Miksi vanhempia naisia häiritsee se, että joku mies deittailee itseään reippaasti nuorempaa naista?
Nimittäin vakio mörköaihe palstalla. Voisitteko te naiset avata tätä? t. naivii nuori mies
Kommentit (446)
Vierailija kirjoitti:
Nuoren naisen elämä menee pilalle, jos sidottu yhtäkkiä lukuisiin lapsiin, vanhaan ukonrähjään, liian isoon taloon, eläintarhaan ja nalkuttavaan seksiä vaativaan mieheen ja arjen latteuksiin. Naiselle tekee hyvää olla vapaa, oma rauha, koti, matkailu, henkinen kehitys, tunnetasapaino, naisten oikeudet ja kaikille hyvää.
Juurikin näin.
Nuorelle naiselle tekee hyvää asua ensin yksin ja miettiä tarkemmin mitä haluaa elämältä. Ei niin, että joku vanhempi mies kertoo miten kuuluisi elää.
Ensin opiskellaan, matkustellaan ja vietetään aikaa oman ikäisten kanssa.
Jos sitoudut liian aikaisin mieheen ja lapsiin, parikymmentä vuotta parhainta ikää menee ohi. Ja pahimmassa tapauksessa olet tehnyt vääriä elämänvalintoja. Siksi harkinta-aikaa nuorelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhoille naisille, jotka väittävät, että vanhempi nainen on jotenkin muka merkittävästi henkisesti kypsempi kuin nuori nainen. Ette ole. Ette todellakaan ole. Usein otatte jopa takapakkia. (Yli)kypsyytenne näkyy lähinnä vain ryppyisyydessänne.
No meillä on itsellä se vertailupohja, kun ollaan oltu joskus nuoria ja uskottu kaikkea diipadaapaa parisuhteista ja miehistä ym. Ja nyt ollaan sitten menty pitkälle jo esterata läpi ja tiedetään mitä siinä on vastassa nuoremmillakin. Parasta seuraa on löytää joku samaa tahtia kasvava nuori mies. Sellainen joka on avoin kokemaan asioita ja valmis esim. tasavertaiseen vanhemmuuteen. Tärkeintä on kuitenkin panostaa omaan koulutukseen ja uratavoitteisiin. Ne on tärkeämpiä kuin minkään ikäiset miehet. Ne antaa vapauden esimerkiksi lopettaa epämiellyttäväksi muuttunut suhde.
Kuten itsekin rivien väleissä paljastat, on paljon naisia, jotka ovat olleet myös nuorena tyhmiä ja uskoneet kaikenmaailman diipadaapaa. Eiköhän suurin osa vanhemmista miehistä kuitenkin vaadi, että nainen on nuoresta iästään huolimatta henkisesti kypsä ja myös älykäs.
Onhan se kuvottavaa jos mies on lapsensa tai lapsenlapsensa ikäisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se häiritse, paitsi jos oma mies seurustelisi lapsemme ikäsen kanssa, koska se olisi lapselle todella noloa. Tunnen vain yhden tällaisen miehen, hänen kaikki suhteensa ovat menneet pieleen ja naiset ovat olleet vanhempia, samanikäisiä ja yksi merkittävästi nuorempi (omien lasten ikäinen). Hän on suhteissaan surullisen hahmon ritari, vaikka esim. työelämässä erinomaisesti menestynyt.
Seurustelin alle kaksikymppisenä kymmenkunta vuotta vanhemman miehen kanssa ja tunsin muutamia samanlaisia. He olivat poikkeuksellisen lapsellisia ja suhteemme kaatuikin siihen, kun hän eli samanlaista bile-elämää, jonka itse jo jätin taakseni, kun luin pääsykokeisiin. Tällaiset miehet ovat tyypillisesti baarikärpäsiä, jotka alkoholisoituvat jo nuorena. Sellaisia ei ole nuoruuden jälkeen enää kuulunut ystäväpiiriin, mutta pintajulkkiksissa näitä on. Elämästä ei oikein ole tullut mitään sen kummempaa, se on vain päivästä toiseen valumista ilman suurempia päämääriä. Jos ihminen on tavoitteellinen, on hän sitä myös yksityiselämässään. Poikkeuksia on harvassa.
Ethän sinä aikuisen ja järkevän miehen silmissä ole koskaan ollut hyvää vaimomatskua saman ikäisenäkään. Kunnollinen nainen ei biletä kuin heikkopäinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos ap sinulla olisi nuori tytär, joka deittailisi reippaasti vanhempaa miestä (itsesi ikäistä tai vanhempaa), niin ihan varmasti siinä vaiheessa ymmärtäisit, mikä siinä asetelmassa vaivaa.
Minä isänä olisin luottavaisempi, jos tytär olisi suhteessa vakavaraisen ja aikuisen vähän vanhemman miehen kanssa. Nuori mies ei välttämättä ole niin luotettava ja halukas vakiintumaan. Oman vaimon vanhemmat olivat selvästi onnellisia, kun tytär pääsi valmiiseen kotiin ja kunnollisen miehen vaimoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Groomaaminen häiritsee. Häiritsee se miesten sä oot niin kypsä ikäisekses pasha. On meistä kaikki sitä kuunnellut. Ollaan oltu nuoria itsekin. Toivotaan tytöille oman ikäistä seuraa, jolla on sama sukupolvikokemus ja voi yhdessä kasvaa aikuiseksi, eikä mitään sivusta ohjaavaa kääkkää, joka tuputtaa omia homehtuneita näkemyksiään maailmasta.
T. teinitytön äitiMitä mieltä olet siitä, että tapailen 17-vuotiasta tyttöä? Tosin täyttää 18 vuoden lopussa. Itse olen 35-vuotias mies. Tykätään toisistamme paljon. Hän vain tykkää vanhemmasta, minä nuoremmasta. Molempien halut täsmäävät.
Tuolle 35 miehelle joka seurustelee 17 v kanssa. Kun näen kaltaisesi parin niin mietin miehestä että
- sinun täytyy olla todella jäljessä henkisessä kehityksessä jos olette lähellekkään samalla tasolla
- todennäköisesti sinä olet sänkyhommissa muuten surkea ja siksi joudut olemaan noin nuoren kanssa joka ei osaa vaatia kunnollista seksiä.
- säälin tyttöä joka ei vielä ymmärrä omaa parastaan.
Olen toki nuorekas ihminen. Jokainen kehittyy omaa tahtiaan. Henkisesti olen kuitenkin varmasti useimmilla mittapuilla sinua paljon kypsempi. Olen älykäs, kansainvälisesti tunnettu tutkija. Tykkään vain nuoremmista naisista. Sänkyhommissa pärjään vallan mainiosti ja olen haluttava ja komea mies. Siksi naisia, myös nuorempia, riittää. En tosin tiedä, mitä tekemistä sänkyjutuilla edes on asian kanssa.
Eli olet henkisesti kypsempi kuin 50 v nainen mutta deittailet 17 v tyttöä. Mitä henkistä yhteistä mahtaa olla tutkijalla ja lukiolaisella noin pidemmän päälle? Vai onko tarkoituksesi ottaa vain muutaman vuoden ilo tytöstä ja seuraava vuoroon. Eli hyväksikäytät nuoria naisia. Ei kuulosta reilulta.
Olen totta kai. Viestistäsi huokuu, että olet tyhmä ja lapsellinen.
1. Lukiolainen ei ole lukiolainen ikuisesti. Ymmärrätkö ajankulun käsitteen?
2. Kypsyys ja älykkyys katsovat enemmän yksilön yksilöllisiä ominaisuuksia kuin ikää. Jotkut ovat kypsiä jo nuorina, jotkut eivät koskaan.
3. Loit olkinuken siitä, että muka hyväksikäytän yhtään ketään. Et siis kykene kypsään aikuisten väliseen argumenttiin sortumatta erilaisiin epärehellisiin syytöksiin, joita sitten laitat muiden suihin. Ei kovin kypsää toimintaa. Ei sitten lainkaan. Kokeile uudestaan, jos tohdit.
En ole tuo jolle vastasit, mutta vastaan silti.
Sä vaikutat erittäin keskenkasvuiselta. Normaali aikuinen lähemmäs 40v mies ei kiinnostu teineistä ja aloita suhdetta tällaisen kanssa. Normaali aikuinen mies haluaa aikuista seuraa. Sä olet teinin tasolla ja siksi seurasi on noin nuorta. Et kestä aikuista itsenäistä naista ja se on vain kylmä tosiasia.
Siinähän vedät raivarit mun kommentista, mutta uskon suurimman ihmisistä olevan mun kanssa samaa mieltä. Myös miesten. Monella kun on tuon ikäisenä omia teini-ikäisiä lapsia eivätkä voisi kuvitellakaan mitään suhdetta tai seksiä tuon ikäisen lapsen kanssa. Kyllä, 17v on vielä aika lapsi ja keskenkasvuinen vaikka miten asiaa selittelisit.
Olen tapaillut naisia ikähaarukassa 17–27 v. En ole huomannut merkittävää eroa eri ikien välillä keskimäärin. Yksilölliset ominaisuudet merkitsevät enemmän. Vanhemmat naiset eivät "pelota" enkä, kuten sanoin, koe heitä henkisesti erityisesti nuorempiaan kypsemmiksi. Tykkään vain fyysisesti nuoremmista. Koeta kestää, että ihmisillä on erilaisia ulkonäöllisiä preferenssejä. Toki nuoremmat naiset ovat usein viattomampia ja vähemmän loppuun käytettyjä, mikä on myös hyvä. Toki tämäkin jälleen yksilöllistä. -sama
Eli vanhemmat naiset eivät saisi tuomita miehiä jotka huijaavat nuoria naisia suhteeseen pelkkien omien seksuaalisten halujensa takia? Sitten haukutte vanhempia naisia kateellisiksi ym kun me valistamme nuoria naisia siitä mitä te vanhat ukot heiltä haluavat.
Tässäkin ketjussa on tullut selväksi että vanhat miehet haluavat nuoren naisen omien mieltymysten ja seksin takia. Heille ei ole mitään väliä mitä nämä nuoret naiset menettävät tällaisessa suhteessa. Koska nämä vanhat ukot ajattelevat vaan itseään ja ovat täysiä pas koja nuoria naisia kohtaan. Ja vanhoja naisia kohtaan.
Tiedoksi sinulle ja muillekin naisille, joilla ei ole koskaan suurta intohimoa seksiin, että terveillä nuorilla naisilla voi olla hyvinkin voimakas OMA intohimo päästä harrastamaan seksiä kokeneen herrasmiehen kanssa. Ei minun ole koskaan itse tarvinnut lähestyä nuoria naisia siinä tarkoituksessa, vaan aloitteet on aina tulleet nuorilta naisilta.
Inhottaa nuoren tytön hyväksikäyttö.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä vanhemman miehen kanssa seurustelleena on se kokemus, että se vanhempi mies on pysyvästi lapsellinen ja kasvua ei tapahdu kuin vyötärön kohdalla. Parisuhteessa minusta vaikutti siltä, että minä olin parisuhteen aikuinen (vaikka olin tyyliin 20 ja mies vahvasti keski-iässä) ja mies henkisesti kuin teinipoika. Parin vuoden kohdalla tuli herätys, ettei muutosta tule tapahtumaan. En halua, että kaverini tai pikkusiskoni tekisi samaa virhettä kuin minä.
Kuulut niihin naisiin, joiden rahkeet eivät riitä aikuistuneisiin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kuvottavaa jos mies on lapsensa tai lapsenlapsensa ikäisen kanssa.
Tuo on kyllä harvinaista. Jos mies tulee keskimäärin isäksi vaikka noin 30-vuotiaana, harvoin miesten ja naisten välillä on ikäeroa 30 vuotta, puhumattakaan jostain 60 vuodesta. Realistisesti suurten ikäerojen suhteet ovat enemmän luokkaa 10-20 vuotta. Toki nämäkin saattavat jo häiritä muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ap sinulla olisi nuori tytär, joka deittailisi reippaasti vanhempaa miestä (itsesi ikäistä tai vanhempaa), niin ihan varmasti siinä vaiheessa ymmärtäisit, mikä siinä asetelmassa vaivaa.
Minä isänä olisin luottavaisempi, jos tytär olisi suhteessa vakavaraisen ja aikuisen vähän vanhemman miehen kanssa. Nuori mies ei välttämättä ole niin luotettava ja halukas vakiintumaan. Oman vaimon vanhemmat olivat selvästi onnellisia, kun tytär pääsi valmiiseen kotiin ja kunnollisen miehen vaimoksi.
Toivotko ihan oikeasti itsesi ikäistä puolisoa tyttärellesi 🥶
Vierailija kirjoitti:
Tyttärien äitinä on hauska lukea tällaisia aloituksia, kun saa päivittäin kuulla, miten 15-25 v tyttäret pitävät Ap:n kaltaisia idiootteina. Olen joskus näyttänyt tytöille näitä ketjua ja osa naisista voi kuvitella mielessään sen tyttöjen naurun Ap:lle. Ihanaa kikatusta.
Tuollaisia on paljon, että sekä äiti, että tyttäret ovat tyhjäpäisiä kikattelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä vanhemman miehen kanssa seurustelleena on se kokemus, että se vanhempi mies on pysyvästi lapsellinen ja kasvua ei tapahdu kuin vyötärön kohdalla. Parisuhteessa minusta vaikutti siltä, että minä olin parisuhteen aikuinen (vaikka olin tyyliin 20 ja mies vahvasti keski-iässä) ja mies henkisesti kuin teinipoika. Parin vuoden kohdalla tuli herätys, ettei muutosta tule tapahtumaan. En halua, että kaverini tai pikkusiskoni tekisi samaa virhettä kuin minä.
Kuulut niihin naisiin, joiden rahkeet eivät riitä aikuistuneisiin miehiin.
Mitä tämä aikuistunut mies on oikein tehnyt ollessaan 20...50 v? Deittaillut yhä uudelleen ja uudelleen itseään reilusti nuorempia? Ei ole deittaillut ollenkaan? Ja sitten viime metreillä yrittää löytää jonkun arvostelukyvyttömän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat naiset ovat kateellisia nuorille naisille, toki eivät kaikki, mutta juurikin he jotka eivät osaa pitää huolta omasta vartalosta ja hyvinvoinnista. Nämä läskit ovat katkeria siitä että ovat itse epäonnistuneet olemaan viehättäviä, eivätkä ole yhtään sitä mitä nuoret naiset edustavat. He eivät ehkä myöskään omassa nuoruudessaan tajunneet käyttää omaa nuoruutta ja silloista mahdollista viehättävyyttään taloudellisesti omaksi edukseen, joten myös tämän väliin jättäminen saattaa kaduttaa. Säälittäviä läskejä, ei niistä kannata välittää. Jokainen tapailee ketä tapailee.
Mä olen lihava enkä ole kateellinen nuorille naisille yhtään mistään. Kaikkein vähiten siitä, että miehenä joku reilusti vanhempi mies. Olen mäkin ollut parisuhteessa reilusti vanhemman miehen kanssa enkä kyllä näe mitää kateuden aihetta siinä.
En ole myöskään mikään huo ra jonka olisi pitänyt käyttää omaa viehättävyyttään taloudellisesti hyväkseen. Suorastaan kuvottava ajatuskin. Parisuhde on mulle rakkautta eikä mitään taloudellista hyötymistä.
Miksi sinä plösö kuvittelet olleesi muka viehättävä joskus?
No ei mua häiritse yhtään. Tapailen itse 15 v nuorempaa miestä.Tosin en toivo, että oma tytär seurustelisi vanhan ukkelin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kai jokainen ymmärtää, että vanhempi nainen on monin tavoin kulunut. Mies ei ole, eikä sitä muuta mikään sussun pan obussi.
Melkoista harhaa kuvitella, että miehet eivät ole kuluneita. Kannattaisi varmaan liikkua ihmisten ilmoilla ja katsoa kunnolla ihmisiä. Itse tiedän useita miehiä jotka alle 40-vuotiaana näyttävät monta vuotta ikäistään vanhemmalta. Eikä moni tuota vanhempikaan mikään hehkeä ole. Mahanahka tiukalla kun kaljamaha pömpöttää, kasvojen iho huono kun ei sitä mitenkään hoideta, huonosti hoidettu parta, hiukset miten sattuu, vaatteet mitä sattuu. Ja kyllä tätä se on niin maalla kuin kaupungeissa.
Naisilla katse kohdistuu omaa tasoa vastaavaan vastakkaiseen sukupuoleen.
Vierailija kirjoitti:
No tuskin yksikään nainen on ällöttävä ikänsä vuoksi, ainoastaan käytöksensä.
Palstalle on kerääntynyt eräänlainen erikoisjoukkio naisia, joilla on ällöttävä luonne, ulkonäkö ja ikä.
Ei minua ainakaan häiritse/ kiinnosta. Kunnolliset ja fiksut miehet on pitkässä parisuhteessa joka tapauksessa 3-kymppisestä lähtien. Ne, joissa on jotakin vikaa, eivät ole.
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei häiritse. Liika on toki liikaa. Jos olisin 20- vuotias, tällä elämänkokemuksella katselisin noin 10 vuotta itseäni vanhempia miehiä, jos vain kykenisin. Oon nimittäin ollut yleensä kiinnostunut noin omanikäisistä miehistä, nuorena etenkin.
Ymmärrän miesten kiinnostuksen nuoriin naisiin biologian näkökulmasta. Itse olen 49-vuotias nainen, eronnut. Deittailun näkökulmasta pidän realistisena itselleni noin 60-vuotiaita, erittäin hyvin säilyneitä miehiä tai sitten puumatouhuja. Omanikäiset kiinnostaisi edelleen, mut hehän haaveilee nuoremmista.
Kun mä olin 40v, seurustelin 23v miehen kanssa. Eli kyllä se joskus toimii toisinkin päin. Mutta koska mä en halunnut enää enempää lapsia ja tiesin, että nuori kundi haluaa isäksi vierlä jonain päivänä, niin vuoden seurustelun jälkeen lopetin sen suhteen. Ja siis kyllä mä oikeasti ymmärrän sen, ettei viiskymppistä miestä kiihota enää viiskymppinen nainen. Ei muakaan viiskymppisenä kiihottanut viiskymppiset miehet. Kavereina tottakai ihan jees, mutta saman peiton alle...yäk.
Ja sitten on rakkaus. Kyllä me vaan vielä "kiihotamme" toisiamme, 50+ ikäisiä molemmat. Mutta pointti on välittäminen ja rakastaminen, kroppa reagoi niihin vaikkei enää täydessä tikissä ollakaan. Viimeksi eilen oli kiihkeää sek siä.
Rakastelu tuntuu olevan vieras käsite monille, jotka vain välineellistää toisen omien halujensa kohteeksi.
n. 30 vuotta naimisissa
Meillä rakastellaan joka päivä. Itsellä ikää 60v ja vaimo 38v. Tosin menen ulkonäön ja kropan puolesta nelikymppisestä.
Sinun tarinasi on pelkkä kuvitelma. Minä tiedän tapauksen, jossa saman ikäisen pariskunnan mies sairastui ja ulkomailla asuva tytär epäili, että äitinsä edesauttoi isän nopeaa menehtymistä. Heti, kun mies kuoli, asettui jo kauan taustalla valmiina ollut uusi mies taloksi, eikä tytär hyötynyt isänsä perinnöstä yhtään mitään.