Miksi vanhempia naisia häiritsee se, että joku mies deittailee itseään reippaasti nuorempaa naista?
Nimittäin vakio mörköaihe palstalla. Voisitteko te naiset avata tätä? t. naivii nuori mies
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Koska tiedämme, mitä paskoja vanhat (ja nuoret) äijät ovat
Itse olen kunnollinen, hieman jo varttuneempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tiedämme, mitä paskoja vanhat (ja nuoret) äijät ovat
Itse olen kunnollinen, hieman jo varttuneempi mies.
Samoin. Nuoret neidit, n. 16-25 v, saavat hienotunteista ja hemmottelevaa kohtelua minulta. Pidän kuin kukkasta kämmenellä. M56
Muistan kun sain ensimmäistä kertaa tiukkaa nuorta naista. Tiesin heti, että tämä on tulevaisuuteni, nuorten naisten kanssa seurustelu ja sänkyleikit. Jopa tuttavaperheistä on löytynyt halukkaita tyttäriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei häiritse! Helmi ja Danny on tosin liikaa.
Eikö se ole heidän asiansa.
Helmi ja Danny ovat upeasti suhtautuneet kritiikkiin. Kateelliset pilailevat. Moni näkee lämpimän kahden ihmisen välisen ystävyyden ja arvostuksen. Danny on hieno mies, kovia kokenut, yhä vieläkin karismaattinen taiteilija, jossa on sitä jotakin, jota miehessä kaipaan.
Toivon heille pitkään jatkuvaa onnea. Arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Groomaaminen häiritsee. Häiritsee se miesten sä oot niin kypsä ikäisekses pasha. On meistä kaikki sitä kuunnellut. Ollaan oltu nuoria itsekin. Toivotaan tytöille oman ikäistä seuraa, jolla on sama sukupolvikokemus ja voi yhdessä kasvaa aikuiseksi, eikä mitään sivusta ohjaavaa kääkkää, joka tuputtaa omia homehtuneita näkemyksiään maailmasta.
T. teinitytön äitiMitä mieltä olet siitä, että tapailen 17-vuotiasta tyttöä? Tosin täyttää 18 vuoden lopussa. Itse olen 35-vuotias mies. Tykätään toisistamme paljon. Hän vain tykkää vanhemmasta, minä nuoremmasta. Molempien halut täsmäävät.
Tuolle 35 miehelle joka seurustelee 17 v kanssa. Kun näen kaltaisesi parin niin mietin miehestä että
- sinun täytyy olla todella jäljessä henkisessä kehityksessä jos olette lähellekkään samalla tasolla
- todennäköisesti sinä olet sänkyhommissa muuten surkea ja siksi joudut olemaan noin nuoren kanssa joka ei osaa vaatia kunnollista seksiä.
- säälin tyttöä joka ei vielä ymmärrä omaa parastaan.
Olen toki nuorekas ihminen. Jokainen kehittyy omaa tahtiaan. Henkisesti olen kuitenkin varmasti useimmilla mittapuilla sinua paljon kypsempi. Olen älykäs, kansainvälisesti tunnettu tutkija. Tykkään vain nuoremmista naisista. Sänkyhommissa pärjään vallan mainiosti ja olen haluttava ja komea mies. Siksi naisia, myös nuorempia, riittää. En tosin tiedä, mitä tekemistä sänkyjutuilla edes on asian kanssa.
Eli olet henkisesti kypsempi kuin 50 v nainen mutta deittailet 17 v tyttöä. Mitä henkistä yhteistä mahtaa olla tutkijalla ja lukiolaisella noin pidemmän päälle? Vai onko tarkoituksesi ottaa vain muutaman vuoden ilo tytöstä ja seuraava vuoroon. Eli hyväksikäytät nuoria naisia. Ei kuulosta reilulta.
Olen totta kai. Viestistäsi huokuu, että olet tyhmä ja lapsellinen.
1. Lukiolainen ei ole lukiolainen ikuisesti. Ymmärrätkö ajankulun käsitteen?
2. Kypsyys ja älykkyys katsovat enemmän yksilön yksilöllisiä ominaisuuksia kuin ikää. Jotkut ovat kypsiä jo nuorina, jotkut eivät koskaan.
3. Loit olkinuken siitä, että muka hyväksikäytän yhtään ketään. Et siis kykene kypsään aikuisten väliseen argumenttiin sortumatta erilaisiin epärehellisiin syytöksiin, joita sitten laitat muiden suihin. Ei kovin kypsää toimintaa. Ei sitten lainkaan. Kokeile uudestaan, jos tohdit.
En ole tuo jolle vastasit, mutta vastaan silti.
Sä vaikutat erittäin keskenkasvuiselta. Normaali aikuinen lähemmäs 40v mies ei kiinnostu teineistä ja aloita suhdetta tällaisen kanssa. Normaali aikuinen mies haluaa aikuista seuraa. Sä olet teinin tasolla ja siksi seurasi on noin nuorta. Et kestä aikuista itsenäistä naista ja se on vain kylmä tosiasia.
Siinähän vedät raivarit mun kommentista, mutta uskon suurimman ihmisistä olevan mun kanssa samaa mieltä. Myös miesten. Monella kun on tuon ikäisenä omia teini-ikäisiä lapsia eivätkä voisi kuvitellakaan mitään suhdetta tai seksiä tuon ikäisen lapsen kanssa. Kyllä, 17v on vielä aika lapsi ja keskenkasvuinen vaikka miten asiaa selittelisit.
Olen tapaillut naisia ikähaarukassa 17–27 v. En ole huomannut merkittävää eroa eri ikien välillä keskimäärin. Yksilölliset ominaisuudet merkitsevät enemmän. Vanhemmat naiset eivät "pelota" enkä, kuten sanoin, koe heitä henkisesti erityisesti nuorempiaan kypsemmiksi. Tykkään vain fyysisesti nuoremmista. Koeta kestää, että ihmisillä on erilaisia ulkonäöllisiä preferenssejä. Toki nuoremmat naiset ovat usein viattomampia ja vähemmän loppuun käytettyjä, mikä on myös hyvä. Toki tämäkin jälleen yksilöllistä. -sama
Sinulta puuttuu hyvin oleellinen ruuvi päästäsi. Kyky suojella viattomia ja nuoria. Empatia, toisesta ihmisestä aito välittäminen.
Alle 25-vuotias on liian nuori ollakseen arvostelukykyinen mitä tulee siihen, millainen mies on hänelle hyvä. Siksi parempi sekoilla tuo vaihe omanikäistensä kanssa.
Ketään ei kiinnosta sinun mieltymyksesi.
Höpöhöpö mitä pas kaa. Kauheat selittelyt ja epärehellinen halu muka suojella muita vain siksi, että olet ikääntyvä nainen, jota häiritsee, että parhaat päiväsi ovat takanapäin. Suhteeni muistuttaa sinua siitä, mitä sinä et enää ole. Tosiaankin, ketään ei kiinnosta sinun subjektiivinen ikäkriisisi.
Parhaat päiväni kenen mielestä? Sinunko? Maailmako pyörii sinun ja mielipiteittesi ympärillä, omalla mielipiteelläni ei ole mitään merkitystä? Sanoinko jo, että ko. miehet ovat narsisteja. Että kummin se nyt on, olet valehtelija vai narsisti? Itse ajoit ihan itsesi tuohon nurkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole heidän asiansa.
Helmi ja Danny ovat upeasti suhtautuneet kritiikkiin. Kateelliset pilailevat. Moni näkee lämpimän kahden ihmisen välisen ystävyyden ja arvostuksen. Danny on hieno mies, kovia kokenut, yhä vieläkin karismaattinen taiteilija, jossa on sitä jotakin, jota miehessä kaipaan.
Toivon heille pitkään jatkuvaa onnea. Arvostan.
No tuo on sokerisuhde. Jonkinlainen ammatin valinta enemmän kuin parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei siis häiritse, jos vanha mies deittailee nuorempaa naista. Niitähän on ja tulee olemaan. Mutta mua häiritsee se, jos nuori tyttö seurustelee vanhan miehen kanssa. Se on väärin ja joku isiongelma tytöllä.
Ongelma taitaa nyt olla itselläsi. Oletko kateellinen mies? Yrittää sopii sinunkin.
Jos ap sinulla olisi nuori tytär, joka deittailisi reippaasti vanhempaa miestä (itsesi ikäistä tai vanhempaa), niin ihan varmasti siinä vaiheessa ymmärtäisit, mikä siinä asetelmassa vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Groomaaminen häiritsee. Häiritsee se miesten sä oot niin kypsä ikäisekses pasha. On meistä kaikki sitä kuunnellut. Ollaan oltu nuoria itsekin. Toivotaan tytöille oman ikäistä seuraa, jolla on sama sukupolvikokemus ja voi yhdessä kasvaa aikuiseksi, eikä mitään sivusta ohjaavaa kääkkää, joka tuputtaa omia homehtuneita näkemyksiään maailmasta.
T. teinitytön äitiMitä mieltä olet siitä, että tapailen 17-vuotiasta tyttöä? Tosin täyttää 18 vuoden lopussa. Itse olen 35-vuotias mies. Tykätään toisistamme paljon. Hän vain tykkää vanhemmasta, minä nuoremmasta. Molempien halut täsmäävät.
Kas, 17-vee tyttis-trolli ilmestyi tähän(kin) ketjuun 😂
Ai mistä tietää, että on trolli? Siitä, että tyttis on AINA 17-vuotias. Yritä olla pikkuisen älykkäämpi, toi on vain ja ainoastaan TYLSÄÄ 🥱🥱🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolle 35 miehelle joka seurustelee 17 v kanssa. Kun näen kaltaisesi parin niin mietin miehestä että
- sinun täytyy olla todella jäljessä henkisessä kehityksessä jos olette lähellekkään samalla tasolla
- todennäköisesti sinä olet sänkyhommissa muuten surkea ja siksi joudut olemaan noin nuoren kanssa joka ei osaa vaatia kunnollista seksiä.
Olen toki nuorekas ihminen. Jokainen kehittyy omaa tahtiaan. Henkisesti olen kuitenkin varmasti useimmilla mittapuilla sinua paljon kypsempi. Olen älykäs, kansainvälisesti tunnettu tutkija. Tykkään vain nuoremmista naisista. Sänkyhommissa pärjään vallan mainiosti ja olen haluttava ja komea mies. Siksi naisia, myös nuorempia, riittää. En tosin tiedä, mitä tekemistä sänkyjutuilla edes on asian kanssa.
Eli olet henkisesti kypsempi kuin 50 v nainen mutta deittailet 17 v tyttöä. Mitä henkistä yhteistä mahtaa olla tutkijalla ja lukiolaisella noin pidemmän päälle? Vai onko tarkoituksesi ottaa vain muutaman vuoden ilo tytöstä ja seuraava vuoroon. Eli hyväksikäytät nuoria naisia. Ei kuulosta reilulta.
2. Kypsyys ja älykkyys katsovat enemmän yksilön yksilöllisiä ominaisuuksia kuin ikää. Jotkut ovat kypsiä jo nuorina, jotkut eivät koskaan.
3. Loit olkinuken siitä, että muka hyväksikäytän yhtään ketään. Et siis kykene kypsään aikuisten väliseen argumenttiin sortumatta erilaisiin epärehellisiin syytöksiin, joita sitten laitat muiden suihin. Ei kovin kypsää toimintaa. Ei sitten lainkaan. Kokeile uudestaan, jos tohdit.
Sä vaikutat erittäin keskenkasvuiselta. Normaali aikuinen lähemmäs 40v mies ei kiinnostu teineistä ja aloita suhdetta tällaisen kanssa. Normaali aikuinen mies haluaa aikuista seuraa. Sä olet teinin tasolla ja siksi seurasi on noin nuorta. Et kestä aikuista itsenäistä naista ja se on vain kylmä tosiasia.
Siinähän vedät raivarit mun kommentista, mutta uskon suurimman ihmisistä olevan mun kanssa samaa mieltä. Myös miesten. Monella kun on tuon ikäisenä omia teini-ikäisiä lapsia eivätkä voisi kuvitellakaan mitään suhdetta tai seksiä tuon ikäisen lapsen kanssa. Kyllä, 17v on vielä aika lapsi ja keskenkasvuinen vaikka miten asiaa selittelisit.
Olen tapaillut naisia ikähaarukassa 17–27 v. En ole huomannut merkittävää eroa eri ikien välillä keskimäärin. Yksilölliset ominaisuudet merkitsevät enemmän. Vanhemmat naiset eivät "pelota" enkä, kuten sanoin, koe heitä henkisesti erityisesti nuorempiaan kypsemmiksi. Tykkään vain fyysisesti nuoremmista. Koeta kestää, että ihmisillä on erilaisia ulkonäöllisiä preferenssejä. Toki nuoremmat naiset ovat usein viattomampia ja vähemmän loppuun käytettyjä, mikä on myös hyvä. Toki tämäkin jälleen yksilöllistä. -sama
Eli vanhemmat naiset eivät saisi tuomita miehiä jotka huijaavat nuoria naisia suhteeseen pelkkien omien seksuaalisten halujensa takia? Sitten haukutte vanhempia naisia kateellisiksi ym kun me valistamme nuoria naisia siitä mitä te vanhat ukot heiltä haluavat.
Tässäkin ketjussa on tullut selväksi että vanhat miehet haluavat nuoren naisen omien mieltymysten ja seksin takia. Heille ei ole mitään väliä mitä nämä nuoret naiset menettävät tällaisessa suhteessa. Koska nämä vanhat ukot ajattelevat vaan itseään ja ovat täysiä pas koja nuoria naisia kohtaan. Ja vanhoja naisia kohtaan.
Normipoisto
#asiatonjankutus
Heippa, tolvana!
Paljon kertoo näistä miehistä se, etteivät kykene edes väittelemään kunnolla, jos vähän haastaa. Mokaa pukkaa saman tien. Ajanhukkaa koko keskustelu. Onneksi pelkkää fantasiaa nämä provoilut heiltä.
Sinä et ole mikään naiivi nuorimies. Vaan pikemminkin juuri se vanhempi mies. Joka haluaa nuoren tyttöystävän. Miksi? Sitä et varmaan oikeasti tiedä itsekään.
Itsellä vanhemman miehen kanssa seurustelleena on se kokemus, että se vanhempi mies on pysyvästi lapsellinen ja kasvua ei tapahdu kuin vyötärön kohdalla. Parisuhteessa minusta vaikutti siltä, että minä olin parisuhteen aikuinen (vaikka olin tyyliin 20 ja mies vahvasti keski-iässä) ja mies henkisesti kuin teinipoika. Parin vuoden kohdalla tuli herätys, ettei muutosta tule tapahtumaan. En halua, että kaverini tai pikkusiskoni tekisi samaa virhettä kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas, 17-vee tyttis-trolli ilmestyi tähän(kin) ketjuun 😂
Ai mistä tietää, että on trolli? Siitä, että tyttis on AINA 17-vuotias. Yritä olla pikkuisen älykkäämpi, toi on vain ja ainoastaan TYLSÄÄ 🥱🥱🥱
Tyttöystäväni on "aina" 17-vuotias, koska, ehkä et tiennyt tätä, mutta ihmiset täyttävät vuosia vain kerran vuodessa. Ei pitäisi olla yllättävää, että tyttöystäväni on edelleen 17-vuotias, kuten oli vielä viikko sitten, ja on vielä viikonkin päästä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pihalla todellisuudesta pitää ihmisen olla, jos ajatukset ovat tuota tasoa. Itse olen nainen siis ja olen ollut 17v teini eli lapsi. Todellakin olin 27-vuotiaana paljon kypsempi kuin 17-vuotiaana ja olin tuolloin myös 3v lapsen äiti. Vielä enemmän kypsempi olin 10 vuotta myöhemmin ja taas siitä 10 vuotta vanhempana. Olen nyt siis 47v. Kyllä elämä opettaa ja kypsyttää moneen asiaan. 17v on vielä melkoinen raakile joka ei kaikkia asioita ymmärrä ja häntä on helpompi manipuloida kuin aikuista naista.
On melkoisen naivia kuvitella, että ihminen ei kypsy iän myötä. 17-vuotiaasta 27-vuotiaaksi on kuitenkin 10 vuotta ja siinä välissä ehtii tapahtua vaikka mitä. Jotkut ei toki kypsy koskaan kunnolla ja tämä ehkä kertoo vain siitä, että etsit tietoisesti tai tietämättäsi epäkypsää seuraa. Koska edelleen on kylmä tosiasia, että normaali lähes 40v mies ei ole samalla tasolla kuin 17v lapsi. Monella tuon ikäisellä miehellä on jo lapsia ja osa heistä teini-ikäisiä.
Ihmisen aivot kehittyvät jopa siihen asti, kun ihminen on kolmekymppinen. On hyväksikäyttöä olla suhteessa merkittävästi nuoremman kanssa, joka ei pysty ymmärtämään laajoja kokonaisuuksia ja harkitsemaan toimiensa pitkäaikaisia seurauksia.
Eri sukupolvien ihmiset elävät eri maailmoissa.
Vierailija kirjoitti:
Paavo Lipposella ja Sauli Niinistöllä on nuoremmat vaimot. Katri-Helenalla nuorempi mies. Ihan normaalia on, että ihmiset voivat olla eri ikäisiä ja viihtyä keskenään?
Näistä vain yksi valittaa, mutta sekin on normaalia. K- H on kokeillut kaiken ikäisiä, että älkää pojat surko. Hyviä pareja kaikki ja hyviä esimerkkejä, jos tavanomaisuus ei kolahda.
Vierailija kirjoitti:
Helmi ja iso D ovat ihania <3
Ei se häiritse, paitsi jos oma mies seurustelisi lapsemme ikäsen kanssa, koska se olisi lapselle todella noloa. Tunnen vain yhden tällaisen miehen, hänen kaikki suhteensa ovat menneet pieleen ja naiset ovat olleet vanhempia, samanikäisiä ja yksi merkittävästi nuorempi (omien lasten ikäinen). Hän on suhteissaan surullisen hahmon ritari, vaikka esim. työelämässä erinomaisesti menestynyt.
Seurustelin alle kaksikymppisenä kymmenkunta vuotta vanhemman miehen kanssa ja tunsin muutamia samanlaisia. He olivat poikkeuksellisen lapsellisia ja suhteemme kaatuikin siihen, kun hän eli samanlaista bile-elämää, jonka itse jo jätin taakseni, kun luin pääsykokeisiin. Tällaiset miehet ovat tyypillisesti baarikärpäsiä, jotka alkoholisoituvat jo nuorena. Sellaisia ei ole nuoruuden jälkeen enää kuulunut ystäväpiiriin, mutta pintajulkkiksissa näitä on. Elämästä ei oikein ole tullut mitään sen kummempaa, se on vain päivästä toiseen valumista ilman suurempia päämääriä. Jos ihminen on tavoitteellinen, on hän sitä myös yksityiselämässään. Poikkeuksia on harvassa.