Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos unelmoi päästä lentäjän vaimoksi, pitääkö olla tosi kaunis?

Vierailija
05.07.2026 |

Vastatkaa rehellisesti! 

Kommentit (408)

Vierailija
341/408 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tiedän kun hän on sukulaiseni ja olen heillä usein vierailulla. Kun muiden ihmisten seurassa kohtelee vaimoaan huonosti niin millainen lie kahden kesken. Viimeksi kesällä juhlissa sätti vaimoaan kaikkien kuullen kun vahingossa kaatoi kahvit pöydälle. Erään kerran raivosi vaimolle kun työpaita oli huonosti silitetty. Kuinka hänen työ on niin tärkeää ja plaaplaa.

Vierailija
342/408 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos unelmoi pääsevänsä liivijengiläisen vaimoksi, niin tarviiko olla kaunis?

Missä te näitä liivijengiläisiä näette? Itse en missään muualla kuin jossain telkkarissa käy joku papparainen välillä sössöttämässä että me ollaan moottoripyöräkerho ja vaan yksilö tekee rikoksia ei jengi. 

Ei niitä näe ikinä missään.

No ei todella.  Ootte varmaan nähneet,  miltä liivijengiläisten vaimot näyttää.  Karseilta röökimuijilta, joilla tyvikasvuhiukset ja ilkeä katse. Kerran yksi kaunis nähty,  häipyi nopeasti omaksi onnekseen.  Lucky her ! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/408 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä te näitä liivijengiläisiä näette? Itse en missään muualla kuin jossain telkkarissa käy joku papparainen välillä sössöttämässä että me ollaan moottoripyöräkerho ja vaan yksilö tekee rikoksia ei jengi. 

No ei todella.  Ootte varmaan nähneet,  miltä liivijengiläisten vaimot näyttää.  Karseilta röökimuijilta, joilla tyvikasvuhiukset ja ilkeä katse. Kerran yksi kaunis nähty,  häipyi nopeasti omaksi onnekseen.  Lucky her ! 

Vähän eri genreä kuin lentäjien vaimot. 

Vierailija
344/408 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän eri genreä kuin lentäjien vaimot. 

Älä :D

Vierailija
345/408 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla toki nätti, mutta myös

- joustava (työvuorot, mutta myös layover muhinoinnit)

- aulis (lentäjä tietää arvonsa, joten ne sukkanauhareidet on syytä avautua)

Tässä ollaan asian ytimessä

Vierailija
346/408 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään hoikka ja vaalea, ja vähintään sairaanhoitaja.

Vierailija
347/408 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, lueskelin tätä hassua ketjua. Satun olemaan lentäjän vaimo. Hoikka, vaalea ja sairaanhoitaja olen, mutta tavattu ollaan jo ennen kuin mieheni pääsi Ilmailuopistoon ja sieltä Finnairille.  Mieheni on akateeminen ja myös minä olen myöhemmin valmistunut yliopistosta. Älykkyys ja hyvät keskustelut ovat miehelleni tärkeitä eli täytyy myös korvien välissä olla jotain, pelkkä kauneus tuskin riittää. Tiedän, että jotkut lentoemännät ovat lähestyneet minunkin miestäni lähimmissä tarkoituksissa, mutta mieheni on niistä minulle avoimesti kertonut ja torjunut ne. 

Vierailija
348/408 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, lueskelin tätä hassua ketjua. Satun olemaan lentäjän vaimo. Hoikka, vaalea ja sairaanhoitaja olen, mutta tavattu ollaan jo ennen kuin mieheni pääsi Ilmailuopistoon ja sieltä Finnairille.  Mieheni on akateeminen ja myös minä olen myöhemmin valmistunut yliopistosta. Älykkyys ja hyvät keskustelut ovat miehelleni tärkeitä eli täytyy myös korvien välissä olla jotain, pelkkä kauneus tuskin riittää. Tiedän, että jotkut lentoemännät ovat lähestyneet minunkin miestäni lähimmissä tarkoituksissa, mutta mieheni on niistä minulle avoimesti kertonut ja torjunut ne. 

Onpa sinulla ihailtavan rehellinen mies. 

Vierailija
349/408 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Riittää, että se lentäjä rakastuu sinuun.

Vierailija
350/408 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa sinulla ihailtavan rehellinen mies. 

Todellakin. Voi kun kaikki miehet olisivat yhtä rehellisiä! 

Vierailija
351/408 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Riittää, että se lentäjä rakastuu sinuun.

Mutta rakastetuuko jos on ruma? 

Vierailija
352/408 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau ! 

Vierailija
353/408 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap se jaksaa esittää naista. Itse on lyhyt ja typerä tollikka, joka ei koskaan pääse naisen lähelle.

Vierailija
354/408 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap se jaksaa esittää naista. Itse on lyhyt ja typerä tollikka, joka ei koskaan pääse naisen lähelle.

Heh heh 

Vierailija
355/408 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että miehesi paljastaa sinulle kaiken? 

Vierailija
356/408 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pitää, tottakai!! 

Vierailija
357/408 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoida saa aina 

Vierailija
358/408 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on lentäjän vaimo ja kaunis on. Mutta ei mikkään ylypeä. 

Vierailija
359/408 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini on lentäjän vaimo ja kaunis on. Mutta ei mikkään ylypeä. 

Kiva kaveri sulla sit jos ei ylpeä 

Vierailija
360/408 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla kaunis ja myös p y s y ä sellaisena!

Muuten menee nelikymppisenä vaihtoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi