Ensitreffit alttarilla Australia kausi 12
Alkoi tänään vihdoin Katsomossa ilmaiseksi! Aikooko joku katsoa? 👋
Kommentit (2528)
Mulla oli just tommonen "Dave" kesällä. Alusta asti hänelle kerroin, etten halua mitään situationshippiä vaan etsin parisuhdetta. Alettiin olemaan yhdessä, hän halusi nähdä joka päivä ja halusi s..ksiä. Kyselin välillä hänen tunteiden perään, koska tämäkään dave ei oma-aloitteisesti kertonut. Sanoi tykkäävänsä, mutta halusi edetä hitaasti. Sänkyhommiin kyllä kelpasin. Kerroin hänelle että mulla on kehittynyt tunteita, että olen jo rakastunut, kävimme asiasta myös keskustelun jossa sanoin että pelkään suhteemme puolesta, kun hän ei halua avautua tunteistaan. Sen jälkeen hänellä alkoikin hirveä kiire töissä, ei ehtinyt mies edes viestitellä. Lopulta ei kuulunut mitään. Sitten tuli viesti jossa kyseli miksi en ollut viestitellyt? No siinä yritin hänelle selittää omalta puolelta mitä olin tuntenut jne.. ja hän puolusti itteensä kun ei vaan ollut kerennyt viestitellä, että olis varmaan pitänyt.
Tämäkään dave ei ollut pahoillaan, ei halunnut yrittää, ei halunnut selvittää asiaa.
Se hävis just like that.
Ja termi tämmöisille daveille on AVOIDANT.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se Dave kirjoityi rehellisyyskirjeessä?
Hyvä kysymys 🤔
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli just tommonen "Dave" kesällä. Alusta asti hänelle kerroin, etten halua mitään situationshippiä vaan etsin parisuhdetta. Alettiin olemaan yhdessä, hän halusi nähdä joka päivä ja halusi s..ksiä. Kyselin välillä hänen tunteiden perään, koska tämäkään dave ei oma-aloitteisesti kertonut. Sanoi tykkäävänsä, mutta halusi edetä hitaasti. Sänkyhommiin kyllä kelpasin. Kerroin hänelle että mulla on kehittynyt tunteita, että olen jo rakastunut, kävimme asiasta myös keskustelun jossa sanoin että pelkään suhteemme puolesta, kun hän ei halua avautua tunteistaan. Sen jälkeen hänellä alkoikin hirveä kiire töissä, ei ehtinyt mies edes viestitellä. Lopulta ei kuulunut mitään. Sitten tuli viesti jossa kyseli miksi en ollut viestitellyt? No siinä yritin hänelle selittää omalta puolelta mitä olin tuntenut jne.. ja hän puolusti itteensä kun ei vaan ollut kerennyt viestitellä, että olis varmaan pitänyt.
Tämäkään dave ei ollut pahoillaan, ei halunnut yrittää, ei halunnut selvittää asiaa.
Se hävis just like that.
Hä? Tää Jamien Davehan sai moitteet siitä, että ei halunnu sitä seksiä, ei tehny seksiin aloitteita. Eli ihan eri juttu.
Täällä keskitytään nyt vain Jamieen ja Daveen. Eikö ketään ihmetytä Paulin käytös? Ei mitään vastuuta siitä, että petti Carinan luottamuksen. On vain "kiitollinen", että Carina otti vastuun sanoistaan. Melkoinen liero.
Vierailija kirjoitti:
Täällä keskitytään nyt vain Jamieen ja Daveen. Eikö ketään ihmetytä Paulin käytös? Ei mitään vastuuta siitä, että petti Carinan luottamuksen. On vain "kiitollinen", että Carina otti vastuun sanoistaan. Melkoinen liero.
kyllä hänkin teki väärin kun petti "vaimonsa" luottamuksen. Hänen olisi ensin pitänyt puhua kahdenkesken Carinalle, siitä Carinan kommentista Cleosta. Kyllä.
MUTTA, Carina ei vaan ymmärtänyt mitä Paul sanoi: että häntä HUOLESTUTTI Carinan kommentti Cleosta, "että hän on sen tasoinen". Minkä tasoinen? Mitä C tarkoitti tällä kommentilla. jne. Tästä hän haluisi keskustella, koska ei normaali luokittele ihmisiä noin.Carina jäi kiinni Paulin paljastukseen, muttei suostunut keskustelemaan omasta ihmisten luokittelusta ollenkaan. Carinan todellakin pitää ottaa vastuu omasta ihmisten luokittelemisesta, Paul vaan ei halua naista joka luokittelee aasialaisia, Paulin exää. Kai Paulkin saa valita minkälaisen naisen kanssa jatkaa yhdessä, jos jatkaa. Hän ei halua snobia, joka katsoo alaspäin aasialaisia, muita, Paulin exiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se hävis just like that.
Hä? Tää Jamien Davehan sai moitteet siitä, että ei halunnu sitä seksiä, ei tehny seksiin aloitteita. Eli ihan eri juttu.
Dave selvästi HALUSI seksiä, mutta ei halunnut olla itse KOSKAAN aloitteellinen, eikä tunnustaa rakkauttaan Jamielle. Oli jo päättänyt siis ettei halua jatkaa Jamien kanssa ohjelman jälkeen, eli olisi heti häipynyt kun parempi ososittaa kiinnoststaan, kuten Veronica. Piti Jamieta varalla vain.
Vierailija kirjoitti:
No onhan Dave yrittänyt ja suhde toimikin. Sit Jamie alkoi sen vaahtoomisen Laurenin kanssa ja esitti hirveetä marttyyriroolia, kun syytteli Carinaa ja Rhitä petturuudesta. Dave uskoi Jamien jutut täysin ja asettui herrasmiesmäisesti Jamien puolelle. Kun sohvalla sitten Jamie nolasi itsensä ja asiantuntijat antoi Jamielle rajut moitteet, Daven asenne muuttui täysin, näki varmaan äkisti Jamien ihan uusin silmin. Vai autuneisuus vain kasvoi, kun Jamie paljasti kaikille, että on tunnustanut rakkautta. Dave huomasi olevansa kiipelissä. Sit oalautekirjeessä Jamie moittii Daven seksinhalun puutetta syyllistävään sävyyn ja toiselle miehelle, vielä just Adrianille. Ei tainnut Dave osata enää suhtautua tuohon. Ja sit Jamie taas raivostuu, liioittele, uhriutuu ja syyttelee, pistää näytelmän pystyyn. Dave meni ihan lukkoon, kun tajuu, millanen Jamie oikeesti on.
höpöhöpö. Dave tajusi että kelpaa Veronicalle, kauniille, pitkälle naiselle, ja heillä oli selvästi flirttiä ilmassa. Kun Veronican ja Eliotin suhde loppui parinvaihtopäivien jälkeen, selvästi Dave tajusi että heille voi syntyä jotain. Tuli siis kiire dumpata Jamie, ettei menetä mahiksia Veronicaan. Adrian selvästi oli hereillä ja näki nopeasti mitä tapahtui. Niinhän hän sanoi jakson lopussa illallispöydässä... Pisteet Adrianille!
No tietysti Jamiekin on tehnyt ison virheen kun on lähtenyt tuohon ohjelmaan, jos tosi rakkautta etsii. Eihän tuolta löydä muuta kuin feikki suhteen ohjelman ajaksi. Onnistumisprosentti on jotain 1% tuon ohjelman pareilla. Ja, vielä heti lähtenyt täysillä sek--si suhteeseen tuon kaverin kanssa ennen kun hän lausuu rakkaudentunnustuksia.
Tässä tulee mieleen Madonnan kappale Express yourself. Sen laulun sanat pitäisi näiden kaikkien kuunnella, ja opetella ulkoa.
Vierailija kirjoitti:
Syytettynä Dave.
Rikos: ei ole rakastunut määräajassa.
Jep! Kauhistui Jamien käytöstä Rhitä ja Carinaa kohtaan ja tajusi, että tuollaista en halua elämääni. Onneksi selvisi 8 viikon kohdalla, ettei pidempää tuhlannut aikaansa.
Paul on kamala, epäluotettava ja vastenmielinen.
En tajua miten joku pitää Davea viehättävänä. Minulle tulee mieleen jättivauva, jätkä on aina suu auki ja näyttää naurettavalta nenärengassaan ja vartalo töhritty tatuoinneilla. Yäks, oksettava äijä.
Vierailija kirjoitti:
Aivan luokaton nilviäinen. Ja mitä ihmettä se tuli takaisin Carinan ja Awhinan luokse, vaikka Awhina oli juuri sanonut että me halutaan nyt keskustella kahdestaan. Haluaa olla kartalla, jotta saa taas vittuilla Carinalle.
Vierailija kirjoitti:
sai "vaimonsa" kiinni snobbiudesta ja raz ismista aasialaisia kohtaan. Sekö sua ärsyttää?
Halusi keskustella tästä, mttei vaimo suostunut
Eikös Paul ole ranskis? Kertoo kaiken oleellisen 🤭 Ei kiitsa..
Vierailija kirjoitti:
Heissä on molemmissa jotain feikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä hänkin teki väärin kun petti "vaimonsa" luottamuksen. Hänen olisi ensin pitänyt puhua kahdenkesken Carinalle, siitä Carinan kommentista Cleosta. Kyllä.
MUTTA, Carina ei vaan ymmärtänyt mitä Paul sanoi: että häntä HUOLESTUTTI Carinan kommentti Cleosta, "että hän on sen tasoinen". Minkä tasoinen? Mitä C tarkoitti tällä kommentilla. jne. Tästä hän haluisi keskustella, koska ei normaali luokittele ihmisiä noin.Carina jäi kiinni Paulin paljastukseen, muttei suostunut keskustelemaan omasta ihmisten luokittelusta ollenkaan. Carinan todellakin pitää ottaa vastuu omasta ihmisten luokittelemisesta, Paul vaan ei halua naista joka luokittelee aasialaisia, Paulin exää. Kai Paulkin saa valita minkälaisen naisen kanssa jatkaa yhdessä, jos jatkaa. Hän ei halua snobia, joka katsoo alaspäin aasialaisia, muita, Paulin exiä.
No mutta sitten Paulin olis pitänyt keskustella tästä asiasta Carinan kanssa. Mutta hänpä otti asian esille ensimmäisen kerran Awhinan kanssa, ja koko juttu tuli vasta sen jälkeen Carinan tietoon, yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo Daven tunteettomuus tuli yllärinä ihan kaikille, koko joukolle osallistujia sekä asiantuntijoita. Vaikkei Jamiesta pitäisikään, niin tässä kaikki muutkin olivat aika ihmeissään ja järkyttyneitä tästä käänteestä. Saati sitten tosiaan Jamie itse jolla oli mielestäni viime viikkoon asti ihan täysi syy olettaa että ovat Daven kanssa samalla sivulla.
Tämä on kaikista naurettavinta, että muut parit JÄRKYTTYVÄT toisten parien välisistä tunteista, ei helv*tti. Aikuiset ihmiset!
Vierailija kirjoitti:
Se hävis just like that.
Tässä on kyseessä kuitenkin "vain" viihdeohjelma, ei todellinen elämä, jossa parit muodostuvat luonnollisesti! Davella on paineita joka suunnasta, on asiantuntijat, kiljuva "vaimo" ja liuta kaikenmaailman feikkipareja, jotka utelevat jokaisen sanan ja ilmeen merkitystä. Yritä siinä sitten edes tajuta omia tunteita!
Daven kirjettä ei näytetty. Jospa se kirjoitti vaikka kauniisti Jamiesta ja sitten saikin Jamieltä hyökkäävän syytöksen, ettei ole aloitteellinen seksiin Jamien kanssa. Monikin ihminen loukkaantuu, jos oma pari ruotii ja arvostelee parin intiimiasioita ulkopuolisen kanssa, vieläpä vastakkaisen sukupuolen. Ja hyökkäys just siinä kohdassa, kun Jamien räyhäluonne oli paljastunut Davelle. Tai ehkäpä Dave arvosteli kirjeessään Jamien leirikäytöstä ja siitä Jamie sai lisää tulta uhriutumisnäytelmäänsä. Pitäisi näyttää kaikkien kirjeet, eikä vaan näitä "likaisimpia".
Kyllähän tuo Daven tunteettomuus tuli yllärinä ihan kaikille, koko joukolle osallistujia sekä asiantuntijoita. Vaikkei Jamiesta pitäisikään, niin tässä kaikki muutkin olivat aika ihmeissään ja järkyttyneitä tästä käänteestä. Saati sitten tosiaan Jamie itse jolla oli mielestäni viime viikkoon asti ihan täysi syy olettaa että ovat Daven kanssa samalla sivulla.