Jos unelmoi päästä lentäjän vaimoksi, pitääkö olla tosi kaunis?
Kommentit (408)
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä ulkoinen kauneus. Pitää olla hyvä tyyppi ja ns vaimomatskua. Tyylikäs ja kunnostaan huoltapitävä. Ei silikoneja tai kauneusleikkauksia. Jos mies saa valita parhaat päältä, niin valitsee hyvät geenit, eikä leikeltyä. Huonoja geenejähän niillä kauneusleikkauksilla yritetään peittää: omenavartaloa, tihrusilmiä jne.
Tämä totta!
Minä olen älykäs ja kaunis lentäjän vaimo. Lähes täydellinen. Ja aion aina olla myös tulevaisuudessa. Mieheni ei koskaan pettäisi minua tai valehtelisi minulle, koska olen niin kaunis. Oih, miten ihana elämä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen älykäs ja kaunis lentäjän vaimo. Lähes täydellinen. Ja aion aina olla myös tulevaisuudessa. Mieheni ei koskaan pettäisi minua tai valehtelisi minulle, koska olen niin kaunis. Oih, miten ihana elämä.
Oih, kuulostaa aivan ihanalta! Olen kateellinen sulle!!
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on kyllä ihana elämä.
Eiköhän lentäjätkin valitse vaimoikseen hyvin samoilla perusteilla kuin muutkin miehet. Ei se ulkonäkö varmasti lopulta ole ykköskriteeri. Eivätkä kaikki lentäjät ole komeita.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän lentäjätkin valitse vaimoikseen hyvin samoilla perusteilla kuin muutkin miehet. Ei se ulkonäkö varmasti lopulta ole ykköskriteeri. Eivätkä kaikki lentäjät ole komeita.
Tässä onkin sellainen, että lentäjän ei edes tarvitse olla komea saadakseen kauniin naisen, koska raha ja status. Naiset ovat paksun tilipussin ja ilmaisten lomien perässä. Eri asia peruspertsalla.
Monet lentäjät valitsevat älykkään ja koulutetun naisen sen leikellyn tuulitunnelin sijaan.
Mikä lentäjässä kiehtoo. Ovat kuin ilmojen bussikuljettajia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä taas. Tätä odotinkin. Oletko oikeasti sitä mieltä, että se prosentti pari joka soveltuu liikennelentäjän ammattiin (ainakin Poriin ja Finnairille tuo hyväksymisluku) on sitä samaa jengiä, joka ajaa esim. HSL:llä bussia? Indon’t think so.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä taas. Tätä odotinkin. Oletko oikeasti sitä mieltä, että se prosentti pari joka soveltuu liikennelentäjän ammattiin (ainakin Poriin ja Finnairille tuo hyväksymisluku) on sitä samaa jengiä, joka ajaa esim. HSL:llä bussia? Indon’t think so.
Joo naurettavia nuo vertailut
Lentäjän status on sellainen millä saa naisia. Baarissa kun juttelee naiselle ja kertoo olevansa lentäjä niin kyllä yöseuraa saa 😉
Vierailija kirjoitti:
Lentäjän status on sellainen millä saa naisia. Baarissa kun juttelee naiselle ja kertoo olevansa lentäjä niin kyllä yöseuraa saa 😉
Tämä totta. Ja itse haksahtanut tuohon joskus aikanaan Hesperian yökerhossa. Uskotteli olevansa töissä lentäjänä ja jotenkin oli ihan ”lentäjän oloinenkin”. Seuraavana päivänä sitten ei kuulunut mitään enää (yhteisen yön jälkeen) ja myöhemmin selvisi, että ihan muulla alalla tämä auervaara oli töissä.
Jos haluaa Lentäjän vaimoksi pitää ensin opetella hyppäämään LaskuVarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Mutta saattaa hakata sinua. Tiedän tällaisen tapauksen. Avioerohan siitä lopulta tuli, mutta pitkään kesti vaimoparka.
Vierailija kirjoitti:
Pitää, mutta bussikuski tai veturinkuljettaja on yleensä vähemmän nirso.
Ja useimmin kotona, eikä ole keskimäärin niin paljon niitä muita zirbuloita "joka satamassa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta saattaa hakata sinua. Tiedän tällaisen tapauksen. Avioerohan siitä lopulta tuli, mutta pitkään kesti vaimoparka.
En tiedä puhutko totta, mutta lentäjällä poliisin tietoon mennyt väkivaltaisuus johtaa työsuhteen purkuun. Supo tekee vuosittain nuhteettomuusseurantaa kaikille lentäjille ja tällaisten tultua ilmi työsuhde puretaan.
Kannattaisinaiset kehittää itseään ja jättää naistenlehtien lukeminen vähän vähemmälle,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää, mutta bussikuski tai veturinkuljettaja on yleensä vähemmän nirso.
Ja useimmin kotona, eikä ole keskimäärin niin paljon niitä muita zirbuloita "joka satamassa".
Eihän nyt muutenkaan lentäjän ammattia voi bussikuskiin verrata. Lentäjäksi kovat kriteerit ja muutama prosentti pääsee sisään. Bussinkuljettajaksi ”melkein kuka vaan”. Yhdenkin tiedän, joka ei saanut suoritettua aikanaan edes peruskoulua loppuun :D
Voih, oikeasti? Mulla nyt jo ikää 38. Mut tosi kaunis kyllä olen ja aion pysyä sellaisena!