamieen ja Daveen. Eikö ketään ihmetytä Paulin käytös? Ei mitään vastuuta siitä, että petti Carinan luottamuksen. On vain "kiitollinen", että Carina otti vastuun sanoistaan. Melkoinen liero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi