Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet luulee, että ulkonäkö on se millä naisia saa.

Vierailija
04.07.2026 |

Väärin. Karisma on se juttu, jota toisilla on ja toisilla ei.

Kommentit (291)

Vierailija
241/291 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ulkonäöllä väliä kunhan on iso kalu ja rutkasti rahaa.

Tämänkö takia miehet lähettää heti alkuun kuvia kalustaan?

Isomunaiset varmaan, pienimunaiset harvemmin.

Vierailija
242/291 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatilla ei saa. Tiettyjen ammattien miehet pettåvät vaimojaan ja naisystäviään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/291 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tinderiin pitää laittaa kuva? Muut asiat ratkaisee.

Vierailija
244/291 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vauraus ei kiinnosta, jos miehellä on lapsia. Miehen omaisuus kun menee lapsille perinnöksi.

Vierailija
245/291 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta mies on kiinnostava varallisuuden perusteella niin hänen pitää olla lapseton. Ja pitää mennä naimisiin ilman avioehtoa.

Vierailija
246/291 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä nimenomaan tykkään steroidibodarista, ei haittaisi muista kuin terveyssyistä jos mieheni ei olisi natu 😭

-se aiemman pitkän viestin kirjoittanut 

Sen tutkimuksen tulokset:
Hoikka/hintelä 0%
Atlettinen ja lihaksikas 47%
Vahva jolla on vähän mahaakin 53%
Erittäin lihaksikas (streroidibodari) 6%
...ja näistä kolme suosittua miestä ovat geneettisesti sama mies eri rasvaprosentilla ja treenimäärällä. Kaikkien naisten mieleen on se sama luontaisesti raamikas mies.

Sellaiset miehet myös muodostavat ylivoimaisesti suurimman osan miehistä, ovat siis juurikin niitä taviksia. Hintelät ja heikot miehet eivät ole taviksia, tuollainen heikkous saa lähinnä kuulostamaan siltä, että tarvii lähinnä jotain kainalokeppejä liikkuakseen kun on niin heikko. Kuulostaa siis sairaalta. 

Ne kevytrakenteisetkin miehet kyllä ovat voimakkaita jos terveitä vain ovat, ja myös naisen saavat. 

Sairaus ei ole viehättävää. 

Paitsi etteivät muodosta. Tuo on kuin sanoisi, että enemmistö naisista on tiimalasivartaloisia ja hoikkia.
Ja huomauttaisin, että kun palstalle on postattu kuvia entisajan työmiehistä, he ovat naisten mielestä olleet "liian hinteliä".

Vierailija
247/291 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö vaan vaikuttaa elämään niin paljon, on helpompi saada kavereita ja siinä se sosiaaliset taidot, itsevarmuus jne. kehittyvät kuin itsestään. On mahdotonta täysin erottaa ulkonäköä näistä muista positiivisista ominaisuuksista, koska ne ovat kaikki osittain seurausta siitä ulkonäöstä.

Vierailija
248/291 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä nimenomaan tykkään steroidibodarista, ei haittaisi muista kuin terveyssyistä jos mieheni ei olisi natu 😭

-se aiemman pitkän viestin kirjoittanut 

Sen tutkimuksen tulokset:
Hoikka/hintelä 0%
Atlettinen ja lihaksikas 47%
Vahva jolla on vähän mahaakin 53%
Erittäin lihaksikas (streroidibodari) 6%
...ja näistä kolme suosittua miestä ovat geneettisesti sama mies eri rasvaprosentilla ja treenimäärällä. Kaikkien naisten mieleen on se sama luontaisesti raamikas mies.

Niin, mitä sitten, jos naisten mieleen on se luontaisesti raamikas mies? Kertoo hyvistä geeneistä. Mäkin olen saanut ikäni kuulla, miten miehet tykkää siroista ja tiimalasivartaloisista naisista (jota en valitettavasti itse ole), niin miksei sitä geneettistä priimaa sais myös naiset etsiä?

Sivusta ihmettelen miten raamikkuus kertoisi hyvistä geeneistä? Eikö paras indikaattori hyvistä geeneistä olisi suoritettu haastava yliopistotutkinto? Raamikkuudesta on nykypäivänä ehkä apua, jos haluaa portsariksi pahimpaan räkälään, mutta vaikea yliopistotutkinto kertoo älykkyydestä.

Kyllä se hyvästä terveydestä kertoo, jos on hyvät mittasuhteet ja symmetriset kasvot. Ei puhuta nyt rotevuudesta sinällään, vaan luuston mallista. Maskuliiniset piirteet viestii naiselle miehen hyvästä immuunipuolustuksesta. 

Mutta siinä olet oikeassa, että monista myös älykkyys on viehättävää. 

Älykkyys korreloi myös fyysisen kauneuden ja terveyden kanssa, sitä paitsi. 

Miksihän tätä kommenttia on alapeukutettu, kun se on ihan tieteellisesti todistettu fakta. Ei tarkoita sitä, että kaikki fiksut ovat hyvännäköisiä tai kaikki hyvännäköiset fiksuja.

Vierailija
249/291 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu raha auttaa kanssa. 

Vierailija
250/291 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset luulee että miehet luulee. Valitettavasti me miehet tiedämme että on pyhä 6

Naisia kiinnostaa pyhä 6. Jos yksikin puuttuu ei jatkoon.
1. status

2. vauraus

3. pituus yli 185cm

4. iso muna

5. atleettinen kroppa

6. miehen kattava kokemus seksistä.

Joopa joo. Olen 181 cm pitkä, mutta naisia on aina ollut ihan riittävästi. 

Hyi mikä manlet tulee joku putin mieleen

Vierailija
251/291 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet rakastuu silmillä, naiset korvilla. 

Vierailija
252/291 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan biologiaa että nainen rakastuu mieheen, jolla on rahaa eli pystyy elättämään mahdollisia jälkeläisiä. Yhtä lailla on biologiaa, että mies viehättyy rintavista ja kurvikkaista naisista, he vaikuttavat kyvykkäiltä kantamaan ja synnyttämään hänen jälkeläisensä. 

Vierailija
253/291 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset luulee että miehet luulee. Valitettavasti me miehet tiedämme että on pyhä 6

1. status

2. vauraus

3. pituus yli 185cm

4. iso muna

5. atleettinen kroppa

Hyi.

Vierailija
254/291 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän kauniista miehistä.

Hyvin harvinainen heterolaji.

Vierailija
255/291 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. status

2. vauraus

3. pituus yli 185cm

4. iso muna

5. atleettinen kroppa

Hehe, nämähän ovat klassiset toisia miehiä kiinnostavat asiat. 

Vierailija
256/291 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. status

2. vauraus

3. pituus yli 185cm

4. iso muna

5. atleettinen kroppa

Siinähän uskottelet tällaisia itsellesi. Mulla ei ole mitään listatuista mutta hyvin on mennyt naisten kanssa ja yli kuukauden seksitöntä aikaa ei ole ollut sen jälkeen kun 16-vuotiaana hommat aloitin.

M50+

Niin ei enää olla kuule 70 luvulla kun "hommat " aloitit. ajat on muuttuneet.

Laskutaito?

Vierailija
257/291 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso muna se on joka  eniten vetoaa. Ja musta sitten mieluusti, suussakin sulava...

Vierailija
258/291 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. status

2. vauraus

3. pituus yli 185cm

4. iso muna

5. atleettinen kroppa

1. status

- ei kiinnosta itseäni laisinkaan, aiemmalla kumppanillani ei ollut niin minkäänlaista statusta sen enempää omasta puolestaan kuin suvun puolesta. Nykyisellä on suvun puolesta hyvä maine ja pieni tönö kotikylällä, mutta ihan rehdisti työläissuvusta kyse. 

2. vauraus

-mies ei saa olla rahavaikeuksissa! Ei saa olla rahan suhteen tuhlaileva tai kiusallisen ja haitallisen typerä huithapeli. Ex oli opiskelija ja täystyötön kun olimme yhdessä, mutta eipä ollut myöskään käsi ojossa minun suuntaan ja sai niukat varansa riittämään.

Nykyisellä on vähän maata, auto ja pienipalkkainen työ.

Rahan osalta sanoisinkin tärkeimmäksi että elää tulojensa mukaisesti, eikä ole sairaalloisen pihi tai ahne; jos ei voi tarjota minulle kahvia ja pullaa vaan tekee siitä ongelman niin hyh ei jatkoon, koska tuollainen saituus koskee muutakin kuin rahaa. 

3. pituus yli 185 cm 

- ex oli 182, nyx on 172. itse olen 160 cm, en tiedä miksi tarvitsisin juuri 185+ pitkän miehen 🤔 

Mutta toisaalta jos jollekin tämä on preferenssi niin olkoot? Itse haluan että mies on minua pidempi eli vähintään 165 cm. 

4. iso muna 

-sopusuhtaisen paksu ja keskimittainen on aivan bueno. Olisi itselleni visuaalinen pettymys jos miehen penis olisi selkeästi alle 10cm, mutta ei dealbreakkeri jos kuitenkin yhdyntä onnistuu. Todella ohut penis olisi sitten myös fyysinen yhteensopivuusongelma... 

TMI mutta isoin leluni on 18 cm pitkä ja se on sellainen letku ettei menisi ikinä kokonaan vaikka tekisin mitä.  Että vähän ihmetyttää nämä miesten megamunaspämmit tai joskus naiset, jotka vinoilee että alle 20 cm ei riitä mihinkään 😳 varmuudellinen hahmotuskyky?? vaiko vain todella erilainen anatomia kuin minulla?? 

5. atleettinen kroppa 

- kyllä kiitos ! Minullakin on. 

Ex oli timmi ja hoikemman puoleinen; sali ja patikointi. Nyx on mallia powerlifter ja ruoka-aikaan kotona; sali sali ja vielä kerran sali + vähän lenkkeilyä ja fyysinen työ, uuh 😻

Mutta lopulta mieltymyksiä on yhtä monta kuin hetero/bi-naisiakin; osa haluaa hoikan miehen, osa suorastaan laihan, osa syttyy pullavan pehmeästä. Minun preferenssi on mikä vain atleettisen jäntevän ja kovassa kunnossa olevan lihasmöykyn väliltä, jolla saa olla vatsaakin. 

6. miehen kattava kokemus seksistä 

- EI KIITOS 😬

Joillekin tämä on tosi tärkeää, mutta itse uskon myös vähäisen kokemukseni perusteella siihen, että mies joka tahtoo tehdä hyvää kumppanilleen, oppii kyllä! Munan uittaminen kymmenissä tai sadoissa naisissa ei tuo taitoa ja kertoisi lähinnä että suhteemme seksiin on liian erilainen. Tilastojen mukaan sukupuolesta riippumatta "irtoseksin harrastaminen ja lukuisat seksikumppanit" ennustivat kumppanin uskottomuutta. Niiden kanssa ainoa yhtä voimakas uskottomuusmarkkeri oli perhehistoria pettämisestä ts. malli kotoa. 

Tämä ei siis ole mitään lutkasheimausta vaan tietenkin sellainen ihminen pettää helpommin joka voi kylmiltään panna vierasta tai useita vieraita. 

"Mutta lopulta mieltymyksiä on yhtä monta kuin hetero/bi-naisiakin; osa haluaa hoikan miehen, osa suorastaan laihan, osa syttyy pullavan pehmeästä. Minun preferenssi on mikä vain atleettisen jäntevän ja kovassa kunnossa olevan lihasmöykyn väliltä, jolla saa olla vatsaakin."
Ai että juuri sinun ihanteesi on atleettinen tai vahva jolla saa olla vatsaakin?
Tästä oli juuri tutkimus linkatuna palstalle. 94% naisista valitsi jomman kumman näistä. 6% valitsi sen lihasmörssärin ja 0% laihan/hintelän.
 Sinun miesmakusi ei voisi olla tereotyyppisempi, ja sama pätee muihinkin naisiin.

Tämä.
"Juuri minä tykkään sellaisesta vahvan oloisesta miehestä jolla on vähän masuakin".
Hei, naiset. Luuletteko te tosissanne olevanne uniikkeja lumihiutaleita kun ette tykkää steroidibodarista?
Kaikki muutkin pitävät samasta vahvamiehestä. Ainoa ero on rasvaprosentissa.
Ville Valo ja muut statusmiehet ovat asia erikseen.

Kuka on nyt väittänyt olevansa uniikki? Tämä on keskustelupalsta, missä on tapana jakaa kokenuksia, ajatuksia ja mielipiteitä. 

Vierailija
259/291 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa siinä billu kostuu ja trumppi apinakin sai naisia rahalla, helppoa elämää kun ei tarvitse tehdä muuta kun jakaa toosaa.

Oliskohan teinipojille joku sopivampi palsta?

Vierailija
260/291 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen matchaa kanssani Tinderissä, hänkö aistii "karismani" ruudun läpi eikä ulkonäköäni? 

Kun nainen tulee iskemään minua klubilla, hänkö aistii "karismani" toiselta puolelta klubia eikä ulkonäköäni? 

Ollaan aikuisia, pliis, ja lopetetaan valheellinen paskan jauhaminen. Eikö niin? Ihmiset tykkäävät kauniista asioista, ja se on täysin ok, vaikka sinä et henkilökohtaisesti välttämättä ole kedon kaunein kukkanen. 

Eihän se juttelemaan alkaminen ole vielä lähelläkään parisuhteeseen hyväksymistä. Luuletko, että match tarkoittaa, että nyt sinut on kelpuutettu, eikä enempää vaadita?