Miten sen kunnollisen miehen löytää - mahdoton tehtävä
Kaikki vinkit kehiin, miten ihmeessä löytää kunnollinen mies? Vai onko peli menetetty. Olen 40+, lapset jo teinejä/aikuisia. Olen normaali, keskiluokkainen ja ihan hyvin toimeentuleva. Harrastuksia on. Ulkonäkö ok, ei ylipainoa.
Kokemukset menneistä suhteista. JOKAINEN mies on pettänyt. Yleensä eksiensä kanssa, toisinaan löytäneet myös uusia seuralaisia. Yksi oli alkoholisti ja heitti minua kodistamme ulos, se liitto loppui siihen. Yhdessä suhteessa olin täysin yksin, eikä mies kommentoinut mihinkään mitään eikä ottanut mitään vastuutta yhteisestä kodista tms. Pari miestä eivät ole kyselleet minun asioita tai kuulumisia mitenkään.
Onko vaatimukseni aivan liian kohtuuttomia, jos toivoisin suhteelta sitä ettei mies karkaa ensimmäisen vikittelevän eksän tai muun naisen mukaan, keskustelisi ja ottaisi osaa keskusteluun ja yhteisten asioiden suunnitteluun, elämänhallinta olisi kunnossa ja olisi vaikka vähän huumoariakin. Alkon käyttökin tulisi olla hanskassa. Rikas ei tarvitse olla, mutta ei myöskään hölmöillyt raha-asioitaan. Plussa jos lapset olisi edes teini-iässä, ettei ihan pieniä, tai sitten ei lapsia ollenkaan. Ikähaitarina kelpaisi 35-55v ainakin. Ulkonäellä tai pituudella ei väliä.
Mahdoton tehtävä?
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Jos JOKAINEN aiempi miehesi on pettänyt sinua, niin se tarkoittaa sitä, että sinä aktiivisesti valitset pettäjiä. Miksi valitset pettäjiä?
Lopeta pettäjien valitseminen.
Ja kertotko vielä meille kaikille, miten pettäjän tunnistaa etukäteen, jos tämä ei itse sitä kerro, etkä saa mistään tietoosi tämän pettäneen aiemmin?
Lähes kaikki tuntemani naiset (olen 41v) ovat pitkässä parisuhteessa vähintään suht hyvän miehen kanssa. Osalla on jopa todella hyvä mies.
Ei niitä hyviä miehiä tietenkään ihan kaikille riitä. Jos et itse ole hyvä nainen, miksi hyvä mies valitsisi sinut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos JOKAINEN aiempi miehesi on pettänyt sinua, niin se tarkoittaa sitä, että sinä aktiivisesti valitset pettäjiä. Miksi valitset pettäjiä?
Ja kertotko vielä meille kaikille, miten pettäjän tunnistaa etukäteen, jos tämä ei itse sitä kerro, etkä saa mistään tietoosi tämän pettäneen aiemmin?
Pettäjän tunnistaa siitä, että AP tuntee häneen vetoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 40v mies, enkä koskaan ole ollut parisuhteessa. Ja kun luen näitä tarinoita, joissa naiset valkkaa aina jotain k...päisiä jän...n..ämiehiä, niin eipä paljoa edes kiinnostaisikaan olla. Ei näitä löytyvän täysjärkisiä naisia mistään. Ja jos löytyy, niin niillä on vaatimukset pilvissä.
En ymmärrä miten tuo on edes mahdollista. Asutko jossain Tuupovaaran perämetsässä? Mulle tulee aina baareissa joku nainen juttelemaan, mutta en tarvitse seuraa kun on jo vaimo ollut hyvin pitkään.
Et ainakaan kovin älykäs ole, etkä selvästikään ole koskaan lukenut tilastoja taikka tutkimuksia. Asun ihan pk-seudulla. Eikä mulle kyllä koskaan tule naiset juttelemaan, sillä en ole pitkä ja komea. Itse pitänyt aloitteet tehdä ja suurin osa niistä epäonnistunut. Kaikki riippuu pituudesta ja komeudesta. Sinulla on vahvistusharha + argumenttisi on anekdootti, elikä argumentointi-virhe.
Ei toi sulle ole hyvää mainosta. Mieti jos mies sanoisi että on lapsia ja eksät juoppoja ja pettäjiä ja ties mitä sekopäitä ja kelpaisi nainen joka on melko normaali.
Miehenä mietin että mikä sussa on vikana kun noin surkeat miehet olet valinnut suhteeseen ja lapsiesi isäksi. Kyllä, sinä olet ne valinnut. Ei sua aseella uhaten pakotettu siihen. Miksi fiksu nainen valitsisi tuollaista. Tulee mieleen että sulla on vakavia ongelmia. Ja miksi eksä heitti sut ulos? Siksikö että rakastavasti huolehdit hänestä niin hyvin?
”Ulkonäellä tai pituudella ei väliä. ”
Eiköhän joku Notre Damen kellonsoittaja löydy 🤔
Ne on kaikki piilossa angrybirdsejä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, oletko näiden suhteiden välissä ollut missään vaiheessa sinkkuna niin, ettei ole ollut haku päällä, ja että olet ollut elämääsi tyytyväinen sinkkuna? Snadisti kuulostaa siltä, että ehkä ryntäät suhteesta toiseen, ja samantien suhteessa syvään päätyyn. Ymmärrän, että toisille parisuhde on tärkeä, mutta kannattaa miettiä, mihin tarpeeseen se sussa vastaa tai täytätkö suhteella sisälläsi olevaa tyhjiötä. Onni ja tyytyväisyys löytyy ensisijaisesti sun itsesi sisältä.
Kyllä, olen ollut sinkkuna ja täysin mitään suhdetta etsimättä pitkiä aikoja. En ole oikeastaan ikinä etsinyt suhdetta, vaan nämä miehet on tulleet jotenkin elämässä eteen ja sitten on tutustuttu. Minä viihdyn oikein hyvin yksin, nautin ja olen onnellinen. Siksipä olenkin alkanut ajatella, että kaipa sitä hyvin voi olla tästä iästä eteenpäin vallan yksinkin vaikka loppuelämän. En sinänsä tarvitse suhdetta mihinkään. Ainoa jota kaipaan, on sellainen henkinen yhteys läheisen ihmisen kanssa. -ap
Vierailija kirjoitti:
Jos joka vuosi tapahtuu 14000 eroa, eli 7000 miestä vapautuu markkinoille, niin eivät ne kaikki voi kaistapäisiä olla.
Jos eroja tapahtuu 14 000, niin eikö miehiä vapaudu sen 14 000 kpl (paitsi että osa pareista on ehkä samaa sukupuolta)? Oletan, että yksi ero = yksi pariskunta, jolloin 14 000 eroa koskee 28 000 ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen +40v mies, lapset tehty, ylempää keskiluokkaa, ja urheilullinen.
Minun ongelmat ovat seuraavat: naiset jotka ovat hoikkia, sinkkuja ja haluavat seurustella ovat jotain pesänrakentajia. Haluavat siis perustaa perhettä uudestaan tai sitten ensimmäistä perhettä. Itse en jaksa. Olen jo nähnyt sen kun tehdään omakotitaloa, muutetaan yhteen ja tehdään lapsia. Haluan nyt vain elää elämää ja nauttia siitä, ilman tätä tarvetta leikkiä jotain kotileikkejä. Eikö voi seurustella siten että asuu erillään ja näkee tarvittaessa ja pitää hauskaa? En tarkoita tällä sitä että pitäisi olla tekemässä syrjähyppyjä ja olla sitoitumaton, mutta uusioperhe-elämä eri perheen lapsineen voi olla yhtä helvettiä.
Kaikenlisäksi nämä naiset jotka ovat hoikkia, ja hoitaneet elämänsä kunnolla ovat nykyään kyllä vähemmistössä. Kauheasti on kyllä ylipainoisia tarjolla, eivät taida kelvata kenellekkään.
Minä en ole edes perustamassa mitään uusperhettä. En halua lasteni elämään mitään "isätyypiä" vaan haluan olla lasteni kanssa rauhassa. Mies voisi viettää heidän kanssa aikaa, mutta yhteen en haluaisi muuttaa niin kauan kun vielä muutaman vuoden nuorinkin lapsi asuu kotona. Täysin hyvän ja läheisen suhteen voi muodostaa myös erillään asuen. Jokainen haluaa myös sitä omaa aikaa. -ap
Ota insinööri tai IT-alan mies. Ovat keskivertoa kunnollisempia kuin muut.
Vierailija kirjoitti:
miten voi tunnistaa pettäjän? mitkä merkit sen kertoo?- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 40v mies, enkä koskaan ole ollut parisuhteessa. Ja kun luen näitä tarinoita, joissa naiset valkkaa aina jotain k...päisiä jän...n..ämiehiä, niin eipä paljoa edes kiinnostaisikaan olla. Ei näitä löytyvän täysjärkisiä naisia mistään. Ja jos löytyy, niin niillä on vaatimukset pilvissä.
En ymmärrä miten tuo on edes mahdollista. Asutko jossain Tuupovaaran perämetsässä? Mulle tulee aina baareissa joku nainen juttelemaan, mutta en tarvitse seuraa kun on jo vaimo ollut hyvin pitkään.
"Mulle tulee aina baareissa joku nainen juttelemaan"
Miksi valehtelet internetissä?
Eihän tuota tarvitse valehdella. Itse kun viimeksi baarissa olin, niin jo pelmahti joku nainen vikittelemään kun jäin pöytään hetkeksi yksin vaimon käydessä vessassa. Kysyntää kyllä tuntuu olevan, mutta vapaiden miesten tarjonta on tuossa ikäluokassa todella vähissä.
Kunnolliset on niitä syn mielestä tylsiä jotka ei hypi impulssien johdosta vaan elävät kurinalaista rutiinia ja hallitsevat käytöksensä. Sun eksät on kyllä niin jännämiehiä että taidat tuntea vetoa näitä sekoilijoita kohtaan.
Mäkin luulin löytäneeni juuri itselle sopivan mussukan. Mutta siitä kuoriutui muutamassa kuukaudessa takiainen, ripustautuja riippakivi, joka imi musta itseensä kaiken elinvoiman. Ei mies voi tommonen nahjus olla.
Vierailija kirjoitti:
IT-alalla on varmasti eniten ikisinkku-miehiä, koska kunnollisuus. Naiset eivät tykkää kunnollisista miehistä. Ja varsinkaan ne kunnolliset miehet eivät jaksa katella naisia, jotka aina kohtelevat niitä kunnollisia miehiä huonosti ja sim...ppaavat jänniksiä. T: IT-alalla oleva ikisinkkumies 40v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IT-alalla on varmasti eniten ikisinkku-miehiä, koska kunnollisuus. Naiset eivät tykkää kunnollisista miehistä. Ja varsinkaan ne kunnolliset miehet eivät jaksa katella naisia, jotka aina kohtelevat niitä kunnollisia miehiä huonosti ja sim...ppaavat jänniksiä. T: IT-alalla oleva ikisinkkumies 40v.
IT-miehet joutuvat vain friendzonelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joka vuosi tapahtuu 14000 eroa, eli 7000 miestä vapautuu markkinoille, niin eivät ne kaikki voi kaistapäisiä olla.
Missähän ikäluokissa nämä erot sattuu?
Kun nainen on saanut ne todo -listan lapset tehtyä.
Juu, kaveri erosi (avoliitto) kun lapsi oli 4 v, serkku erosi (naimisissa) kun lapset 3 kpl olivat aikuisia/asuivat omillaan ja omat perheet.