Miten sen kunnollisen miehen löytää - mahdoton tehtävä
Kaikki vinkit kehiin, miten ihmeessä löytää kunnollinen mies? Vai onko peli menetetty. Olen 40+, lapset jo teinejä/aikuisia. Olen normaali, keskiluokkainen ja ihan hyvin toimeentuleva. Harrastuksia on. Ulkonäkö ok, ei ylipainoa.
Kokemukset menneistä suhteista. JOKAINEN mies on pettänyt. Yleensä eksiensä kanssa, toisinaan löytäneet myös uusia seuralaisia. Yksi oli alkoholisti ja heitti minua kodistamme ulos, se liitto loppui siihen. Yhdessä suhteessa olin täysin yksin, eikä mies kommentoinut mihinkään mitään eikä ottanut mitään vastuutta yhteisestä kodista tms. Pari miestä eivät ole kyselleet minun asioita tai kuulumisia mitenkään.
Onko vaatimukseni aivan liian kohtuuttomia, jos toivoisin suhteelta sitä ettei mies karkaa ensimmäisen vikittelevän eksän tai muun naisen mukaan, keskustelisi ja ottaisi osaa keskusteluun ja yhteisten asioiden suunnitteluun, elämänhallinta olisi kunnossa ja olisi vaikka vähän huumoariakin. Alkon käyttökin tulisi olla hanskassa. Rikas ei tarvitse olla, mutta ei myöskään hölmöillyt raha-asioitaan. Plussa jos lapset olisi edes teini-iässä, ettei ihan pieniä, tai sitten ei lapsia ollenkaan. Ikähaitarina kelpaisi 35-55v ainakin. Ulkonäellä tai pituudella ei väliä.
Mahdoton tehtävä?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, minä olen valintani näiden miesten suhteen tehnyt ja pieleen on mennyt. Mistä sen tietää aluksi, että mitä pitäisi varoa ja huomioida? Kukaan ei olisi olettanut näiden miesten esim pettävän, mutta niin vaan kaikki on langennut samantien. Kyllä miehillä se biologia vetää mukanaan eikä ihminen ole yksiavioinen, tiedän. Mutta onko tosiaan niin että miehet menevät vaan sekoilleen vaistojensa perässä eikä mikään lupaus pidä? tätäkö se elämä on? Miksi edes muodostaa suhteita kun keneenkään ei voi luottaa?
Ap
Älä puhu kaikkien meidän puolesta.
Mä oon ollu suhteessa 17- vuotiaasta asti ja koskaan ei ole käynyt edes mielessä pettää vaikka tilaisuuksia on suhteen aikana tullut runsaasti.
Jos kotona on rakastava vaimo ja aktiivinen sekä monipuoinen seksielämä niin miksi sitä etsisi muualta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joka vuosi tapahtuu 14000 eroa, eli 7000 miestä vapautuu markkinoille, niin eivät ne kaikki voi kaistapäisiä olla.
Missähän ikäluokissa nämä erot sattuu?
Avioerotilastosta kyse, eli ikäluokka varmaan 30-60 v.
Tämähän puottaa tätä että montako, minkä ikäisten kanssa voi olla. Myös montako niistä tulet ikinä näkemään. Oletko valmis matkustamaan koko suomen läpi jne.
No tietty. Poistetaan luvusta suoraan puolet, jotka on väärän ikäisiä. 3500 jäljellä.
Sitten heistä poistetaan pettäjät, sanotaan että joka toinen. 1700 jäljellä.
Sitten rajataan asuinpaikkaa. Jos ap asuu etelä-suomessa, niin 70 % ihmisistä asuu etelä-suomessa. 1000 miestä jäljellä.Moni heistä olisi riittävän täyspäinen? No puolet. Eli 500 miestä eteleä-suomessa vapautuu joka vuosi vapaille markkinoille. Mistä heidät löytää, on sitten tounen kysymys,
Sitten lisätään laskuun montako muuta niitä myös haluaa. Varsinkin kunnollisia.
Niin ja montako haluaa AP:n tieten. Pitää heidänkin haluta takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako miestä ap:llä oikein on ollut? Ja outoja valintoja ja tehnyt. Turha valittaa.
Hän on erehtynyt luulemaan yhden illan panoa parisuhteeksi?🤔
Tai sitten hän ollut se toinen nainen?🤔
Siis kuinka monta liittoa sulla on jo ollut? Ja lapset koko ajan kuvioissa? Olisko jo aika todeta että elämää on ilman miestäkin ja rakentaa elämästään sellainen että ei sellaista tarvitse?
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon vetovoiman lakiin,eli samanlaisuus resonoi ja vetää puoleensa.
Tämä teoria sanoo, että ihminen, joka vetää pettäjiä puoleensa, pettää itse itseään. Eli sen mukaan sinä et ole itse uskollinen itsellesi, siksi muutkaan eivät ole.
Uskon vetovoiman lakiin, koska ei ole muuten selitettävissä, miksi ihmiset kerta toisensa jälkeen toistavat samaa kaavaa, ja jolle kulle toiselle ei sellaista tapahdu koko elämän aikana.
Kaavan voi myös rikkoa. Ensimmäisessä vakavassa suhteessani olin petetty, toisessa pettäjä, ja nyt ei kumpikaan petä. Mistäkö tiedän nykysuhteen osalta? Olemme molemmat eläkkeellä ja käytännössä 24/7 yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuinka monta liittoa sulla on jo ollut? Ja lapset koko ajan kuvioissa? Olisko jo aika todeta että elämää on ilman miestäkin ja rakentaa elämästään sellainen että ei sellaista tarvitse?
4 miestä on ollut, yhden kanssa naimisissa ja kahden kanssa asunut. Ja kyllä, olen nyt todennut etten enää miestä taida ottaa, kun näistä ei mitään tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako miestä ap:llä oikein on ollut? Ja outoja valintoja ja tehnyt. Turha valittaa.
Vahva epäily on myös, että hän on erehtynyt luulemaan tapailusuhdetta parisuhteeksi. Ehkä kannattaisi vähän kiinnittää huomiota omiin vuorovaikutustaitoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4 miestä on ollut, yhden kanssa naimisissa ja kahden kanssa asunut. Ja kyllä, olen nyt todennut etten enää miestä taida ottaa, kun näistä ei mitään tule.
Vaikutat melko menetetyltä tapaukselta. Olisiko sulla jotain ystävää joka voisi vähän katsoa perääsi?
Pitänee alkaa tutkimaan itseäni. Petänkö sitten jotenkin itse itseäni? Miten, miksi? Miten sen voisin selvittää? Miksi vedän puoleeni miehiä, jotka lankeavat samantien toisen naisen pauloihin eikä pysty hillitsemään itseään? Miksi ne miehet haluavat niin paljon huomioita muilta, etteivät tyydy vain omaan naiseen? Vaikka on seksiä, vaikka on läheisyyttä jne. Onko heillä niin huono itsetunto että sitä huomiota on haettava muualta kokoajan? Mistä tunnistan sen miehen, jolla on huono itsetunto? Aluksi nämä eivät ole tulleet ilmi minulle, tai läheisilleni jotka ovat mieheen tutustuneet.
Miksi tässä ketjussa on lähtöolettamana, että AP on jotenkin kunnollinen? Jos JOKAINEN kumppani on pettänyt, niin kyllä on peiliin katsomisen paikka. Monessakin suhteessa AP on itse pettänyt? Myös ne kerrat lasketaan, jotka mielestäsi ei varsinaisesti ollut pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahva epäily on myös, että hän on erehtynyt luulemaan tapailusuhdetta parisuhteeksi. Ehkä kannattaisi vähän kiinnittää huomiota omiin vuorovaikutustaitoihin.
Kyseessä on 2-18v parisuhteet. Voi sitä joku tapailunakin pitää.
ap
Tietynlaiset ihmiset vetää puoleensa tietynlaisia ihmisiä. Ehkä kannattaisi mennä terapiaan ottamaan selvää miksi juuri sinä olet tällainen tietynlainen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Pitänee alkaa tutkimaan itseäni. Petänkö sitten jotenkin itse itseäni? Miten, miksi? Miten sen voisin selvittää? Miksi vedän puoleeni miehiä, jotka lankeavat samantien toisen naisen pauloihin eikä pysty hillitsemään itseään? Miksi ne miehet haluavat niin paljon huomioita muilta, etteivät tyydy vain omaan naiseen? Vaikka on seksiä, vaikka on läheisyyttä jne. Onko heillä niin huono itsetunto että sitä huomiota on haettava muualta kokoajan? Mistä tunnistan sen miehen, jolla on huono itsetunto? Aluksi nämä eivät ole tulleet ilmi minulle, tai läheisilleni jotka ovat mieheen tutustuneet.
Sitä on turha miettiä miksi ne miehet on olleet mitä on. Ainoastaan itseensä ihminen voi vaikuttaa. Sitä voi miettiä mitä yhteneväisyyksiä näissä pettäjä miehissä oli että voit olla varovaisempi jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä on turha miettiä miksi ne miehet on olleet mitä on. Ainoastaan itseensä ihminen voi vaikuttaa. Sitä voi miettiä mitä yhteneväisyyksiä näissä pettäjä miehissä oli että voit olla varovaisempi jatkossa.
Totta kai sitäkin kannattaa miettiä millaisia nämä miehet ovat olleet ja miksi juuri se ihmistyyppi vetää ap puoleensa. Esim ap saattaa olla läheisriippa joka helposti rakastuu vahvalta vaikuttavaan narsistiin tai alkoholistiin, jota hoivata.
Nykyinen miesystäväni erosi lastensa äidistä, koska kummatkin halusivat jotain muuta.
Miesystävä aloitti olst seikkailunsa ja hänellä olikin paljon menoa ja vientiä seuraavat 4 vuotta. Sanoi naisia on tarjolla hyvin paljon.
Minä olin tapaamishetkellä parisuhteessa, miesystäväni tapasi samoissa juhlissa hänen ex nsä ja jätti minut. Hyvä vaan. Nykyinen oli vapaa ja vaikka näki tulen toisen kanssa, yritti pokata. Itse olen ajatellut koska ei saanut minua, se houkutteli enemmän. Meni hetki, kunnes hän sai numeroni ja siitä hetki, kun juttu alkoi, koska minä en halunnut olla 1 monista.
Olemme asuneet yhdessä jo 4 vuotta, suhde on vakiintunut. Voin sanoa minä voisin olla tässä lopunikäni. Mies taas, väittää kaikki on hyvin, tehdään jatkuvasti suunnitteluja esim vuoden päähän, mutta oikeasti en ihmettelisi, jos hän joku päivä haluaisi erota siksi, että haluaa mennä.
Minulla on monta sinkkuystävää ja sanovat ei niitä täysjärkisiä ole oikeasti. Eron jälkeen haluvat toteuttaa itseään ja ajatella vain itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei juuri muuta yhtenevää, kuin että ovat olleet epärehellisiä. Eri ikäluokkaa, eri ammattikuntia, erilaiset perhetaustat jne. Kaikkihan sitä rehellisyyttään vakuuttelevat ekat vuodet, kuinkas muutenkaan. Ei ne sanat, vaan teot.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai sitäkin kannattaa miettiä millaisia nämä miehet ovat olleet ja miksi juuri se ihmistyyppi vetää ap puoleensa. Esim ap saattaa olla läheisriippa joka helposti rakastuu vahvalta vaikuttavaan narsistiin tai alkoholistiin, jota hoivata.
En ole hoivaaja, olen lopettanut suhteen heti jos ja kun ilmennyt jotain tällaista. -ap
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen miesystäväni erosi lastensa äidistä, koska kummatkin halusivat jotain muuta.
Miesystävä aloitti olst seikkailunsa ja hänellä olikin paljon menoa ja vientiä seuraavat 4 vuotta. Sanoi naisia on tarjolla hyvin paljon.
Minä olin tapaamishetkellä parisuhteessa, miesystäväni tapasi samoissa juhlissa hänen ex nsä ja jätti minut. Hyvä vaan. Nykyinen oli vapaa ja vaikka näki tulen toisen kanssa, yritti pokata. Itse olen ajatellut koska ei saanut minua, se houkutteli enemmän. Meni hetki, kunnes hän sai numeroni ja siitä hetki, kun juttu alkoi, koska minä en halunnut olla 1 monista.
Olemme asuneet yhdessä jo 4 vuotta, suhde on vakiintunut. Voin sanoa minä voisin olla tässä lopunikäni. Mies taas, väittää kaikki on hyvin, tehdään jatkuvasti suunnitteluja esim vuoden päähän, mutta oikeasti en ihmettelisi, jos hän joku päivä haluaisi erota siksi, että haluaa mennä.
Minulla on monta sinkkuystävää ja sanovat ei niitä täysjärkisiä ole oikeasti. Eron jälkeen haluvat toteuttaa itseään ja ajatella vain itseään.
Onko vaikea luottaa mieheen, kun on ollut tuollainen hulivili naisten pyörittäjä?
Laki se ei ole. Mutta samanlaisuus vetoaa puoleensa koska helpompi ymmärtää toisia kun ihmiset on samantapaisia keskenään joten päätyvät myös yhteen helpommin.