Jos unelmoi päästä lentäjän vaimoksi, pitääkö olla tosi kaunis?
Kommentit (408)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielellään hoikka ja vaalea, ja vähintään sairaanhoitaja.
Heh, lueskelin tätä hassua ketjua. Satun olemaan lentäjän vaimo. Hoikka, vaalea ja sairaanhoitaja olen, mutta tavattu ollaan jo ennen kuin mieheni pääsi Ilmailuopistoon ja sieltä Finnairille. Mieheni on akateeminen ja myös minä olen myöhemmin valmistunut yliopistosta. Älykkyys ja hyvät keskustelut ovat miehelleni tärkeitä eli täytyy myös korvien välissä olla jotain, pelkkä kauneus tuskin riittää. Tiedän, että jotkut lentoemännät ovat lähestyneet minunkin miestäni lähimmissä tarkoituksissa, mutta mieheni on niistä minulle avoimesti kertonut ja torjunut ne.
Onpa sinulla ihailtavan rehellinen mies.
torjuu--- voi sinnuu sinisilmääääää. ei voi kun nauraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Riittää, että se lentäjä rakastuu sinuun.
Mutta rakastetuuko jos on ruma?
makukysymyksiä ja joka viikko er sanankääntein tätä sontaa - oot sie mielisairaalassa- eihän tämä kahden ammattiryhmän toistoaprikointi ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä tarvi olla kaunis. Jos vaimo lentää perässä omin luudin on lentäjän turha rikkoa lumousta ja aviolupausta.
Miksi lentäjä ei valitsisi kaunista, jos on varaa valita?
vaikka olisi miss universun- mutta jos ei ole sähköisyyttä, kipinää, vetovoimaa--noi on niin makuasioita- yllättäviäkin yhdistemiä. suurin osa keskenäänkin peruskauraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Riittää, että se lentäjä rakastuu sinuun.
Mutta rakastetuuko jos on ruma?
makukysymyksiä ja joka viikko er sanankääntein tätä sontaa - oot sie mielisairaalassa- eihän tämä kahden ammattiryhmän toistoaprikointi ole normaalia.
Mitkä kaksi ammattiryhmää?
Vierailija kirjoitti:
Kunhan et ole mikään leikelty ”kaunotar”, sellaisista tuskin tykkäävät.
pursotin-barbina ou jee yhdenyön silloin tällöin- ai ai ku tykkäävät- kutaa tekkeeeee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, lueskelin tätä hassua ketjua. Satun olemaan lentäjän vaimo. Hoikka, vaalea ja sairaanhoitaja olen, mutta tavattu ollaan jo ennen kuin mieheni pääsi Ilmailuopistoon ja sieltä Finnairille. Mieheni on akateeminen ja myös minä olen myöhemmin valmistunut yliopistosta. Älykkyys ja hyvät keskustelut ovat miehelleni tärkeitä eli täytyy myös korvien välissä olla jotain, pelkkä kauneus tuskin riittää. Tiedän, että jotkut lentoemännät ovat lähestyneet minunkin miestäni lähimmissä tarkoituksissa, mutta mieheni on niistä minulle avoimesti kertonut ja torjunut ne.
En ole tuon viestin kirjoittaja, mutta kyllä rehellisiäkin ihmisiä vielä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm…kieltämättä aika sinisilmäistä
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä lentäjiä paikalla?
Tuskin
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä lentäjiä paikalla?
En usko
Yhden vaimon tunnen, on yhteiskunnallinen vaikuttaja. OAJ…
Vierailija kirjoitti:
Yhden vaimon tunnen, on yhteiskunnallinen vaikuttaja. OAJ…
K.M?
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri lentäjä?
Status
No ei varmaan edes kiinnostu, jos ei ole kaunis?
Eihän nämä nyt siellä lehdissä nämä jutut ole