Ensitreffit alttarilla Australia kausi 12
Alkoi tänään vihdoin Katsomossa ilmaiseksi! Aikooko joku katsoa? 👋
Kommentit (1525)
Mä olen 100% varma, että Dave ja Veronica harrastivat intiimiä kanssakäymistä . Olivat aamulla sellaisia..sopineet vaan että jää siihen kertaan, johon se ehkä jäikin. Dave olisi ollut valmis vaihtamaan Veronicaan, mutta V halusi ehkä vain kokea olevansa viehättää / saavansa Daven.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ihan oikeesti ymmärrä Jamieta. Ymmärrän että hän on pettynyt ja surullinen, mutta miten Dave on muka valehdellut ja pettänyt hänet? He on olleet yhdessä kaksi kuukautta, toiselle on kehittynyt tunteita, toiselle ei. 🤷
Just näin! Ei taida Jamiella olla kaikki inkkarit kanootissa.
En nyt kans ihan ymmärrä tuota Jamieta, jos toinen sanoo rehellisesti ettei niitä tunteita ole niin seKIN on nyt jollain tavalla väärin sanottu? Täh. Rehellisyyttä vaati ja sitä sai, ei tuommoista asiaa voi kamalasti pehmitellä. Ihan hirvee tyyppi kun kaikki mitä muut sanoo on väärin, koska ei osata sanoa just silleen miten Jamie haluaisi sen kuulla
Tai sitten Dave on joo,joo-mies. On suhteessa kun ei muutakaan ole. Ilman kummempaa intohimoa, mutta ei lähde, kun ei saa aikaiseksi ja elämä soljuu eteenpäin. Vähän kuin suuriosa pitkään jatkuneista avioliitoista on. Omani mukaanlukien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ihan oikeesti ymmärrä Jamieta. Ymmärrän että hän on pettynyt ja surullinen, mutta miten Dave on muka valehdellut ja pettänyt hänet? He on olleet yhdessä kaksi kuukautta, toiselle on kehittynyt tunteita, toiselle ei. 🤷
Just näin! Ei taida Jamiella olla kaikki inkkarit kanootissa.
Plus että Jamie on todella raskas ihminen. Tuollaisestakin asiasta tehdään hirveä spektaakkeli. Kaikki jotka eivät ole hänen puolellaan, saavat tukkapöllyä. Se on nähty. Ei mitään hienotunteisuutta.
Musta tuntuu että Dave taipui paineen alla illallispöydässä! Jamie löi nyrkin pöytään ja Dave sanoi että juujuu totta kai haluan vielä yrittää. Ei oikeesti halunnut, vaan pelkää Jamieta! Ja ehkä koki koko ryhmän painostuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veronica on kamala. Eliot yrittää puhua, mutta V hyökkää heti päälle ja toistelee, ettei halua jatkaa keskustelua, ja sitten ettei E:n kanssa voi keskustella eikä ole kommunikaatiota. Sekopää. Ihan oikeasti säälin Eliotia.
Mutta on tuossa Eliotissakin jotain vikaa. Joo varmasti fiksu ja ilmaisee itseään hyvin, mutta nopeasti lähtee keskustelussa semmoselle piikikkäälle linjalle. Veronica kuohahtaa sekunnissa ja Eliot on ilkeä.
Ei ole ilkeä vaan paljastaa totuuden Veronicasta V halusi että mies palvelee häntä kuin tarjoilija ravintolasssa asiakastaan. Kukas palvelee miestä? Veronica on lapsellinen ja Eliot pudottaa maan päälle hänet, siksi V suuttuu.
Eliotin luulisi olevan jo perheellistynyt tuolla ulkonäöllä. Eikö hän osaa pitää tyttöystävää pidempään vaan naiset liukenee ennenkuin seurustelu muuttuu vakavaksi.
Minun villi veikkaukseni on, ettei Elliot istu yhden vasikan selässä. On pirun komea mies, niin varmasti ottajia ois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veronica on kamala. Eliot yrittää puhua, mutta V hyökkää heti päälle ja toistelee, ettei halua jatkaa keskustelua, ja sitten ettei E:n kanssa voi keskustella eikä ole kommunikaatiota. Sekopää. Ihan oikeasti säälin Eliotia.
Mutta on tuossa Eliotissakin jotain vikaa. Joo varmasti fiksu ja ilmaisee itseään hyvin, mutta nopeasti lähtee keskustelussa semmoselle piikikkäälle linjalle. Veronica kuohahtaa sekunnissa ja Eliot on ilkeä.
Ei ole ilkeä vaan paljastaa totuuden Veronicasta V halusi että mies palvelee häntä kuin tarjoilija ravintolasssa asiakastaan. Kukas palvelee miestä? Veronica on lapsellinen ja Eliot pudottaa maan päälle hänet, siksi V suuttuu.
Eliotin luulisi olevan jo perheellistynyt tuolla ulkonäöllä. Eikö hän osaa pitää tyttöystävää pidempään vaan naiset liukenee ennenkuin seurustelu muuttuu vakavaksi.
Minun villi veikkaukseni on, ettei Elliot istu yhden vasikan selässä. On pirun komea mies, niin varmasti ottajia ois.
Eikös se ollut niin että Eliot on aiemmin deittaillut hyvin nuoria naisia ja niistä ei ole sitten tullut mitään vakavaa?
Vierailija kirjoitti:
Aina ei tarvitse suoraan valehdella ollakseen silti epärehellinen. Onhan tuo nyt valtava pettymys ja isku palleaan, tikari suoraan sydämeen että ollaan yhdessä tiiviisti 2-3 kuukautta, suunnitellaan yhteistä tulevaisuutta ja käydään näyttäytymässä asiantuntijoiden edessä kuin kaikki tosiaan olisi hyvin, ja sitten paukahtaa yhtäkkiä tieto että sillä toisella ei itse asiassa olekaan tunteita ja ollaan kuin jääpuikkoa.
Mitä v*ttua?
Vaikka Jamien vuorovaikutustapa on välillä aika raskas, tässä asiassa olen kyllä 110% hänen puolellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jamie oli aivan ääliö Carinaa kohtaan ja nyt sai kokea miltä tuntuu kun hän on ilkeilyn vastaanottavana puoliskona. Nopeasti iski karma.
Niin varo vaan. Täällä haukut ihmistä ääliöksi ja itse ilkeilet, odota vaan kun se karma iskee.
Saa minua sanoakin ääliöksi jos huudan Jamien lailla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryan sanoi monta kertaa, ettei halua keskustella hänen ja Jacquin seksielämästä ryhmässä. Hän pysyi rauhallisena, vaikka ryhmä suorastaan painosti ja kiusasi. Samoin hän oli rauhallinen keskustellessaan Jacquin kanssa kahdestaan. Beth-rääväsuu tuli sinne sitten sekaantumaan toisten asioihin.
Joku salainen syy on miksi sääsätää seksiä salille....oisiko joku mies siellä odottamassa....
Eihän hormoni kulu, ei se poistu seksin kautta. Selitys on kummallinen. Hormoni taso on se mikä se on kokoajan, teki mitä tahansa.
Onhan tässä perää, mutta en osaa sitä tieteellisesti selittää. Olen lukenut, että joiltain urheilijoilta on seksi kielletty ennen kilpailusuoritusta, turnausta jne. Joten testosteronitaso varmaan vaikuttaa myös urheilusuoritukseen.
On siinä seksissä muitakin tekijöitä kuin testosteroni.
Sanoinko, että ei olisi?
Ei ole seksi kielletty ennen urheilua, ehkä ainoastaan jos se rentouttaa ja väsyttää ennen kisoja, siksi jotkut välttää.
Niin no... Itsehän sen sanoit..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina ei tarvitse suoraan valehdella ollakseen silti epärehellinen. Onhan tuo nyt valtava pettymys ja isku palleaan, tikari suoraan sydämeen että ollaan yhdessä tiiviisti 2-3 kuukautta, suunnitellaan yhteistä tulevaisuutta ja käydään näyttäytymässä asiantuntijoiden edessä kuin kaikki tosiaan olisi hyvin, ja sitten paukahtaa yhtäkkiä tieto että sillä toisella ei itse asiassa olekaan tunteita ja ollaan kuin jääpuikkoa.
Mitä v*ttua?
Vaikka Jamien vuorovaikutustapa on välillä aika raskas, tässä asiassa olen kyllä 110% hänen puolellaan.
No tämä juuri. Rehtiä olisi jotenkin rakentaa sitä yhteistä juttua siten että tuollainen tieto että "minulla ei olekaan tunteita" ei tulisi toiselle aivan salaman iskusta. Olivat kuitenkin suunnitelleet tulevaa ja puhuneet jatkosta ohjelman ulkopuolella sellaiseen tapaan, että normaalisti sitä saattaisi olettaa että tunteet ovat kehittyneet molemmin puolin.
En arvosta tuollaista munattomuutta. Tämän illan jaksossa Dave näytti itsestään ilmein, elein ja kehonkielin sellaisen puolen, että minäkin olisin Jamien sijassa pitänyt feikkinä koko äijää.
Syytettynä Dave.
Rikos: ei ole rakastunut määräajassa.
Vierailija kirjoitti:
Syytettynä Dave.
Rikos: ei ole rakastunut määräajassa.
Kysehän nyt ei ole tästä, vedät mutkat suoriksi.
Oon tavannut useita daven kaltaisia miehiä. Ollaan yhdessä kuukausikaupalla tai jopa vuosia kunnes kertovat etteivät tunteneet mitään. Toiv Jamie pistää daven pihalle heti. Miksi dave yleensäkin hakeutunut tuollaiseen ohjelmaan kun on noin kylmä ihminen. Kuitenkin tässä haetaan vaimoa. Olisi edes lähtenyt heti eikä feikannut noin kauaa.
Mites se meni - I don't hate the girl..
En vihaa sitä tyttöä...
Mutta et paljon muutakaan, vai mitä Dave?
No onhan Dave yrittänyt ja suhde toimikin. Sit Jamie alkoi sen vaahtoomisen Laurenin kanssa ja esitti hirveetä marttyyriroolia, kun syytteli Carinaa ja Rhitä petturuudesta. Dave uskoi Jamien jutut täysin ja asettui herrasmiesmäisesti Jamien puolelle. Kun sohvalla sitten Jamie nolasi itsensä ja asiantuntijat antoi Jamielle rajut moitteet, Daven asenne muuttui täysin, näki varmaan äkisti Jamien ihan uusin silmin. Vai autuneisuus vain kasvoi, kun Jamie paljasti kaikille, että on tunnustanut rakkautta. Dave huomasi olevansa kiipelissä. Sit oalautekirjeessä Jamie moittii Daven seksinhalun puutetta syyllistävään sävyyn ja toiselle miehelle, vielä just Adrianille. Ei tainnut Dave osata enää suhtautua tuohon. Ja sit Jamie taas raivostuu, liioittele, uhriutuu ja syyttelee, pistää näytelmän pystyyn. Dave meni ihan lukkoon, kun tajuu, millanen Jamie oikeesti on.
Mitä se Dave kirjoityi rehellisyyskirjeessä?
Jamien pitää saada kaikki puolelleen. Ihan älytön show. Dave ei oo aikaisemmin uskaltanut kertoa totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä
Dave haluaa piyää oven auki Veronicaan, siksi dumppaa Jamien.