Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhempia naisia häiritsee se, että joku mies deittailee itseään reippaasti nuorempaa naista?

Vierailija
04.07.2026 |

Nimittäin vakio mörköaihe palstalla. Voisitteko te naiset avata tätä? t. naivii nuori mies

Kommentit (146)

Vierailija
121/146 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kai jokainen ymmärtää, että vanhempi nainen on monin tavoin kulunut. Mies ei ole, eikä sitä muuta mikään sussun pan obussi.

On se mieskin kulunut. Ei ne mitään superihmisiä ole.

Vierailija
122/146 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehan ap, sitten kun tulet tiettyyn ikään, tai jos olet eronnut, niin kyllä hiffaat asioita.

Itse aikoinaan kielsin omiani sotkeentumasta moiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/146 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kai jokainen ymmärtää, että vanhempi nainen on monin tavoin kulunut. Mies ei ole, eikä sitä muuta mikään sussun pan obussi.

Melkoista harhaa kuvitella, että miehet eivät ole kuluneita. Kannattaisi varmaan liikkua ihmisten ilmoilla ja katsoa kunnolla ihmisiä. Itse tiedän useita miehiä jotka alle 40-vuotiaana näyttävät monta vuotta ikäistään vanhemmalta. Eikä moni tuota vanhempikaan mikään hehkeä ole. Mahanahka tiukalla kun kaljamaha pömpöttää, kasvojen iho huono kun ei sitä mitenkään hoideta, huonosti hoidettu parta, hiukset miten sattuu, vaatteet mitä sattuu. Ja kyllä tätä se on niin maalla kuin kaupungeissa. 

Vierailija
124/146 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat naiset ovat kateellisia nuorille naisille, toki eivät kaikki, mutta juurikin he jotka eivät osaa pitää huolta omasta vartalosta ja hyvinvoinnista. Nämä läskit ovat katkeria siitä että ovat itse epäonnistuneet olemaan viehättäviä, eivätkä ole yhtään sitä mitä nuoret naiset edustavat. He eivät ehkä myöskään omassa nuoruudessaan tajunneet käyttää omaa nuoruutta ja silloista mahdollista viehättävyyttään taloudellisesti omaksi edukseen, joten myös tämän väliin jättäminen saattaa kaduttaa. Säälittäviä läskejä, ei niistä kannata välittää. Jokainen tapailee ketä tapailee.

Nuorista naisista 35 prosenttia on nykyään vähintään lievästi ylipainoisia. Se näkyy katukuvassakin, mutta ylipainoisia kaikissa ikäryhmissä on eniten vähän koulutetuissa ja maalla asuvissa. Sama pätee kaikkialla Euroopassa. Lapsuus ja nuoruus ei enää ole aikaa, jolloin ollaan hoikkia tai edes normaalipainoisia.

Vierailija
125/146 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei häiritse. Liika on toki liikaa. Jos olisin 20- vuotias, tällä elämänkokemuksella katselisin noin 10 vuotta itseäni vanhempia miehiä, jos vain kykenisin. Oon nimittäin ollut yleensä kiinnostunut noin omanikäisistä miehistä, nuorena etenkin. 

Ymmärrän miesten kiinnostuksen nuoriin naisiin biologian näkökulmasta. Itse olen 49-vuotias nainen, eronnut. Deittailun näkökulmasta pidän realistisena itselleni noin 60-vuotiaita, erittäin hyvin säilyneitä miehiä tai sitten puumatouhuja. Omanikäiset kiinnostaisi edelleen, mut hehän haaveilee nuoremmista.

Kun mä olin 40v, seurustelin 23v miehen kanssa. Eli kyllä se joskus toimii toisinkin päin. Mutta koska mä en halunnut enää enempää lapsia ja tiesin, että nuori kundi haluaa isäksi vierlä jonain päivänä, niin vuoden seurustelun jälkeen lopetin sen suhteen.  Ja siis kyllä mä oikeasti ymmärrän sen, ettei viiskymppistä miestä kiihota enää viiskymppinen nainen. Ei muakaan viiskymppisenä kiihottanut viiskymppiset miehet. Kavereina tottakai ihan jees, mutta saman peiton alle...yäk.

Onpa kiva lukea tälläistä 47-vuotiaana naisena joka toivoo, että joku vielä joskus rakastaisi. Joo enhän mä ole mitään muuta kuin ällöttävä ikäni vuoksi.

Et ole ällöttävä isäsi ikäisille miehille.  Oman ikäisesi miehet haluavat vähintään 10 vuotta nuoremman naisen kuin sinä.

M47

Vierailija
126/146 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin yksikään nainen on ällöttävä ikänsä vuoksi, ainoastaan käytöksensä. 

Vierailija
127/146 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei häiritse. Liika on toki liikaa. Jos olisin 20- vuotias, tällä elämänkokemuksella katselisin noin 10 vuotta itseäni vanhempia miehiä, jos vain kykenisin. Oon nimittäin ollut yleensä kiinnostunut noin omanikäisistä miehistä, nuorena etenkin. 

Ymmärrän miesten kiinnostuksen nuoriin naisiin biologian näkökulmasta. Itse olen 49-vuotias nainen, eronnut. Deittailun näkökulmasta pidän realistisena itselleni noin 60-vuotiaita, erittäin hyvin säilyneitä miehiä tai sitten puumatouhuja. Omanikäiset kiinnostaisi edelleen, mut hehän haaveilee nuoremmista.

Kun mä olin 40v, seurustelin 23v miehen kanssa. Eli kyllä se joskus toimii toisinkin päin. Mutta koska mä en halunnut enää enempää lapsia ja tiesin, että nuori kundi haluaa isäksi vierlä jonain päivänä, niin vuoden seurustelun jälkeen lopetin sen suhteen.  Ja siis kyllä mä oikeasti ymmärrän sen, ettei viiskymppistä miestä kiihota enää viiskymppinen nainen. Ei muakaan viiskymppisenä kiihottanut viiskymppiset miehet. Kavereina tottakai ihan jees, mutta saman peiton alle...yäk.

Ja sitten on rakkaus. Kyllä me vaan vielä "kiihotamme" toisiamme, 50+ ikäisiä molemmat. Mutta pointti on välittäminen ja rakastaminen, kroppa reagoi niihin vaikkei enää täydessä tikissä ollakaan. Viimeksi eilen oli kiihkeää sek siä. 

Rakastelu tuntuu olevan vieras käsite monille, jotka vain välineellistää toisen omien halujensa kohteeksi.

n. 30 vuotta naimisissa 

Vierailija
128/146 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa kiva lukea tälläistä 47-vuotiaana naisena joka toivoo, että joku vielä joskus rakastaisi. Joo enhän mä ole mitään muuta kuin ällöttävä ikäni vuoksi.

Et ole ällöttävä isäsi ikäisille miehille.  Oman ikäisesi miehet haluavat vähintään 10 vuotta nuoremman naisen kuin sinä.

M47

Haista paska. Mun ei tarvitse alistua olemaan jonkun 80v miehen (tuleva) omaishoitaja.

Vierailija
129/146 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhat tummelit kuumenee pienestä rapalasta, siitäkin näkee, että ikä on paha paikka, aijjjjjjjjjjjjjai!

Tummeli on edelleen voide ja pieni rapala sulla on housuissasi.

Vierailija
130/146 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhat tummelit kuumenee pienestä rapalasta, siitäkin näkee, että ikä on paha paikka, aijjjjjjjjjjjjjai!

Ja kuumenee EDELLEEN!

Vierailija
131/146 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tUMMELIT JA RAPALA JA HUUMORI :)

Vierailija
132/146 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännästi se toimii niin, että 40-v. naisella voi olla mahdollisuus 25-v. mieheen, mutta ei omanikäiseen. Kun taas 40 v. miehellä voi olla mahkut sekä nuorempaan että oman ikäiseen. Tosin ei kaikilla miehillä. Koska ei niitä 18 - 40 -vuotiaita naisia kaikille riitä. Miesten harjoittama valta, ikärasismi eli valikoivuus naisten kanssa tekee paljon epäsuhtaa parisuhteeseen. Kun incelit puhuu "naisesta", eivät he suinkaan tarkoita viittäkymppiä lähestyviä.

Omien kokemusteni perusteella miehet eivät ole pätkääkään ikärasisteja. Olen melko varma, ettei minulla olisi pienintäkään vaikeutta saada itselleni hyvää aviomiestä minkä ikäisestä miehestä vain itse haluan. Se ei toki tarkoita, että ihan kaikki miehet minusta pitäisivät. Mutta vähintään yhtä moni kuin nuorempanakin ja etenkin ne, joita myös itse pidän hyvännäköisinä. Aivan sama tilanne on kuin nuorempanakin, vaikka olen jo melkein kuusikymppinen. 

Mutta kaipa tämä joskus loppuu? Jos elonpäiviä riittää. Mutta en todellakaan ole muuttunut näkymättömäksi ja huvikseni kysyin eräältä mieheltä, joka äskettäin tuli pokaamaan, että eikö se ollenkaan häiritse, että olen 10 vuotta vanhempi. Ei häiritse, hän kuulemma ei katso ikää, vaan kauneutta eikä hän oikein ottanut uskoakseen, että minut hakenut nainen oli tyttäreni. Hän näytti siltä, että luuli minun huijaavan, kun kysyi sitä kahdesti. En näytä ikäistäni nuoremmalta mielestäni, en ainakaan montaa vuotta.

Itse kyllä ajattelen samoin. Iällä ei ole merkitystä, ellei nyt olla ihan lapsen ja vanhemman ikäerossa, merkitystä on ulkonäöllä ja sillä synkkaako muuten yhteen. Jos mieheni jää leskeksi, hän mielellään voisi ottaa nuoremman naisen. Ja naisen pitää olla kaunis, useinhan jos miehellä on nuorempi nainen, nainen ei ole kovinkaan kaunis, vaan tavallinen korkeintaan. 

Vierailija
133/146 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuumenee EDELLEEN!

Ei kuumene vaan kerroin vain tosiasioita. Sä voisit taas huoris rauhoittua.

Vierailija
134/146 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tUMMELIT JA RAPALA JA HUUMORI :)

Tummeli on voide ja Rapala on uistin.

Vierailija
135/146 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ja naiset painottavat eri asioita vastakkaisessa sukupuolessa. 

Vierailija
136/146 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vanhalla naisella ei ole funktiota. Ja ne tiedostavat sen 

Vierailija
137/146 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me olemme sen tytön puolella.  Nuorella tytöllä ei ole muuta saatavaa papparaiselta kuin rahat. Toki pyrimme siihen että hän saa ne kaikki mahdollimman nopeasti. 

Ja ettei tyhjätaskupapat tule häsläämään. 

Siinäpä feminismiä. Tyttäret huoriksi ja elinikäiset traumat. Näin tulee uusia femimistejä.

Vierailija
138/146 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Vierailija
139/146 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Mikäs tuossa naurattaa, tottahan se on. eri

Vierailija
140/146 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

H...o..ro mies ei kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä