Jos unelmoi päästä lentäjän vaimoksi, pitääkö olla tosi kaunis?
Kommentit (408)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos unelmoi pääsevänsä liivijengiläisen vaimoksi, niin tarviiko olla kaunis?
Missä te näitä liivijengiläisiä näette? Itse en missään muualla kuin jossain telkkarissa käy joku papparainen välillä sössöttämässä että me ollaan moottoripyöräkerho ja vaan yksilö tekee rikoksia ei jengi.
Ei niitä näe ikinä missään.
No ei todella. Ootte varmaan nähneet, miltä liivijengiläisten vaimot näyttää. Karseilta röökimuijilta, joilla tyvikasvuhiukset ja ilkeä katse. Kerran yksi kaunis nähty, häipyi nopeasti omaksi onnekseen. Lucky her !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä te näitä liivijengiläisiä näette? Itse en missään muualla kuin jossain telkkarissa käy joku papparainen välillä sössöttämässä että me ollaan moottoripyöräkerho ja vaan yksilö tekee rikoksia ei jengi.
No ei todella. Ootte varmaan nähneet, miltä liivijengiläisten vaimot näyttää. Karseilta röökimuijilta, joilla tyvikasvuhiukset ja ilkeä katse. Kerran yksi kaunis nähty, häipyi nopeasti omaksi onnekseen. Lucky her !
Vähän eri genreä kuin lentäjien vaimot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän eri genreä kuin lentäjien vaimot.
Älä :D
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla toki nätti, mutta myös
- joustava (työvuorot, mutta myös layover muhinoinnit)
- aulis (lentäjä tietää arvonsa, joten ne sukkanauhareidet on syytä avautua)
Tässä ollaan asian ytimessä
Mielellään hoikka ja vaalea, ja vähintään sairaanhoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Heh, lueskelin tätä hassua ketjua. Satun olemaan lentäjän vaimo. Hoikka, vaalea ja sairaanhoitaja olen, mutta tavattu ollaan jo ennen kuin mieheni pääsi Ilmailuopistoon ja sieltä Finnairille. Mieheni on akateeminen ja myös minä olen myöhemmin valmistunut yliopistosta. Älykkyys ja hyvät keskustelut ovat miehelleni tärkeitä eli täytyy myös korvien välissä olla jotain, pelkkä kauneus tuskin riittää. Tiedän, että jotkut lentoemännät ovat lähestyneet minunkin miestäni lähimmissä tarkoituksissa, mutta mieheni on niistä minulle avoimesti kertonut ja torjunut ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, lueskelin tätä hassua ketjua. Satun olemaan lentäjän vaimo. Hoikka, vaalea ja sairaanhoitaja olen, mutta tavattu ollaan jo ennen kuin mieheni pääsi Ilmailuopistoon ja sieltä Finnairille. Mieheni on akateeminen ja myös minä olen myöhemmin valmistunut yliopistosta. Älykkyys ja hyvät keskustelut ovat miehelleni tärkeitä eli täytyy myös korvien välissä olla jotain, pelkkä kauneus tuskin riittää. Tiedän, että jotkut lentoemännät ovat lähestyneet minunkin miestäni lähimmissä tarkoituksissa, mutta mieheni on niistä minulle avoimesti kertonut ja torjunut ne.
Onpa sinulla ihailtavan rehellinen mies.
Ei. Riittää, että se lentäjä rakastuu sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa sinulla ihailtavan rehellinen mies.
Todellakin. Voi kun kaikki miehet olisivat yhtä rehellisiä!
Vierailija kirjoitti:
Ei. Riittää, että se lentäjä rakastuu sinuun.
Mutta rakastetuuko jos on ruma?
Ap se jaksaa esittää naista. Itse on lyhyt ja typerä tollikka, joka ei koskaan pääse naisen lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Ap se jaksaa esittää naista. Itse on lyhyt ja typerä tollikka, joka ei koskaan pääse naisen lähelle.
Heh heh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, että miehesi paljastaa sinulle kaiken?
Kaverini on lentäjän vaimo ja kaunis on. Mutta ei mikkään ylypeä.
Vierailija kirjoitti:
Kaverini on lentäjän vaimo ja kaunis on. Mutta ei mikkään ylypeä.
Kiva kaveri sulla sit jos ei ylpeä
Pitää olla kaunis ja myös p y s y ä sellaisena!
Muuten menee nelikymppisenä vaihtoon.
No tiedän kun hän on sukulaiseni ja olen heillä usein vierailulla. Kun muiden ihmisten seurassa kohtelee vaimoaan huonosti niin millainen lie kahden kesken. Viimeksi kesällä juhlissa sätti vaimoaan kaikkien kuullen kun vahingossa kaatoi kahvit pöydälle. Erään kerran raivosi vaimolle kun työpaita oli huonosti silitetty. Kuinka hänen työ on niin tärkeää ja plaaplaa.