Miksi vanhempia naisia häiritsee se, että joku mies deittailee itseään reippaasti nuorempaa naista?
Nimittäin vakio mörköaihe palstalla. Voisitteko te naiset avata tätä? t. naivii nuori mies
Kommentit (128)
Lue vaikka hesarin tämänpäiväinen juttu. Ne nuoret naiset ovat jääneet paljosta paitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska tuollaisilla on poikkeuksetta taipumusta pedarointiin
Esimerkiksi 50-vuotias mies, joka deittailee 30-vuotiasta naista, on poikkeuksetta pedofiili? Lukitsetko vastauksen? -ap
No ei, mutta omaishoitajuus siellä jo häämöttää nurkan takana.
Parikymmentä vuotta vanhempaa on helpompi omaishoitaa kuin samanikäistä, siis normitilanteessa.
Mutta kuka sen naisen hoitaa, kun on vanha? Ei ainakaan se kuollut mies.
Vierailija kirjoitti:
Paavo Lipposella ja Sauli Niinistöllä on nuoremmat vaimot. Katri-Helenalla nuorempi mies. Ihan normaalia on, että ihmiset voivat olla eri ikäisiä ja viihtyä keskenään?
Päivi Lipposen viimeaikaisten haastattelujen perusteella ei ole enää kovin ruusuinen suhde Paavon. Taitaa kaduttaa, että tuli otettua vanha ukko. Päivi nippanappa 60v, Paavo jotain 85v ja huonossa kunnossa.
Enemmän näyttää, että ukkoja häiritsee puuma-/milf-naiset. 😄 5-kymppinen Susanna Penttilä haluaa pelkästään 2-kymppisiä miehiä. Who can blame her? Itse tosin olen vasta 3-kymppinen, mutta nuorempien kanssa seurustelen. Ja esim. Antti Lindtman on ollut 22-vuotiaasta saakka yhdessä paritkyt vuotta vanhemman naisen kanssa jne. jne.
No, mitä tähän nyt osaisi sanoa. Mulla on ollut reippaasti mua nourenpia naisia. Mutta kyllä en hyvällä katsoisi jos vaikka vanhin tyttäreni seurustelisi ikäiseni miehen kanssa. Riippuu niin paljon ihmisistä ja suhteesta. Onko kyse vakavasta vai pelkästään seksisuhteesta. Hyväksi käyttö on tietysti väärin oli se kumminpäin tahansa.
No ei pätkääkään haittaa naista vähän sääli.
Mä olin 38 ku mulla oli just 18 täyttänyt "jalkavaimo" Onks se liikaa. Kiva ihminen oli ja seksuaalisesti erittäin halukas. Itte lopetin suhteen ku ei paljon muuta tehty ku pantiin. Minä en pyytänyt suhdetta vaan hän...Muistan lämmöllä häntä ja luulen että jos kohdataan niin hässimiseksi menee...ja menköön ku itte oon vapailla markkinoilla!
Mitä annettavaa näillä ukoilla on nuorille naisille muuta kuin traumoja, joita käsitellä sitten vanhempana terapiassa? Seurustelin nuorena naisena vanhemman miehen kanssa. Hän kohdisti minuun henkistä, fyysistä, taloudellista (kavalsi rahaa) ja seksuaalista väkivaltaa. Koulutettu mies. Sellaisia kultakimpaleita tarjolla. Nämä palstan kouluttamattomat tasoltaan vielä alemmalla. Eivät pysty edes älylliseen keskusteluun.
Tyttärien äitinä on hauska lukea tällaisia aloituksia, kun saa päivittäin kuulla, miten 15-25 v tyttäret pitävät Ap:n kaltaisia idiootteina. Olen joskus näyttänyt tytöille näitä ketjua ja osa naisista voi kuvitella mielessään sen tyttöjen naurun Ap:lle. Ihanaa kikatusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Groomaaminen häiritsee. Häiritsee se miesten sä oot niin kypsä ikäisekses pasha. On meistä kaikki sitä kuunnellut. Ollaan oltu nuoria itsekin. Toivotaan tytöille oman ikäistä seuraa, jolla on sama sukupolvikokemus ja voi yhdessä kasvaa aikuiseksi, eikä mitään sivusta ohjaavaa kääkkää, joka tuputtaa omia homehtuneita näkemyksiään maailmasta.
T. teinitytön äitiMitä mieltä olet siitä, että tapailen 17-vuotiasta tyttöä? Tosin täyttää 18 vuoden lopussa. Itse olen 35-vuotias mies. Tykätään toisistamme paljon. Hän vain tykkää vanhemmasta, minä nuoremmasta. Molempien halut täsmäävät.
Tuolle 35 miehelle joka seurustelee 17 v kanssa. Kun näen kaltaisesi parin niin mietin miehestä että
- sinun täytyy olla todella jäljessä henkisessä kehityksessä jos olette lähellekkään samalla tasolla
- todennäköisesti sinä olet sänkyhommissa muuten surkea ja siksi joudut olemaan noin nuoren kanssa joka ei osaa vaatia kunnollista seksiä.
- säälin tyttöä joka ei vielä ymmärrä omaa parastaan.
Olen toki nuorekas ihminen. Jokainen kehittyy omaa tahtiaan. Henkisesti olen kuitenkin varmasti useimmilla mittapuilla sinua paljon kypsempi. Olen älykäs, kansainvälisesti tunnettu tutkija. Tykkään vain nuoremmista naisista. Sänkyhommissa pärjään vallan mainiosti ja olen haluttava ja komea mies. Siksi naisia, myös nuorempia, riittää. En tosin tiedä, mitä tekemistä sänkyjutuilla edes on asian kanssa.
Eli olet henkisesti kypsempi kuin 50 v nainen mutta deittailet 17 v tyttöä. Mitä henkistä yhteistä mahtaa olla tutkijalla ja lukiolaisella noin pidemmän päälle? Vai onko tarkoituksesi ottaa vain muutaman vuoden ilo tytöstä ja seuraava vuoroon. Eli hyväksikäytät nuoria naisia. Ei kuulosta reilulta.
Olen totta kai. Viestistäsi huokuu, että olet tyhmä ja lapsellinen.
1. Lukiolainen ei ole lukiolainen ikuisesti. Ymmärrätkö ajankulun käsitteen?
2. Kypsyys ja älykkyys katsovat enemmän yksilön yksilöllisiä ominaisuuksia kuin ikää. Jotkut ovat kypsiä jo nuorina, jotkut eivät koskaan.
3. Loit olkinuken siitä, että muka hyväksikäytän yhtään ketään. Et siis kykene kypsään aikuisten väliseen argumenttiin sortumatta erilaisiin epärehellisiin syytöksiin, joita sitten laitat muiden suihin. Ei kovin kypsää toimintaa. Ei sitten lainkaan. Kokeile uudestaan, jos tohdit.
En ole tuo jolle vastasit, mutta vastaan silti.
Sä vaikutat erittäin keskenkasvuiselta. Normaali aikuinen lähemmäs 40v mies ei kiinnostu teineistä ja aloita suhdetta tällaisen kanssa. Normaali aikuinen mies haluaa aikuista seuraa. Sä olet teinin tasolla ja siksi seurasi on noin nuorta. Et kestä aikuista itsenäistä naista ja se on vain kylmä tosiasia.
Siinähän vedät raivarit mun kommentista, mutta uskon suurimman ihmisistä olevan mun kanssa samaa mieltä. Myös miesten. Monella kun on tuon ikäisenä omia teini-ikäisiä lapsia eivätkä voisi kuvitellakaan mitään suhdetta tai seksiä tuon ikäisen lapsen kanssa. Kyllä, 17v on vielä aika lapsi ja keskenkasvuinen vaikka miten asiaa selittelisit.
Olen tapaillut naisia ikähaarukassa 17–27 v. En ole huomannut merkittävää eroa eri ikien välillä keskimäärin. Yksilölliset ominaisuudet merkitsevät enemmän. Vanhemmat naiset eivät "pelota" enkä, kuten sanoin, koe heitä henkisesti erityisesti nuorempiaan kypsemmiksi. Tykkään vain fyysisesti nuoremmista. Koeta kestää, että ihmisillä on erilaisia ulkonäöllisiä preferenssejä. Toki nuoremmat naiset ovat usein viattomampia ja vähemmän loppuun käytettyjä, mikä on myös hyvä. Toki tämäkin jälleen yksilöllistä. -sama
Sinulta puuttuu hyvin oleellinen ruuvi päästäsi. Kyky suojella viattomia ja nuoria. Empatia, toisesta ihmisestä aito välittäminen.
Alle 25-vuotias on liian nuori ollakseen arvostelukykyinen mitä tulee siihen, millainen mies on hänelle hyvä. Siksi parempi sekoilla tuo vaihe omanikäistensä kanssa.
Ketään ei kiinnosta sinun mieltymyksesi.
Höpöhöpö mitä pas kaa. Kauheat selittelyt ja epärehellinen halu muka suojella muita vain siksi, että olet ikääntyvä nainen, jota häiritsee, että parhaat päiväsi ovat takanapäin. Suhteeni muistuttaa sinua siitä, mitä sinä et enää ole. Tosiaankin, ketään ei kiinnosta sinun subjektiivinen ikäkriisisi.
En ole taaskaan tuo jolle kommentoit, mutta vastaan silti.
Ei, kyse ei ole kenelläkään mistään ikäkriisistä, että halutaan suojella teinejä sun kaltaisilta ällötyksiltä. Suurin osa täällä kirjoittavista on naisia ja meillä on kokemusta siitä mitä on olla 17v tyttö joka miehet lähentelee. Meillä on myös monella nuoria lapsia joita haluamme suojella sun kaltaisilta. Oma tytär on 22v ja häntä ei ole onneksi koskaan kiinnostanut reilusti vanhemmat ja myös häntä etoo sun kaltaiset limanuljaskat. On hänkin saanut osakseen yli 30v miesten kuolaamista ja lähentelyjä eikä voi sietää tuollaista.
Tai niin hän hysteeriselle äidilleen sepittää. Ensimmäiset kokemukset tuli jo alle kaksikymppisenä kokeneen sedän avustamana. Kaikkea te vanhemmat uskottekin.
En ole hysteerinen ja tiedän miten asiat oikeasti on. Tytärtä ei kiinnosta reilusti vanhemmat. Menes muualle trollaamaan typerys.
Ei häiritse. Voisin itsekin deittailla jotain max +15 v vanhemaa miestä. N30+
Nämä vanhat ukot eivät kykene hahmottamaan, että vanhemmat naiset ovat itse olleet 17-27 vuotiaita. Tai sitä, että samanlaisia niljakkeita on ollut ennekin. He kuvittelevat olevansa ainulaatuisen upeita ja että vanhemmat naiset syntyvät ja muuttuvat sitten heti vanhemmiksi naisiksi. Eli biologian ja historian ymmärrys pahasti hukassa. Yllätys?
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
En tiedä. Ehkä jotkut iäkkämmätkin naiset haluaisivat päästä omaishoitajiksi? Minä en halunnut päätyä edes omille vanhemmilleni, joten koskaan ei käynyt edes mielessä ottaa puolisoksi jotain isäni ikäistä miestä. Oikeesti on ihan hyvä vaan, jos miehet löytävät itselleen nuoremmista naisista omaishoitajan. Säästää nimittäin sen papparaisen lapsia ja lapsenlapsia todella monelta ikävältä asialta.
Ei muuten säästä. Lapset ovat pulassa kun nuorelle leskelle jää elinikäinen asumisoikeus yhteiseen kotiin. Leski ehtii hyvin hankkia uuden miehenkin asumaan siihen perikunnan taloon. Siinähän lapset sitten makselevat talon/osakkeen kunnostuskuluja ainakin seuraavat 20 vuotta näkemättä itse pennin pyörylää. Leski kun maksaa vain asumisen juoksevat kulut.
Hyvä pointti. Aina toki voi kieltäytyä perinnöstä ja tuskin kellään persaukkisella papparaisella itseään parikymmentä vuotta nuorempaa vaimoa edes onkaan, eli yleensä ihan rahan takia ne "misut" isänsä ikäisistä ukoista kiinnostuu. Jos mun isäni olisi vaihtanut äitini johonkin mun ikäiseen naiseen, niin se olisi ollut sillä samalla sekunnilla hasta la vista ja ikinä sen jälkeen isä ei olisi tavannut sen paremmin mua kuin mun lapsianikaan.
Mua ei häiritse. Liika on toki liikaa. Jos olisin 20- vuotias, tällä elämänkokemuksella katselisin noin 10 vuotta itseäni vanhempia miehiä, jos vain kykenisin. Oon nimittäin ollut yleensä kiinnostunut noin omanikäisistä miehistä, nuorena etenkin.
Ymmärrän miesten kiinnostuksen nuoriin naisiin biologian näkökulmasta. Itse olen 49-vuotias nainen, eronnut. Deittailun näkökulmasta pidän realistisena itselleni noin 60-vuotiaita, erittäin hyvin säilyneitä miehiä tai sitten puumatouhuja. Omanikäiset kiinnostaisi edelleen, mut hehän haaveilee nuoremmista.
Vierailija kirjoitti:
Tyttärien äitinä on hauska lukea tällaisia aloituksia, kun saa päivittäin kuulla, miten 15-25 v tyttäret pitävät Ap:n kaltaisia idiootteina. Olen joskus näyttänyt tytöille näitä ketjua ja osa naisista voi kuvitella mielessään sen tyttöjen naurun Ap:lle. Ihanaa kikatusta.
Minäkin tykkään kikattavista nuorista naisista, 15 v on tosin liian nuori minulle. Joku raja sentään.
Säälin korkeintaan. On ollut huomattavasti vanhempi mies puolisona.
Ei häiritse, on ihan ymmärrettävää, koska naiset on usein henkisesti naisia jo nuorempina kun pojat on vielä poikia, eikä naisia välttämättä kiinnosta pojat vaan miehet
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies ei valitse ikäistään naista vaan pyrkii houkuttelemaan kokemattomampia nuoria ansaan.
Miksi se on niin tuomittavaa että mies ottaa puolta nuoremman puolison, mutta kun vanhempi nainen ottaa puolta nuoremman se on upeaa ja voimaannuttavaa.
En usko että pystyisin huoraamaan näitten hopeakettu-ukkeleitten kanssa. Kun se laatta lentää inhosta sinne silitetylle paidalle niin ukkeli saa raivarin eikä voi ymmärtää miten jollakin ottaa noin tunteisiin.
Itse asiassa valtaenemmistöllä ihmisistä ei koskaan tapahdu merkittävää henkistä kehitystä. Eli suurin osa suhteista on tavalla tai toisella hyväksikäyttöä.