Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sen kunnollisen miehen löytää - mahdoton tehtävä

Vierailija
06.07.2026 |

Kaikki vinkit kehiin, miten ihmeessä löytää kunnollinen mies? Vai onko peli menetetty. Olen 40+, lapset jo teinejä/aikuisia. Olen normaali, keskiluokkainen ja ihan hyvin toimeentuleva. Harrastuksia on. Ulkonäkö ok, ei ylipainoa. 

Kokemukset menneistä suhteista. JOKAINEN mies on pettänyt. Yleensä eksiensä kanssa, toisinaan löytäneet myös uusia seuralaisia. Yksi oli alkoholisti ja heitti minua kodistamme ulos, se liitto loppui siihen. Yhdessä suhteessa olin täysin yksin, eikä mies kommentoinut mihinkään mitään eikä ottanut mitään vastuutta yhteisestä kodista tms. Pari miestä eivät ole kyselleet minun asioita tai kuulumisia mitenkään. 

Onko vaatimukseni aivan liian kohtuuttomia, jos toivoisin suhteelta sitä ettei mies karkaa ensimmäisen vikittelevän eksän tai muun naisen mukaan, keskustelisi ja ottaisi osaa keskusteluun ja yhteisten asioiden suunnitteluun, elämänhallinta olisi kunnossa ja olisi vaikka vähän huumoariakin. Alkon käyttökin tulisi olla hanskassa. Rikas ei tarvitse olla, mutta ei myöskään hölmöillyt raha-asioitaan. Plussa jos lapset olisi edes teini-iässä, ettei ihan pieniä, tai sitten ei lapsia ollenkaan. Ikähaitarina kelpaisi 35-55v ainakin. Ulkonäellä tai pituudella ei väliä. 

Mahdoton tehtävä?

Kommentit (306)

Vierailija
301/306 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutulta, niin tutulta kuulostaa ap ongelma. Minä löysin ulkoisesti mieleiseni miehen 46v ja vaikka tiesin että hänellä oli erittäin haadtava elämäntilanne hiljattain tapahtubeen avioeron takia ajattelin että kyllähän sitä tässä iässä osataan hoitaa asiat järkevästi, erosta huolimatta hänellä olisi perusasiat kunnossa ja "kyllä se siitä pikkuhiljaa". Ajattelin ettei aika ole välttämättä otollinen mut noin kivan näköisen miehen joku nappaa kyllä kuitenkin, miksen se olisi minä koska hänkin ihastui minuun. 

No, mitä sain?

Hyvin heikkoitsetuntoisen, moniongelmaisen ongelmavyyhdin jolla elämä ja ihan perusasiat (työ, terveys, talous) sekaisin. Sain seurustelusuhteen vapaamatkustajan, hyvin itsekeskeisen teinin tasolle emotionaalisesti jääneen "pikkupojan", jolla ei ollut oikeesti mitään annettavaa minulle muutakuin ihan hauskaa seuraa ajoittain. 

No, ymmärrän ettei hän ollut valmis uuteen suhteesern koska hänet oli jätetty, exänsä oli löytänyt uuden, jonka siis ymmärrän täysin reilun 1/2 tuttavuutemme jälkeen. 

Harmitti, ettei hänestäKÄÄN tullut kumppaniani, koska hän olisi ollut ulkoisesti kovinkin mieleeni. 

mentiin ulkonäkö edellä päin puuta. Sitten itketään missä on kunnolliset miehet.

No eihän sille mitään voi että en ihastu jos mies ei miellytä ulkoisesti. Eikä tässäkään ole kyseessä se että pitäisi olla joko zoozgluuni, vaan omaa silmää miellyttävä mies. 

Ja kyllä, tässä casessa menin todella päin seinää ihan huolella. Harmi.

Ulkonäöstä ja deittailusta:

Ulkonäkö on minulle tärkein yksittäinen asia kumppanissa. Olen valmis sietämään aika paljon huonoa ja lapsellista käytöstä, jos mies vaan on hyvännäköinen, ja sängyssä homma toimii. 

En ikinä myöntäisi tätä asiaa ääneen tosielämän puolella.

Miksi et myöntäisi?

Myöntäisitkö sinä? 

En minä ainakaan tykkää paljastaa ystävilleni sitä, että olen aika pinnallinen ihminen. 

Vierailija
302/306 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just. Tää on aivan epätoivoista, olenkin lopettanut etsimisen. En edes viitsi luetella mitä kaikkia törppöjä on tielle sattunut, puistelen nytkin päätäni ja naureskelen kun ihan absurdeja juttuja on esim jo treffeillä tai seurustelun alkumetreillä tullut eteen. 

Yksi asia minua ihmetyttää muuten ihan tavallisissa miehissä että he voivat olla itse esim seksuaalisessa mielessä vaikka hiukan ujoja ja itse hyvin vastimattomia a) viitseliäisyydeltään b) kyvyiltään)  c) varustuksen kooltaan, mutta sitten odottavat ja ehkä vähän varovaisesti jopa vaativat uudelta naisystävältä keski-iässä makkarin puolella jotain helvetin "sirkustemppuja". Heidän silmää pitäisi viihdyttää kotona seksikkäissä alusvaatteissa ja kylpytakissa liihottamalla ja pitäisi olla sängyssä lähinnä "ammattilainen" joka toteuttaa kaikki heidän fantasiansa ilman että itse kykenevät juuri mihinkään tai vain tyydyttämään omat tarpeensa. Eli pidetään naista omien tyydytysten välikappaleena edes yrittämättä antaa toiselle juuri mitään. 

Olen niin helvetin kyllästynyt noihin itsekeskeisiin tollukoihin ettei tosikaan. 

Tämä! En voi ymmärtää, miten aikuiset miehet ovat päässeet koko elämänsä kuin "koira veräjästä" muutaman minuutin nylkkypuuhillaan. Ei kai kukaan nainen tahdo olla pelkkä masturbointialusta? Olen ennemmin yksin kuin nihkeitten pihtariukkojen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/306 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just. Tää on aivan epätoivoista, olenkin lopettanut etsimisen. En edes viitsi luetella mitä kaikkia törppöjä on tielle sattunut, puistelen nytkin päätäni ja naureskelen kun ihan absurdeja juttuja on esim jo treffeillä tai seurustelun alkumetreillä tullut eteen. 

Yksi asia minua ihmetyttää muuten ihan tavallisissa miehissä että he voivat olla itse esim seksuaalisessa mielessä vaikka hiukan ujoja ja itse hyvin vastimattomia a) viitseliäisyydeltään b) kyvyiltään)  c) varustuksen kooltaan, mutta sitten odottavat ja ehkä vähän varovaisesti jopa vaativat uudelta naisystävältä keski-iässä makkarin puolella jotain helvetin "sirkustemppuja". Heidän silmää pitäisi viihdyttää kotona seksikkäissä alusvaatteissa ja kylpytakissa liihottamalla ja pitäisi olla sängyssä lähinnä "ammattilainen" joka toteuttaa kaikki heidän fantasiansa ilman että itse kykenevät juuri mihinkään tai vain tyydyttämään omat tarpeensa. Eli pidetään naista omien tyydytysten välikappaleena edes yrittämättä antaa toiselle juuri mitään. 

Olen niin helvetin kyllästynyt noihin itsekeskeisiin tollukoihin ettei tosikaan. 

Kuulostaa tutulta kun olin nuorena sinkku. Miehet on epärealistisia, vaativia, mutta eivät itse vaadi itseltään paljoakaan! Ohhoijaa. Mun puolisolla on jotain samoja vikoja, mutta palautan sen aina maan tasalle. 

Tämähän on yleistä kaikessa muussakin. Miehet pitää itseään niin fiksuina ja taitavina. Vierellä paljon fiksumpi ja osaavampi nainen pitää itseään surkeana ja huonona, koska on koko ikänsä itseään mollannut.

Totta. Ja naista mollaa läpi iän miehetkin jopa se oma mies. Nainen pysyy sillä tavalla nöyränä ruodussa.

Vierailija
304/306 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, etsi toinen naaras

Vierailija
305/306 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! En voi ymmärtää, miten aikuiset miehet ovat päässeet koko elämänsä kuin "koira veräjästä" muutaman minuutin nylkkypuuhillaan. Ei kai kukaan nainen tahdo olla pelkkä masturbointialusta? Olen ennemmin yksin kuin nihkeitten pihtariukkojen kanssa.

En odota vaimoltani mitään, mutta siellä se itkee kun kieltäydyn seksistä,😂

Vierailija
306/306 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko sä Ap aikuisiällä ollut ikinä pitkää aikaa yksin vai onko uudet suhteet alkaneet aika pian entisen päätyttyä? Suosittelisin nyt olemaan ihan vaan ittekseen ja vähän tutustumaan itseensä uudelleen.

Kyllä, olen ollut yksin pisimmillään 2v suhteiden välissä. Minulla ei ole tarvetta hypätä suhteeseen, en ole aktiivisesti etsinyt niitä.

En myöskään hyppää heti sänkyyn miehen kanssa. En ehkä toisella tai kolmannellakaan tapaamisella. Nämä miehet ovat kyllä jaksaneet odottaa ja siten kunnioittaneet päätöstäni. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi