Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Hirveä riita vanhempien kanssa!!!!
19.05.2007 |
Ei tämän näin pitänyt mennä. Tultiin just sieltä ja erottiin riidellen. Mulla on kolme pientä lasta ja äiti asuu lähellä ja hänellä on paljon vapaa-aikaa. Mutta hän ei ikinä auta minua silloin kun on tarvis, vain silloin kun haluaa omista lähtökohdistaan lellitellä lapsenlasta. Viime viikolla olin tosi tiukoilla, kun kaksi lapsista oli sairaana. Pyysin itkien hoitoapua ja äiti vain sanoi, ettei hän nyt ole täksi viikoksi suunnitellut lastenhoitoa. Ja lisäksi valitti kovasanaisesti, että jos kolme lasta on hankkinut ei saa valittaa. Tänään oltiin heillä syömässä, juotiin pari lasia viiniä ja patoutuneet tunteet ryöpsähtivät. Tämä äitisuhde on niin kipeä. Voi ei!!!
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Vaikka vanha keskustelu, niin inhoan sitä asennetta, että ei saisi pyytää apua ja pitäisi pärjätä vain yksikseen. Yksin pärjäämisen ihannointi vie ihmiset uupumukseen ja tuo enemmän paineita, joihin ei pysty vastaamaan. Onkohan tällä palstalla vain sellaisia ihmisiä, jotka ovat sydämeltään kylmiä, eivät väsy koskaan, ovat hyväpalkkaisessa työssä, eivät sairastu eivätkä koskaan kohtaa vastoinkäymisiä elämässään? Ja jos kohtaavat jotain haastetta, niin niistäkin mennään ilman tunteita eteenpäin.