Miksi vanhempia naisia häiritsee se, että joku mies deittailee itseään reippaasti nuorempaa naista?
Nimittäin vakio mörköaihe palstalla. Voisitteko te naiset avata tätä? t. naivii nuori mies
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Paavo Lipposella ja Sauli Niinistöllä on nuoremmat vaimot. Katri-Helenalla nuorempi mies. Ihan normaalia on, että ihmiset voivat olla eri ikäisiä ja viihtyä keskenään?
Paavo Lipposen vaimo on lehdissäkin kertonut, että on aika hohhoijakkaa tilanne, mutta on luvannut ettei jätä papparaista.
Vaikka nainen olisi reippaasti nuorempi, niin ei se haittaa. Etenkin nätillä pimpalla ja kiinteällä vartalolla kompensoi paljon sitä, mitä korvien välistä puuttuu.
Miksi ap mietit tällaista?
Jos olet kiinnostunut nuorista naisista, miksi mietit, mitä vanhat/oman ikäisesi naiset ajattelevat touhuistasi? Vain yritätkö kuitenkin tällä tavalla saada huomiota niiltä oman ikäluokan naisilta? Heistäkö olet kuitenkin kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka nainen olisi reippaasti nuorempi, niin ei se haittaa. Etenkin nätillä pimpalla ja kiinteällä vartalolla kompensoi paljon sitä, mitä korvien välistä puuttuu.
Eli nainen sopii tyhjäpäälle. 👍
Vierailija kirjoitti:
Nuoren naisen elämä menee pilalle, jos sidottu yhtäkkiä lukuisiin lapsiin, vanhaan ukonrähjään, liian isoon taloon, eläintarhaan ja nalkuttavaan seksiä vaativaan mieheen ja arjen latteuksiin. Naiselle tekee hyvää olla vapaa, oma rauha, koti, matkailu, henkinen kehitys, tunnetasapaino, naisten oikeudet ja kaikille hyvää.
Katso itseäsi ja mieti uudestaan.
Tulee vi ttu meidän kurppien reviirille.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta. Jos kyseessä ei ole mikään Mads Mikkelsen niin toivottavasti nuori nainen hyötyy suhteesta edes rahallisesti, muuten on vain hölmö joka antaa papan nussia itseään ilmaiseksi
Harvinaisen rehellinen ja suorasukainen neuvo naisille myydä itseään rahasta. Mielenkiintoista.
Vanhoille naisille, jotka väittävät, että vanhempi nainen on jotenkin muka merkittävästi henkisesti kypsempi kuin nuori nainen. Ette ole. Ette todellakaan ole. Usein otatte jopa takapakkia. (Yli)kypsyytenne näkyy lähinnä vain ryppyisyydessänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Groomaaminen häiritsee. Häiritsee se miesten sä oot niin kypsä ikäisekses pasha. On meistä kaikki sitä kuunnellut. Ollaan oltu nuoria itsekin. Toivotaan tytöille oman ikäistä seuraa, jolla on sama sukupolvikokemus ja voi yhdessä kasvaa aikuiseksi, eikä mitään sivusta ohjaavaa kääkkää, joka tuputtaa omia homehtuneita näkemyksiään maailmasta.
T. teinitytön äitiMitä mieltä olet siitä, että tapailen 17-vuotiasta tyttöä? Tosin täyttää 18 vuoden lopussa. Itse olen 35-vuotias mies. Tykätään toisistamme paljon. Hän vain tykkää vanhemmasta, minä nuoremmasta. Molempien halut täsmäävät.
Tuolle 35 miehelle joka seurustelee 17 v kanssa. Kun näen kaltaisesi parin niin mietin miehestä että
- sinun täytyy olla todella jäljessä henkisessä kehityksessä jos olette lähellekkään samalla tasolla
- todennäköisesti sinä olet sänkyhommissa muuten surkea ja siksi joudut olemaan noin nuoren kanssa joka ei osaa vaatia kunnollista seksiä.
- säälin tyttöä joka ei vielä ymmärrä omaa parastaan.
Olen toki nuorekas ihminen. Jokainen kehittyy omaa tahtiaan. Henkisesti olen kuitenkin varmasti useimmilla mittapuilla sinua paljon kypsempi. Olen älykäs, kansainvälisesti tunnettu tutkija. Tykkään vain nuoremmista naisista. Sänkyhommissa pärjään vallan mainiosti ja olen haluttava ja komea mies. Siksi naisia, myös nuorempia, riittää. En tosin tiedä, mitä tekemistä sänkyjutuilla edes on asian kanssa.
Eli olet henkisesti kypsempi kuin 50 v nainen mutta deittailet 17 v tyttöä. Mitä henkistä yhteistä mahtaa olla tutkijalla ja lukiolaisella noin pidemmän päälle? Vai onko tarkoituksesi ottaa vain muutaman vuoden ilo tytöstä ja seuraava vuoroon. Eli hyväksikäytät nuoria naisia. Ei kuulosta reilulta.
Olen totta kai. Viestistäsi huokuu, että olet tyhmä ja lapsellinen.
1. Lukiolainen ei ole lukiolainen ikuisesti. Ymmärrätkö ajankulun käsitteen?
2. Kypsyys ja älykkyys katsovat enemmän yksilön yksilöllisiä ominaisuuksia kuin ikää. Jotkut ovat kypsiä jo nuorina, jotkut eivät koskaan.
3. Loit olkinuken siitä, että muka hyväksikäytän yhtään ketään. Et siis kykene kypsään aikuisten väliseen argumenttiin sortumatta erilaisiin epärehellisiin syytöksiin, joita sitten laitat muiden suihin. Ei kovin kypsää toimintaa. Ei sitten lainkaan. Kokeile uudestaan, jos tohdit.
En ole tuo jolle vastasit, mutta vastaan silti.
Sä vaikutat erittäin keskenkasvuiselta. Normaali aikuinen lähemmäs 40v mies ei kiinnostu teineistä ja aloita suhdetta tällaisen kanssa. Normaali aikuinen mies haluaa aikuista seuraa. Sä olet teinin tasolla ja siksi seurasi on noin nuorta. Et kestä aikuista itsenäistä naista ja se on vain kylmä tosiasia.
Siinähän vedät raivarit mun kommentista, mutta uskon suurimman ihmisistä olevan mun kanssa samaa mieltä. Myös miesten. Monella kun on tuon ikäisenä omia teini-ikäisiä lapsia eivätkä voisi kuvitellakaan mitään suhdetta tai seksiä tuon ikäisen lapsen kanssa. Kyllä, 17v on vielä aika lapsi ja keskenkasvuinen vaikka miten asiaa selittelisit.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
En tiedä. Ehkä jotkut iäkkämmätkin naiset haluaisivat päästä omaishoitajiksi? Minä en halunnut päätyä edes omille vanhemmilleni, joten koskaan ei käynyt edes mielessä ottaa puolisoksi jotain isäni ikäistä miestä. Oikeesti on ihan hyvä vaan, jos miehet löytävät itselleen nuoremmista naisista omaishoitajan. Säästää nimittäin sen papparaisen lapsia ja lapsenlapsia todella monelta ikävältä asialta.
Ei muuten säästä. Lapset ovat pulassa kun nuorelle leskelle jää elinikäinen asumisoikeus yhteiseen kotiin. Leski ehtii hyvin hankkia uuden miehenkin asumaan siihen perikunnan taloon. Siinähän lapset sitten makselevat talon/osakkeen kunnostuskuluja ainakin seuraavat 20 vuotta näkemättä itse pennin pyörylää. Leski kun maksaa vain asumisen juoksevat kulut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli nainen sopii tyhjäpäälle. 👍
Nainen ei viisastu yhtään kun ikää tulee, pikemminkin päinvastoin.
En ole vielä vanhempi nainen, mutta silti sedät, jotka etsivät ilmaista omaishoitajaa ja hotellipalveluita seksillä häiritsevät. Vanhemmat naiset ovat varmasti nuoruudessaan kokeneet huomattavasti vanhemman miehen lähestymisen eivätkä he ole niin sinisilmäisiä tai kokemattomampia kuin juuri 18 täyttäneet.
Vanhemmat naiset (yleensä äidit) yrittävät suojella tyttöjä ja nuoria naisia miehiltä, koska huono mies saa isoa tuhoa aikaan.
Mitä on nämä sukupolvikokemukset joita aina peräänkuulutetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhat naiset on ollut joskus nuoria ja aika moni on ehkä itse ollut ison ikäeron suhteessa ja tietää, että se vanha ukko jauhaa paskaa ja haluaa vain nuorta pimppiä. Sitä toivoisi, että tulevat sukupolvet olisi fiksumpia ja voisi välttää virheet, mutta eipä se olisi minunkaan päätä kääntänyt jos joku ikäloppu 40v olisi tullut neuvomaan.
Aika tekopyhää siis tuomita muut siitä, mitä ovat itse tehneet.
Et voi olla oikeasti noin tyhmä. Ei tässä tuomita vaan koitetaan saada nuoret naiset tajuamaan, että välttäkää tuota virhettä.
Vierailija kirjoitti:
Vanhoille naisille, jotka väittävät, että vanhempi nainen on jotenkin muka merkittävästi henkisesti kypsempi kuin nuori nainen. Ette ole. Ette todellakaan ole. Usein otatte jopa takapakkia. (Yli)kypsyytenne näkyy lähinnä vain ryppyisyydessänne.
No meillä on itsellä se vertailupohja, kun ollaan oltu joskus nuoria ja uskottu kaikkea diipadaapaa parisuhteista ja miehistä ym. Ja nyt ollaan sitten menty pitkälle jo esterata läpi ja tiedetään mitä siinä on vastassa nuoremmillakin. Parasta seuraa on löytää joku samaa tahtia kasvava nuori mies. Sellainen joka on avoin kokemaan asioita ja valmis esim. tasavertaiseen vanhemmuuteen. Tärkeintä on kuitenkin panostaa omaan koulutukseen ja uratavoitteisiin. Ne on tärkeämpiä kuin minkään ikäiset miehet. Ne antaa vapauden esimerkiksi lopettaa epämiellyttäväksi muuttunut suhde.
Reppana miehiä täällä. Osaatte vain haukkua naisia.
Ne nuoret naiset ovat meidän vanhempien naisten tyttäriä. Nuoret naiset ansaitsevat parempaa, kuin narsistiukot, jotka eivät kelpaa muille kuin nuorille ja vielä henkisesti epäkypsille, joilla ei ole kykyä suojella itseään. Lisää tyhmiä kysymyksiä, Ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei häiritse! Helmi ja Danny on tosin liikaa.
Eikö se ole heidän asiansa.
Kyllä se on palstamammojen päänsärky.
Ei kiinnosta. Jos kyseessä ei ole mikään Mads Mikkelsen niin toivottavasti nuori nainen hyötyy suhteesta edes rahallisesti, muuten on vain hölmö joka antaa papan nussia itseään ilmaiseksi