Paras miesten tuoksu kautta 90-luvun tähän hetkeen?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Kouros on miesten tuoksu! T: M65+
Sillä voi tuoksuttaa koko bussin tai ison huoneen.
Vierailija kirjoitti:
MENNEN
Tästäpä ei tarvi sitten enempää keskustellakkaan.
Pradan Paradigme. Ihana tuoksu, polvet notkahtaa näin naisena kun mies tuota käyttää!
Saippua. Puhdas iho (ja vaatteet) on paras tuoksu miehellä, tietysti mietoa deodoranttia myös kainaloon.
Rehellinen lehemänpaasha. Taikka mun tapauksessa sonnin.
Mut kehu nyt mun kulumakarvojakin.
Vierailija kirjoitti:
Saippua. Puhdas iho (ja vaatteet) on paras tuoksu miehellä, tietysti mietoa deodoranttia myös kainaloon.
Kyllä maskuliininen mies tuoksuu vahvasti. Joko hieltä ja paskalta tai sitten voimakkaalta ja eläimelliseltä hajusteelta.
Vierailija kirjoitti:
Juu kasarilla oli ykkösmerkki. Mullakin oli käytössä. Nykyisin haju tuo mieleen hyönteismyrkyn.
Lagefeldin Kallen nimellä myydään sitä yhtä, en muista sen nimeä...T: Turun paappa
Vierailija kirjoitti:
MENNEN
Kun et hyvää tuoksua tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen lehemänpaasha. Taikka mun tapauksessa sonnin.
Mut kehu nyt mun kulumakarvojakin.
Salvador Dali hieroi vuohenpaskaa kainaloihinsa kun lähti naisiin. Vahva eläimellinen haju tekee miehen.
Vierailija kirjoitti:
MENNEN
Muistanko aivan väärin vai oliko Mennenillä legendaarisen vihreän rinnalla myös Mennen Gold tms?
Ennen miesten tuoksuissa tosiaan oli valikoimaa ja aidosti erilaisia tuoksuja. Tämän päivän nuoret miehet joko joukolla käyttävät jotain samaa synteettisen ambran hajuista tuoksua tai sitten minun nenäni on viallinen eikä haista mitään muuta.