Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet luulee, että ulkonäkö on se millä naisia saa.

Vierailija
04.07.2026 |

Väärin. Karisma on se juttu, jota toisilla on ja toisilla ei.

Kommentit (291)

Vierailija
261/291 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän kauniista miehistä.

Hyvin harvinainen heterolaji.

Kaikkia naisi miellyttää geneettisesti sama mies.
Eroa on vain toivotussa rasvaprosentissa, lihasmassassa ja stailauksessa.

Vierailija
262/291 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karismaa myydään prismassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/291 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole hyvää ulkonäköä eikä karismaa. Minulla on aivot. Ja naisia on jonoksi asti 

Vierailija
264/291 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole hyvää ulkonäköä eikä karismaa. Minulla on aivot. Ja naisia on jonoksi asti 

Sama. Suorastaan kilpailevat huomiostani...

Vierailija
265/291 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Suorastaan kilpailevat huomiostani...

Minullakin on aivot, enemmän kuin naisilla, mutta silti nämä on sanoneet, että "sun ulkonäkö ei riitä mulle".

Vierailija
266/291 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä tosiaan luonne paistaa läpi ja siksi vain tietyt miehet saa osumia 😂😂😂😉

Vierailija
267/291 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset luulee että miehet luulee. Valitettavasti me miehet tiedämme että on pyhä 6

Naisia kiinnostaa pyhä 6. Jos yksikin puuttuu ei jatkoon.
1. status

2. vauraus

3. pituus yli 185cm

4. iso muna

5. atleettinen kroppa

6. miehen kattava kokemus seksistä.

Listasi on lähes täsmälleen oikein, mutta kriteeri on niinpäin että jos miehellä ei ole yhyökään ominaisuutta, niin hän ei saa yhtäkään naista. Ja mitä useampi ominsisuus miehellä on niin sen enemmän on hänelle antautuvia naisia. "Atleettinen kroppa" täytyy laajentaa muotoon miehekäs mies, se pitää sisällään laatikkoleuan, rotevat olkapäät, muskelit, yms.

Vierailija
268/291 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsellut espoon katukuvaa ja monesti kun näen laihoja noin 30 vuotiaita futismammoja.

Jokaisella on sellainen mies joka on pitkä, NHL laatikko leuka ja kroppa, toinen käsi tatuoitu ja vaikka ikää on 35-45 niin se lippis väärinpäin päässä.

Ainiin ja tietenkin uusi Audi tai BMW citymaasturi.

Vierailija
269/291 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sataprosenttinen totuus että halutun miehen lähestyminen on aina ihanan romanttinen unelma. Täysin sama lähestyminen taviksen toimesta on ilmoitus seksuaalisesta ahdistelusta.

Etkö osaa lähestyä naisia kuten ihmisiä yleensäkin?

Haluatko että  sinua naisena kohdellaan kuin vanhaa papparaista tai lasta?

Vierailija
270/291 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai ulkonäkö on merkittävin yksittäinen seikka. Onpas naisille nyt taas vaikeaa myöntää, että ovat pinnallisia, niin kuin miehetkin kykenevät itsestään myöntämään. Hellanlettas. Ihmiset ovat pinnallisia. Näin se vain menee. 

Nainen ei myönnä ikinä mitään mikä asettaa miehen parempaan valoon kuin he itse.

Vierailija
271/291 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en tunne yhtäkään komeaa miestä, joka olisi ikisinkku. 

Jokainen ikisinkkumies jonka tiedän, on keskimääräistä rumempi (ja valtaosa heistä on myös keskimääräistä lyhyempiä).

Nämä siis vain omia havaintojani elävästä elämästä.

Onko se väärin jos vain lihaksikas, tuuheatukkainen ja komea mies on ainoa jonka kanssa löytyy sitä kemiaa?

Onko se väärin jos vain alle 20 vuotias, laiha, neitsyt nainen on ainoa jonka kanssa löytyy sitä kemiaa?

Vierailija
272/291 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Karisma on manipulointitaitoa. Hitlerillä oli karismaa mutta ei kukaan tervepäinen häntä himoinnut, edes alaikäinen Eva Braun, jota Hitler  groomasi. Hyi, tuli Rydman mieleen.

Kuule: luonne. Avoin, miellyttävä ja luotettava luonne, hyvä käytös. Nämä. Uskalla olla oma itsesi ja samalla kunnioittaa toista ihmistä. 

Mitä vit tu a te miehet pelleilette ja vedätte narrin rooleja? Epäaitous on ällöttävää ja naurettavaa. 

Tämä!

Mitä hyötyä on miehen rahoista tai ulkonäöstä jos mies on niin raskas ettei hänen seurassaan jaksa olla? Tämän takia luonne on tärkein, miehen tulee olla aito, empaattinen ja ei-tuomitseva, sellainen jonka seurassa on hyvä olla.

Miksi sitten näitä miehiä on sinkkuina pilvin pimein? Siksikö kun  ovat työttömiä?

Vierailija
273/291 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en tunne yhtäkään komeaa miestä, joka olisi ikisinkku. 

Jokainen ikisinkkumies jonka tiedän, on keskimääräistä rumempi (ja valtaosa heistä on myös keskimääräistä lyhyempiä).

Nämä siis vain omia havaintojani elävästä elämästä.

Omassa tuttavapiirissäni on hyvännäköinen mies, joka on todella naisenkipeä mutta ei saa ketään koska hän käyttäytyy niin ääliömäisesti. Miehet kyllä pystyvät olemaan kavereita kaikenlaisten ääliöiden kanssa, mutta kukaan nainen ei halua olla tuon vit-tumaisen miehen seurassa.

Naiset haluaa miehen jota eivät voi saada. Mieluiten varatun.

Vierailija
274/291 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai ulkonäkö on merkittävin yksittäinen seikka. Onpas naisille nyt taas vaikeaa myöntää, että ovat pinnallisia, niin kuin miehetkin kykenevät itsestään myöntämään. Hellanlettas. Ihmiset ovat pinnallisia. Näin se vain menee. 

Miehet nyt ovatkin pinnallisempia kuin naiset. Naiset ovat henkisesti kehittyneempiä.

Siksi pitäisi suojaikärajaa sekä avioliitto ikä rajaa laskea.

Vierailija
275/291 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähestymisyrityksen onnistumisen todennäköisyys kasvaa, jos muistuttaa ulkonäöltään Henry Cavillia.

Toki! Mutta ei se riitä jos luonne on kauhea.

pyhä 6. Jos yksikin puuttuu ei jatkoon.
1. status

2. vauraus

3. pituus yli 185cm

4. iso muna

5. atleettinen kroppa

Vierailija
276/291 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olin nuoresta lähtien sosiaalisesti kömpelö, epävarma, ujo ja jopa jokseenkin puhevikainen, tytöt/naiset ovat aina lähestyneet minua. Arvatkaa kahdesti miksi. 

Olet pitkä, rikas, ja toimitusjohtaja. 

Vierailija
277/291 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä itsetunto ja se että, on toisesta oikeasti kiinnostunut ja välittää, auttavat jo pitkälle. Hyvää itsetuntoa on vaan vaikea rakentaa, jos tuntee itsensä päähänpotkituksi. Siitä johtuvat täälläkin joidenkin miesten katkerat avaukset. Se on noidnkehä.

Naiset kokee itsekkään miehen itsevarmana.

Vierailija
278/291 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset luulee että miehet luulee. Valitettavasti me miehet tiedämme että on pyhä 6

1. status

2. vauraus

3. pituus yli 185cm

4. iso muna

5. atleettinen kroppa

Jos miehen sosiaaliset taidot on nolla niin noilla et pitkälle pötki.

Se on tuo kohta 1. status.

Vierailija
279/291 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niinkään ulkonäkö vaan iso kulli... kuin meetwurstitanko...

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi miehet kuvittelevat naisten pitävän jostain meetwurstitangoista. Eihän sellaisella tee mitään. Normaalin kokoinen on sopiva normaalin kokoiselle naiselle. 

siksi olen sinkku. meetwursti tanko ei kelpaa.

Vierailija
280/291 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. status

2. vauraus

3. pituus yli 185cm

4. iso muna

5. atleettinen kroppa

Joopa joo. Olen 181 cm pitkä, mutta naisia on aina ollut ihan riittävästi. 

Minun miesystävä on noin 175 ja ihan on ollut useassa parisuhteessa ennen minua. Että ei se pituus todellakaan ole mikään dealbreaker.

Eikö? Kaverini on noin 160 cm eikä ole koskaan ollut parisuhteessa. On kyllä kaikin puolin fiksu, mukava, kouluttautunut, sosiaalinen, liikunnallinen ja kulttuurillinen tyyppi. En keksi muuta syytä kuin lyhyyden.

ohis

Minä tunnen kolme suunnilleen tuon mittaista miestä. Kaksi heistä on parisuhteissa, oikein mukavia miehiä. Se kolmas, joka on täysi törppö ja uliseva, narsisti ei kelpaa kenellekään. 

Narsisti miehet on aina parisuhteessa.