Mun painoindeksi on 19,6 enkä saa minkäänlaista huomiota miehiltä
Kohta pyörähtää käyntiin yhdeksäs vuosi sinkkuna
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Minun painoindeksi on 41.5, enkä minäkään saa minkäänlaista huomiota miehiltä, jos ravintolan rinnoissa-roikkujia ei lasketa.
Mutta se johtunee siitä, että kuolet hetkenä minä hyvänsä sydänkohtaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun painoindeksi on 41.5, enkä minäkään saa minkäänlaista huomiota miehiltä, jos ravintolan rinnoissa-roikkujia ei lasketa.
Mutta se johtunee siitä, että kuolet hetkenä minä hyvänsä sydänkohtaukseen.
Yrittävät vaan antaa paineluelvytystä jo etukäteem?
Monta sivua ja paljon jankkausta painosta. Hoikkuus on ihan hyvä lähtökohta, mutta ei takaa huomiota.
En huomannut, että AP missään vaiheessa kuvailisi minkälainen on naamaltaan. Ei kuvaa itseään edes ok näköiseksi, saati nätiksi.
Varsinkin parisuhdemielessä seuraa hakevat kiinnittävät --ulkonäössä-- lähes aina eniten huomioita kasvoihin ja sen hälkeen hiuksiin. Vasta sitten tulee paino, vaatetus, rinnat ja pylly (itse asiassa nuo kaksi jälkimmäistäkään ei kiinnosta suuremmin kuin niitä, jotka hakevat lähinnä seksiseuraa.)
Haluatko piiskaa ja kunnolla takaapäin?
Meillä mies tyllertää menemään homer-mahansa kanssa. Hän on toisinaan rax-keikan jälkeen kotona käynyt talvivaatevarastossa ja hakenut kaulaliinan. Kaulaliina on pujotettu röllykän ali, kainaloiden ali kaulaan solmittuna rusetille. Siinä se sitten tepsuttelee jääkaapille ja voihkii masuaan. Turvottaa, turvottaa mies voivottelee ja kääntää painoa oikealle lonkalle päästäen ilmaa äänekkäästi jääkaapin ovella. Sinne mies aina vaeltaa -- jäätikölle katsomaan maisemia. En koskana tiedä mitä hän toivoisi sielä näkyvän, mutta sinne tämä pakkotoistoinen homer-mahainen mieheni vaeltaa joskus neljästi tunnin sisään.
Ehkä hän toivoisi sinne ilmestyvän makkaraa, ehkä olutta, ehkä tuoremehua ja kasa voileipiä???
Hiljainen on noin muuten kunnes läpse kuuluu keittiön kaakeleilla. Läps läps käps käps, turrurrrurrur trööt, hiuku houku hiuku houku hjöööööääääm, hhohhoijakkaa (tuijottaa taas maisemia).