Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun painoindeksi on 19,6 enkä saa minkäänlaista huomiota miehiltä

Vierailija
02.07.2026 |

Kohta pyörähtää käyntiin yhdeksäs vuosi sinkkuna

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun painoindeksi on 41.5, enkä minäkään saa minkäänlaista huomiota miehiltä, jos ravintolan rinnoissa-roikkujia ei lasketa.

Mutta se johtunee siitä, että kuolet hetkenä minä hyvänsä sydänkohtaukseen.

Vierailija
82/104 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun painoindeksi on 41.5, enkä minäkään saa minkäänlaista huomiota miehiltä, jos ravintolan rinnoissa-roikkujia ei lasketa.

Mutta se johtunee siitä, että kuolet hetkenä minä hyvänsä sydänkohtaukseen.

Yrittävät vaan antaa paineluelvytystä jo etukäteem?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta sivua ja paljon jankkausta painosta. Hoikkuus on ihan hyvä lähtökohta, mutta ei takaa huomiota.

En huomannut, että AP missään vaiheessa kuvailisi minkälainen on naamaltaan. Ei kuvaa itseään edes ok näköiseksi, saati nätiksi.

Varsinkin parisuhdemielessä seuraa hakevat kiinnittävät --ulkonäössä-- lähes aina eniten huomioita kasvoihin ja sen hälkeen hiuksiin. Vasta sitten tulee paino, vaatetus, rinnat ja pylly (itse asiassa nuo kaksi jälkimmäistäkään ei kiinnosta suuremmin kuin niitä, jotka hakevat lähinnä seksiseuraa.)

Vierailija
84/104 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko piiskaa ja kunnolla takaapäin?

Vierailija
85/104 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä painan 100 kiloa, ja persevän rintavana haluaisin näin kesän tullen pukea ylleni näkymättömyyskaavun. Ihminen saa aina sitä, mitä ei toivo. Kaipaan älyllistä seuraa ja kunnioitusta, oma isäni irstailee jo tarpeeksi ja kuvottaa kaikenlainen epäasiallinen huomio.

Rakasteletko isäsi kanssa, uuh :D

Vierailija
86/104 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun BMI on 28 ja saan miehiltä huomiota ja olen varattu. Oon hyvässä kunnossa,  vaikkakin rasvaprossa liian korkea (hyvä suorituskyky, urheilen monta kertaa viikossa)

Vierailija
87/104 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zoomer-sukupolvessa monet miehet eivät enää usko naisten pitävän miehiä, ja yrittävät vältellä naisia.

Voin kertoa millenniaalina omat kokemukseni kahdelta edelliseltä päivältä:

-moikkaan naapurin pientä tyttöä portaissa; tympääntynyt ilme vastauksena

-moikkaan alle kolmekymppistä naista pesutuvassa; ilmekään ei värähdä

-kaupassa työntekijät kireän oloisia ja yksi tiputtaa vaihtorahat turvaetäisyydeltä käteen (nuori nainen)

Seuraava päivä:

-matkakeskuksella joudun istumaan nuoren naisen kanssa samalla penkillä joitakin minuutteja, koska juna on myöhässä. Kysyn häneltä ystävällisesti, että onko hänenkin junansa myöhässä. Hänellä ei ole korvahärpäkkeitä, mutta ...you guessed it, ilmekään ei värähdä

Mukavia naisia on olemassa ja ehkä erityisryhmissä kuten lestadiolaisissa on enemmän näitä, jotka arvosyistä kunnioittavasti kohtelevat vieraita miehiä. Kuitenkin zoomerien parissa tehtyjen tutkimusten mukaan naiset pitävät miehistä paljon vähemmän kuin miehet naisista.

Jos nainen on kiinnostunut jonkun miehen (todennäköisesti vähintään 185cm) ulkonäöstä ja tutustumisesta, naisen kannattaa itse mennä juttusille. Jos mies on alle 180cm, kalju, ei-valkoihoinen tms. niin naisen on melkeinpä pakko mennä hänen juttusilleen, koska mies ei usko omaavansa mitään eroottista arvoa. 

Tiedän, että minulla ei ole mitään eroottista arvoa paitsi ehkä kehitysvammaisten ja äitini ikäisten naisten parissa. Silti joskus puhun vieraille naisille, koska haluaisin tuntea olevani edes platonisella tavalla OK. 

Mites ne kanssamillenniaalit? Voisitko jutella ikäisillesi naisille? Vai lasketko heidät tähän "äitini ikäiset"-kastiin, eli et edes tulkitse heitä naisiksi?

Et siis aio jatkossakaan harrastaa tekstin lukemista oikein, vaan pyrit puolustelemaan junttia käytöstä miten tahansa.

Nuorimmat milenniaalit ovat syntyneet 1996 eli tuo nainen oli hyvinkin millenniaali. Ja joku hikinen viisi vuotta ikäeroa ei tarkoita, että ei voi hallita perusjuttuja toisen ihmisen seurassa. 

"Eiiii emmie voi omata perustaitoja, kun joku saattaa olla vaikka minua vähän vanhempi!"

Aikamoista chad only -settien hätäpuolustelua tai keltapilleriä eli chadkään ei käy, vaan pitää olla toinen nainen. 

Vierailija
88/104 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile naista.

Vierailija
89/104 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin et ole viehättävä tai kiinnostava tai et osaa ottaa kontaktia miehiin.

Vierailija
90/104 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 32, miehiä riittäisi jos uudelle olisi tarve. Olen kuintenkin kiintynyt nykyiseen eikä ole tarvetta vaihtaa.

Vierailija
91/104 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta sivua ja paljon jankkausta painosta. Hoikkuus on ihan hyvä lähtökohta, mutta ei takaa huomiota.

En huomannut, että AP missään vaiheessa kuvailisi minkälainen on naamaltaan. Ei kuvaa itseään edes ok näköiseksi, saati nätiksi.

Varsinkin parisuhdemielessä seuraa hakevat kiinnittävät --ulkonäössä-- lähes aina eniten huomioita kasvoihin ja sen hälkeen hiuksiin. Vasta sitten tulee paino, vaatetus, rinnat ja pylly (itse asiassa nuo kaksi jälkimmäistäkään ei kiinnosta suuremmin kuin niitä, jotka hakevat lähinnä seksiseuraa.)

Ihan normaalit kasvot mulla kai on. Ei ole esim. mitään jättikokoista nenää tai huonoa ihoa.

Ap

Vierailija
92/104 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin veikannut että äo 19,6...

Vierailija
93/104 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalit kasvot mulla kai on. Ei ole esim. mitään jättikokoista nenää tai huonoa ihoa.

Ap

Minulla on molemmat. Jättikokoinen nenä ja penis. Teen molemmilla valtavaa tuhoa kotonani. Esimerkiksi kun käännyn niin kaadan aina vaasin tai taulutelkkarin kumoon. Kun hätäännyn siitä, niin käännyn toiseen suuuntaan ja kaadan lisää esineitä nurin. 

Vierailija
94/104 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten painoindeksi liittyy asiaan? Onko ihmiset oikeasti näin toopeja että painon perusteella valkkaa kiinnostuksen kohteena?

-Kylmät kädet

Vierailija
95/104 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten painoindeksi liittyy asiaan? Onko ihmiset oikeasti näin toopeja että painon perusteella valkkaa kiinnostuksen kohteena?

-Kylmät kädet

Samarias laupialainen

Vierailija
96/104 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset tarrautuu niin kovaa näihin numeroihin? Tuollakin indeksillä voi olla aika monta erinäköistä kroppaa. 

Eli toisin sanoen täydellinen kroppa pitää olla? Hyvä, että myönnätte. 

En uskoakseni sanonut mitään sellaista? Mutta jos aloituksessa pohdiskellaan miksi ei löydy kiinnostusta, niin a) pelkästä numerosta ei voi sanoa juuri mitään, joten on turha koittaa "analysoida" ja B) kun ihmiset tarrautuu tällaisiin lukuihin, niin kun itsevarmuus laskee, niin sitä alkaa etsiä syyllistä esimerkiksi painoindeksistä, joka tässä tapauksessa on ihan normaali. Sitten tulee syömishäiriötä sun muuta, kun uskotaan painoindeksin laskemisen olevan joku taikakeino, vaikka se ei alkujaankaan ollut se "ongelma". 

Vierailija
97/104 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties keskityt liikaa ulkoisiin seikkoihin. Ei monille miehille tärkeintä ole se, kuinka hoikka joku on tai kuinka pitkät hiukset on, vaikka se varmasti auttaakin.

Hehku,karisma, hymy, pilke silmäkulmassa ja ns. "Sex appeal", onko sensuelli. Sitä joko on tai ei, eikä sitä oikein voi ostaa kaupasta. 

Näin minä sen näkisin, naisena. 

Oletko luonteeltasi hiljainen, mitä työtä teet, mitä harrastuksia, missä kohtaat muita ihmisiä?

Ehkä olet sinkku koska olet yksinäinen muutoin tai elät hiljaista elämää, ja miehille ei ole mahdollisuuksia kohdata sinua kiireettömästi 

Vierailija
98/104 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies tyllertää menemään homer-mahansa kanssa. Hän on toisinaan rax-keikan jälkeen kotona käynyt talvivaatevarastossa ja hakenut kaulaliinan. Kaulaliina on pujotettu röllykän ali, kainaloiden ali kaulaan solmittuna rusetille. Siinä se sitten tepsuttelee jääkaapille ja voihkii masuaan. Turvottaa, turvottaa mies voivottelee ja kääntää painoa oikealle lonkalle päästäen ilmaa äänekkäästi jääkaapin ovella. Sinne mies aina vaeltaa -- jäätikölle katsomaan maisemia. En koskana tiedä mitä hän toivoisi sielä näkyvän, mutta sinne tämä pakkotoistoinen homer-mahainen mieheni vaeltaa joskus neljästi tunnin sisään. 

Ehkä hän toivoisi sinne ilmestyvän makkaraa, ehkä olutta, ehkä tuoremehua ja kasa voileipiä???

Hiljainen on noin muuten kunnes läpse kuuluu keittiön kaakeleilla. Läps läps käps käps, turrurrrurrur trööt, hiuku houku hiuku houku hjöööööääääm, hhohhoijakkaa (tuijottaa taas maisemia).

Meidän lapset tekee tuota. Ne menee jääkaapille useasti päivän aikana katsomaan onko mitään teleportaitunut sinne. Sitten aina pettyneenä kääntyvät takaisin ja huokaavat: "Ääh ei mitään syötävää taaskaan". 

Ei mitään herkkuja siiis. Maitoa, porkkanaa, perunoita, kananmunia ja muuta syömäkelvotonta shittiä. Porkkanat on parhaimpia ja perunat. NE voi säilyä jääkaapissa pitkäänkin ja uusi ei tarvitse ostaa kuukausiin. Täyttävät hyvin kaapin ja näyttää hyvältä sossun näkökulmasta. Jaahas, ruokaa on kaapissa, ei huomautettavaa.

Vierailija
99/104 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Kylmät kädet

Uskon,  että  tämä lanka on vain vastaveto näille palstan ikuisille laihdutuskehotuksille, joita jaetaan vain (nuorille) naisille.

Oikeasti, se pelkkä laihdutus ei riitä mihinkään, vaan jos kaikki suomalaiset naiset olisivat bmi 19, niin palstamiesten  uusi vaatimuslista olisi täällä jo seuraavana aamuna. 

Vierailija
100/104 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies tyllertää menemään homer-mahansa kanssa. Hän on toisinaan rax-keikan jälkeen kotona käynyt talvivaatevarastossa ja hakenut kaulaliinan. Kaulaliina on pujotettu röllykän ali, kainaloiden ali kaulaan solmittuna rusetille. Siinä se sitten tepsuttelee jääkaapille ja voihkii masuaan. Turvottaa, turvottaa mies voivottelee ja kääntää painoa oikealle lonkalle päästäen ilmaa äänekkäästi jääkaapin ovella. Sinne mies aina vaeltaa -- jäätikölle katsomaan maisemia. En koskana tiedä mitä hän toivoisi sielä näkyvän, mutta sinne tämä pakkotoistoinen homer-mahainen mieheni vaeltaa joskus neljästi tunnin sisään. 

Ehkä hän toivoisi sinne ilmestyvän makkaraa, ehkä olutta, ehkä tuoremehua ja kasa voileipiä???

Hiljainen on noin muuten kunnes läpse kuuluu keittiön kaakeleilla. Läps läps käps käps, turrurrrurrur trööt, hiuku houku hiuku houku hjöööööääääm, hhohhoijakkaa (tuijottaa taas maisemia).

Meidän lapset tekee tuota. Ne menee jääkaapille useasti päivän aikana katsomaan onko mitään teleportaitunut sinne. Sitten aina pettyneenä kääntyvät takaisin ja huokaavat: "Ääh ei mitään syötävää taaskaan". 

Ei mitään herkkuja siiis. Maitoa, porkkanaa, perunoita, kananmunia ja muuta syömäkelvotonta shittiä. Porkkanat on parhaimpia ja perunat. NE voi säilyä jääkaapissa pitkäänkin ja uusi ei tarvitse ostaa kuukausiin. Täyttävät hyvin kaapin ja näyttää hyvältä sossun näkökulmasta. Jaahas, ruokaa on kaapissa, ei huomautettavaa.

Lapsesi ovat nälkäisiä!? Sossu käy kylässä!? Syövät vain karkkia ja suklaata!? Ja sinä luulet olevasi erinomainen äiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan