Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhempia naisia häiritsee se, että joku mies deittailee itseään reippaasti nuorempaa naista?

Vierailija
04.07.2026 |

Nimittäin vakio mörköaihe palstalla. Voisitteko te naiset avata tätä? t. naivii nuori mies

Kommentit (702)

Vierailija
141/702 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on AINA hyväksikäyttösuhteesta miehen osalta,vaikkei toinen osapuoli sitä ymmärräkään. Ei koske Vikmaneja ja muita "dänimorsmaikkuja" mutta nuret tytöt kuvittelevat tuossa iässä hyötyvänsä jotenkin vanhemmasta miehestä,mutta todellisuus on täysin toinen..Iljettävää.

Tai sitten voi olla molempia. Ensin mies kokee oevansa tilanten herra ja hyötyvänsä, mutta vanheneminen tekee tehtävänsä ja lopulta nainen nuorempana puliveivaa miestä. Ällö kuvio.

Vierailija
142/702 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole terveen ihmisen merkki. Ei siinä monestikaan toinen etsi tasapainoista suhdetta vaan ennemmin seksiä. Minuakin lähestyivät 30-50 vuotiaat ukot kun olin 17-vuotias. Ei ne ukot vaikuttaneet kovin hyviltä miehiltä silloinkaan. Olisinko 20-vuotiaana ollut onnellinen 40-vuotiaan jo perheen kerran perustaneen ukonrähjän kanssa. Tuskin. Kaveri 17-v. lähti tällaisen 35v. ukonrähjän matkaan aikoinaan, ja ukko jätti lapset sekä vaimonsa. Kävin kylässä eikä se kovin terveeltä suhteelta vaikuttanut missään vaiheessa. Ihan sekopäinen mies joka kontrolloi ja käytti henkistä väkivaltaa.

Suhde se on sen tekohengittäminenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/702 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on AINA hyväksikäyttösuhteesta miehen osalta,vaikkei toinen osapuoli sitä ymmärräkään. Ei koske Vikmaneja ja muita "dänimorsmaikkuja" mutta nuret tytöt kuvittelevat tuossa iässä hyötyvänsä jotenkin vanhemmasta miehestä,mutta todellisuus on täysin toinen..Iljettävää.

Tai sitten voi olla molempia. Ensin mies kokee oevansa tilanten herra ja hyötyvänsä, mutta vanheneminen tekee tehtävänsä ja lopulta nainen nuorempana puliveivaa miestä. Ällö kuvio.

Niin kyllähän Erika hyötyi suhteesta Dannyyn, ura on ollut nosteessa. Olisiko päässyt toista reittiä julkisuuteen yhtä "helposti"? Hyötysuhteissa ovat myös vanhojen ukkojen Thaimaan köyhät vaimot, joille se vanha äijä tarkoittaa elintason nousua. 

Vierailija
144/702 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tässä on tulevaisuus nuorelle naiselle:

Päivi Lipponen kertoo elämästään terveysongelmia potevan puolisonsa Paavo Lipposen rinnalla - Ilta-Sanomat https://share.google/b8cE3UoYtPae26qzK

Elävät täysin erillistä elämää. Päivi on luvannut, että ei koskaan jätä Paavoa.

Miltä tuntuu 58- vuotiaana, kun elämä on siinä. Et voi enää etsiä ikäistäsi kumppania, joka jaksaa. 

Naisen kannattaisi aina ottaa itseään nuorempi mies, koska 95% miehistä vanhenee nopeammin, kuin naiset ja miehet kuolevat 4 vuotta aiemmin. 

Vierailija
145/702 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kyllähän Erika hyötyi suhteesta Dannyyn, ura on ollut nosteessa. Olisiko päässyt toista reittiä julkisuuteen yhtä "helposti"? Hyötysuhteissa ovat myös vanhojen ukkojen Thaimaan köyhät vaimot, joille se vanha äijä tarkoittaa elintason nousua. 

Hyvin objektiivinen näkemys.🥸

Vierailija
146/702 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Pitäisi kyllä miettiä miksi se nuori nainen on sen vanhan ukon kanssa. Sehän siinä on oikeasti erikoista.

Vierailija
147/702 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin objektiivinen näkemys.🥸

Ole hyvä ja selitä tarkemmin

Vierailija
148/702 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää se nuorempi nainen. Ja oksettaa vanha ukko, joka ei ymmärrä pilaavansa toisen ihmisen elämän -tai ei välitä.

Vierailija
149/702 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koska tuollaisilla on poikkeuksetta taipumusta pedarointiin

Esimerkiksi 50-vuotias mies, joka deittailee 30-vuotiasta naista, on poikkeuksetta pedofiili? Lukitsetko vastauksen? -ap

Olin 25 v. kun vanhempani olivat 50 v. Olimme kyllä täysin eri ikäluokkaa. 

Minulla on pari ystävää, jotka ovat minua 10 vuotta vanhempia, ja huomasin, että monessa asiassa olemme täysin eri ikäluokkaa. 

Vierailija
150/702 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mua kiinnostaisi muitten asiat? En itsekään katso itseni ikäisiä uroita, vaan paaaljon nuorempia... Jokainen eläköön täysillä. Ihminen, joka elää täysillä ja toteuttaa itseään, sytyttää ympäristönsäkin väreihin. Vain katkerat ja kateelliset jyräävät sitä negaenergiaa niin elämässä kuin täällä palstallakin. 
Miksi mua kiinnostaisi ikivanhan = itseni ikäisen miehen seura :D jos voin saada riehumisseuraa vähän terhakkaammista tapauksista? Saati mikai käyttäisin yhtään hetkeä elämästäni miettiäkseni, minkä ikäisen vosun kanssa naapurin erkki liikkuu? Sehän on hänen elämänsä, ja tämä taas on minun. Voin olla erkin helluntaiheilalle ystävällinen, jos hän on minun perjantai-mikelleni.

Edelleen olen nainen ja nautin miehekkäistä miehistä. Vanhemmissa miehissä vain korostuu kaikki, mikä ei mua sytytä. Rapistuminen, kuolema. Samat voimat jotka jylläävät jo itsessänikin. Kyllä se vaan niin on, että kun kaupungilla samanikäiset omassa ikäluokassani kohtaavat, katse siirtyy molemmilla aika nopsaan muualle. :D Mutta nautitaan niin kauan kuin eletään!

Minä en ainakaan vihaa ketään. Se ottaa nuoren, joka saa ;-)

N56

Vierailija
151/702 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon nuorempi nainen on statussymboli miehelle, ja nostaa miehen statusta ja arvoa. Ja tottakai suurin osa miehistä haluaa nuoren ja kauniin, kun heppi nousee. Ei kyse ole rakkaudesta noilta miehiltä. 

Vierailija
152/702 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksistentiaalinen uhka vanhenevalle naiselle. Näin se menee. 

Miksi olisi?

Katsoa kun jos ja kun tuon ikäinen nainen on sinkku, niin hän on vasn onnellinen, kun on päässyt painolastista, eli miehestä eroon, eikä todellakaan halua uutta.

Ja kun noita miehiä, joille tuo on mahdollista on vain muutama prosentti. Tavis- Jorma voi vain haaveilla, ja eronnut keski- ikäinen tai vanhempi tabis- Jorma ei ole haluttu tai kysytty minkään ikäisille naisille. 

Vierailija
153/702 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon nuorempi nainen on statussymboli miehelle, ja nostaa miehen statusta ja arvoa. Ja tottakai suurin osa miehistä haluaa nuoren ja kauniin, kun heppi nousee. Ei kyse ole rakkaudesta noilta miehiltä. 

Oletko itse niin kuplassa, ettet ymmärrä muiden ihmettelevän touhujasi. Anna nuorten elää nuoruuttaan. 

Vierailija
154/702 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut paljon miehiä, toiset samanikäisiä kuin itse olen,  eräät paljon vanhempia.  Miksi minulle kuuluisivat toisten ihmisten valinnat?   En ole huomannut kenenkään ihmettelevän ikäeroasioita, nuo ovat keksittyjä juttuja. 

Vierailija
155/702 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäänsä kiinnostaa muiden ihmisten seksielämä? On analysoitava itsensä,miksi paheksuu. Onko syynä lapsuuden traumat moiseen muiden elämästä riippuvuuteen.

Vierailija
156/702 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan kiinnosta vanhojen ukkojen naiskuviot pätkän vertaa. Ihan sama kenen kanssa ovat, ei se multa mitään ole pois. 

Vierailija
157/702 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koska tuollaisilla on poikkeuksetta taipumusta pedarointiin

Esimerkiksi 50-vuotias mies, joka deittailee 30-vuotiasta naista, on poikkeuksetta pedofiili? Lukitsetko vastauksen? -ap

Olin 25 v. kun vanhempani olivat 50 v. Olimme kyllä täysin eri ikäluokkaa. 

Minulla on pari ystävää, jotka ovat minua 10 vuotta vanhempia, ja huomasin, että monessa asiassa olemme täysin eri ikäluokkaa. 

Minulla on eri-ikäisiä ystäviä.  Eräät yli 20 vuotta itseäni vanhemmat ovat mielipiteiltään itseäni avarakatseisempia, radikaalimpia ja kypsempiä.  Ihmisen persoona ratkaise, eivät ikävuodet. 

Vierailija
158/702 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä harmittaa nuorten, upeiden naisten puolesta, kun joku vanha kääkkä tälläisissä suhteissa tuppaa estämään heitä toteuttamasta täyttä potentiaaliaan ennen sitoutumista. Sama myös iäkkäiden naisten ja nuorten miesten välisissä suhteissa, ne vaan eivät ole niin yleisiä.

Vierailija
159/702 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"2. Kypsyys ja älykkyys katsovat enemmän yksilön yksilöllisiä ominaisuuksia kuin ikää. Jotkut ovat kypsiä jo nuorina, jotkut eivät koskaan."

Tutkimusten mukaan 98% palstan naisista eivät ole henkisesti kypsyneitä, eivätkä älykkäitä. Siksi kommentointi on niin ala-arvoista heidän puoleltaan.

Vierailija
160/702 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

En tiedä. Ehkä jotkut iäkkämmätkin naiset haluaisivat päästä omaishoitajiksi? Minä en halunnut päätyä edes omille vanhemmilleni, joten koskaan ei käynyt edes mielessä ottaa puolisoksi jotain isäni ikäistä miestä.  Oikeesti on ihan hyvä vaan, jos  miehet löytävät itselleen nuoremmista naisista omaishoitajan. Säästää nimittäin sen papparaisen lapsia ja lapsenlapsia todella monelta ikävältä asialta. 

Ei muuten säästä. Lapset ovat pulassa kun nuorelle leskelle jää elinikäinen asumisoikeus yhteiseen kotiin. Leski ehtii hyvin hankkia uuden miehenkin asumaan siihen perikunnan taloon. Siinähän lapset sitten makselevat talon/osakkeen kunnostuskuluja ainakin seuraavat 20 vuotta näkemättä itse pennin pyörylää. Leski kun maksaa vain asumisen juoksevat kulut.

Sinun tarinasi on pelkkä kuvitelma. Minä tiedän tapauksen, jossa saman ikäisen pariskunnan mies sairastui ja ulkomailla asuva tytär epäili, että äitinsä edesauttoi isän nopeaa menehtymistä. Heti, kun mies kuoli, asettui jo kauan taustalla valmiina ollut uusi mies taloksi, eikä tytär hyötynyt isänsä perinnöstä yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi