Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun painoindeksi on 19,6 enkä saa minkäänlaista huomiota miehiltä

Vierailija
02.07.2026 |

Kohta pyörähtää käyntiin yhdeksäs vuosi sinkkuna

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet liian tasokas. Kukaan ei uskalla lähestyä. Haluat Chadin.

Ihan tavallinen mies riittäisi, ei todellakaan tarvitse olla mikään upporikas lentäjä-kirurgi.

Ap

Kuitenkin sellainen jonka kanssa on "kemiaa". Mitään oikeata tavismiestä et koskaan haluaisi. Tunnen monta sellaista ja ikisinkkuja ovat. Sulle se tavismies taas on 8/10 mies.

No kyllä sen sietääkin olla vähintään 8/10 mies, kun ottaa huomioon koko miespuolisen väestön joka koostuu myös vanhuksista, kaikenmaailman inceleistä ja narkeista, pettäjistä, typeryksistä, laihaläskesitä, yms.

Vierailija
62/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 19,5 ja miehet kyllä katselevat. Laihduta vähän. 

Outoa. Miksi miehet katselisivat, kun ei ole mitään nähtävää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
64/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ns. laihaläski vai treenaatko? Onko perse pyöreä ja tissit? Mikä on sun vartalotyyppi? Oletko kaunis, millaiset hiukset tms.?

Vierailija
65/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallinen mies riittäisi, ei todellakaan tarvitse olla mikään upporikas lentäjä-kirurgi.

Ap

Eikös tuolla painoindeksillä ihminen ole langanlaiha? Niin että lonkkaluut törröttää, kylkiluut paistaa ja reidet on länkinä ja kaukana toisistaan? Rinnat on nahkapussit ja silmät pullottaa päässä?

Näin ainakin minun mielikuva asiasta on.

Ei ole viehättävää sellainen.

En ole langanlaiha. On ihan kunnon reidet, pyöreä takapuoli ja c-kupin rinnat.

Ap

Vierailija
66/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eikös tuolla painoindeksillä ihminen ole langanlaiha? Niin että lonkkaluut törröttää, kylkiluut paistaa ja reidet on länkinä ja kaukana toisistaan? Rinnat on nahkapussit ja silmät pullottaa päässä?

Näin ainakin minun mielikuva asiasta on.

Ei ole viehättävää sellainen.

En ole langanlaiha. On ihan kunnon reidet, pyöreä takapuoli ja c-kupin rinnat.

Ap

Pidätkö farkkuja ?

onko rinnoissa luomia?

Vierailija
67/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä käyt näytillä? Puhutko mitään tai hymyiletkö edes?

Vierailija
68/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zoomer-sukupolvessa monet miehet eivät enää usko naisten pitävän miehiä, ja yrittävät vältellä naisia.

Voin kertoa millenniaalina omat kokemukseni kahdelta edelliseltä päivältä:

-moikkaan naapurin pientä tyttöä portaissa; tympääntynyt ilme vastauksena

-moikkaan alle kolmekymppistä naista pesutuvassa; ilmekään ei värähdä

-kaupassa työntekijät kireän oloisia ja yksi tiputtaa vaihtorahat turvaetäisyydeltä käteen (nuori nainen)

Seuraava päivä:

-matkakeskuksella joudun istumaan nuoren naisen kanssa samalla penkillä joitakin minuutteja, koska juna on myöhässä. Kysyn häneltä ystävällisesti, että onko hänenkin junansa myöhässä. Hänellä ei ole korvahärpäkkeitä, mutta ...you guessed it, ilmekään ei värähdä

Mukavia naisia on olemassa ja ehkä erityisryhmissä kuten lestadiolaisissa on enemmän näitä, jotka arvosyistä kunnioittavasti kohtelevat vieraita miehiä. Kuitenkin zoomerien parissa tehtyjen tutkimusten mukaan naiset pitävät miehistä paljon vähemmän kuin miehet naisista.

Jos nainen on kiinnostunut jonkun miehen (todennäköisesti vähintään 185cm) ulkonäöstä ja tutustumisesta, naisen kannattaa itse mennä juttusille. Jos mies on alle 180cm, kalju, ei-valkoihoinen tms. niin naisen on melkeinpä pakko mennä hänen juttusilleen, koska mies ei usko omaavansa mitään eroottista arvoa. 

Tiedän, että minulla ei ole mitään eroottista arvoa paitsi ehkä kehitysvammaisten ja äitini ikäisten naisten parissa. Silti joskus puhun vieraille naisille, koska haluaisin tuntea olevani edes platonisella tavalla OK. 

Mites ne kanssamillenniaalit? Voisitko jutella ikäisillesi naisille? Vai lasketko heidät tähän "äitini ikäiset"-kastiin, eli et edes tulkitse heitä naisiksi?

Eiköhän tuollaisista junanmyöhästymisasioista jutella niiden ihmisten kanssa, ketkä sattuu siinä samassa tilassa olemaan. Ikään ja sukupuoleen katsomatta.

Mutta tuolla aiemmissa kommenteissa oli ihmettelyä siitä, miksi Suomessa näin, ja muualla ei. Olen huomannut saman. Ei eteläeurooppalaisen parikymppisen naisen naama mene norsun****lle, jos sattuu katsomaan kohti ja hymyilemään. Vaan hymyillään takaisin.

Se on itsetuntokysymys hyvin pitkälle. Suomalaisille naisille ovat omat äidit (ja kyllä, tätä on ihan tutkittu) siirtävät pienestä asti oletuksen, että et ole minkään näköinen etkä minkään arvoinen, koska minäkään en ole.  Etkä varsinaan nainen, etkä saa siltä näyttää. Älä meikkaa, älä kampaa, älä pukeudu, tai olet huono nainen.

Ei ihme, että itsetunto murenee, ja pienikin ihaileva vilkaisu varsinkaan vähän itseä vanhemmalta mieheltä tulkitaan niin, että ei tuokaan minua oikeasti kunnioita eikä pidä minkään arvoisena, vaan korkeintaan kuolaa sen yhden asian perään. Ja sitten ollaan tylyjä ja kirjoitellaan lehtiin limaisista äijistä.

Oma exäni oli samanlainen, ja äitinsä myös. Ei sitä nyreää itsensä halveksumista kauaa jaksanut katsella.

Muualla tytöt kasvatetaan arvostamaan itseään ja naiseuttaan, ja se näkyy kaikessa. Milläköhän saman saisi Suomeen? Miehenä koen, että minulla ei ole eväitä asiaan vaikuttaa, varsinkaan kun ei ole omia tyttäriä. Voin vaan yrittää itse käyttäytyä asiallisesti ja olla ystävällinen. Ja olla ottamatta, jos minulle ei vastata jos kysyn vaikka sitä junan myöhässäoloa.

Sääliks käy meitä suomalaisia, monellakin tapaa.

Vierailija
69/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miten sinun mielestäsi miesten pitäisi näyttää kiinnostustaan ja miten käytännössä haluaisit suhteen alkavan?

Vierailija
70/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zoomer-sukupolvessa monet miehet eivät enää usko naisten pitävän miehiä, ja yrittävät vältellä naisia.

-kaupassa työntekijät kireän oloisia ja yksi tiputtaa vaihtorahat turvaetäisyydeltä käteen (nuori nainen)

Seuraava päivä:

-matkakeskuksella joudun istumaan nuoren naisen kanssa samalla penkillä joitakin minuutteja, koska juna on myöhässä. Kysyn häneltä ystävällisesti, että onko hänenkin junansa myöhässä. Hänellä ei ole korvahärpäkkeitä, mutta ...you guessed it, ilmekään ei värähdä

Mukavia naisia on olemassa ja ehkä erityisryhmissä kuten lestadiolaisissa on enemmän näitä, jotka arvosyistä kunnioittavasti kohtelevat vieraita miehiä. Kuitenkin zoomerien parissa tehtyjen tutkimusten mukaan naiset pitävät miehistä paljon vähemmän kuin miehet naisista.

Jos nainen on kiinnostunut jonkun miehen (todennäköisesti vähintään 185cm) ulkonäöstä ja tutustumisesta, naisen kannattaa itse mennä juttusille. Jos mies on alle 180cm, kalju, ei-valkoihoinen tms. niin naisen on melkeinpä pakko mennä hänen juttusilleen, koska mies ei usko omaavansa mitään eroottista arvoa. 

Tiedän, että minulla ei ole mitään eroottista arvoa paitsi ehkä kehitysvammaisten ja äitini ikäisten naisten parissa. Silti joskus puhun vieraille naisille, koska haluaisin tuntea olevani edes platonisella tavalla OK. 

Mites ne kanssamillenniaalit? Voisitko jutella ikäisillesi naisille? Vai lasketko heidät tähän "äitini ikäiset"-kastiin, eli et edes tulkitse heitä naisiksi?

Eiköhän tuollaisista junanmyöhästymisasioista jutella niiden ihmisten kanssa, ketkä sattuu siinä samassa tilassa olemaan. Ikään ja sukupuoleen katsomatta.

Mutta tuolla aiemmissa kommenteissa oli ihmettelyä siitä, miksi Suomessa näin, ja muualla ei. Olen huomannut saman. Ei eteläeurooppalaisen parikymppisen naisen naama mene norsun****lle, jos sattuu katsomaan kohti ja hymyilemään. Vaan hymyillään takaisin.

Se on itsetuntokysymys hyvin pitkälle. Suomalaisille naisille ovat omat äidit (ja kyllä, tätä on ihan tutkittu) siirtävät pienestä asti oletuksen, että et ole minkään näköinen etkä minkään arvoinen, koska minäkään en ole.  Etkä varsinaan nainen, etkä saa siltä näyttää. Älä meikkaa, älä kampaa, älä pukeudu, tai olet huono nainen.

Ei ihme, että itsetunto murenee, ja pienikin ihaileva vilkaisu varsinkaan vähän itseä vanhemmalta mieheltä tulkitaan niin, että ei tuokaan minua oikeasti kunnioita eikä pidä minkään arvoisena, vaan korkeintaan kuolaa sen yhden asian perään. Ja sitten ollaan tylyjä ja kirjoitellaan lehtiin limaisista äijistä.

Oma exäni oli samanlainen, ja äitinsä myös. Ei sitä nyreää itsensä halveksumista kauaa jaksanut katsella.

Muualla tytöt kasvatetaan arvostamaan itseään ja naiseuttaan, ja se näkyy kaikessa. Milläköhän saman saisi Suomeen? Miehenä koen, että minulla ei ole eväitä asiaan vaikuttaa, varsinkaan kun ei ole omia tyttäriä. Voin vaan yrittää itse käyttäytyä asiallisesti ja olla ystävällinen. Ja olla ottamatta, jos minulle ei vastata jos kysyn vaikka sitä junan myöhässäoloa.

Ottamatta itseeni, piti kirjoittaa.

Vierailija
71/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut bmi noin 18,5 koko aikuisiän, pituus yli 170 cm, vyötärö 60 cm, lantio 90 cm, vaaleat paksut hiukset jne. Ei mitään huomiota miehiltä Suomessa oikeastaan koskaan, mutta kyllä heti kun olen ylittänyt rajan länteen tai etelään päin. Suomi on niin mahdoton paikka, mutta ei se mitään haittaa 😆 

Vierailija
72/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut bmi noin 18,5 koko aikuisiän, pituus yli 170 cm, vyötärö 60 cm, lantio 90 cm, vaaleat paksut hiukset jne. Ei mitään huomiota miehiltä Suomessa oikeastaan koskaan, mutta kyllä heti kun olen ylittänyt rajan länteen tai etelään päin. Suomi on niin mahdoton paikka, mutta ei se mitään haittaa 😆 

Sama  juttu otin aasialaisen vaimon kun ei suomi valas kiinostanut.

Vierailija
73/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista huomiota sinun tulisi mielestäsi saada?

Vierailija
74/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama  juttu otin aasialaisen vaimon kun ei suomi valas kiinostanut.

Hyvä, tulee kivoja geenimiksejä, jos tulee yhteisiä lapsia. 

Vierailija
75/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan näin miehenä: kiinnostavuus ja seurustelu vaatii muuta kuin painoindeksin. 

Vierailija
76/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Justhan yks mies Kuhmosta sai deitti-ilmoituksensa Hesariin. Aloitapa vaikka ottamalla yhteyttä sinne. Pyydät Hesaria välittämään omat yhteystietosi hänelle.

Vierailija
77/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole kaunis, mutta silti naimaiässä saanut huomiota miehiltä, koska olen kiva ja hymyileväinen. Yläasteella kukaan ei huomannut, mutta en masentunut.

nyt rouva jo pitkään

Vierailija
78/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksi ei ole sama kuin kropan muoto, jos oot täysin lauta tai epä sopusuhtainen niin ei heru mitään huomiota mistään suunnasta

Vierailija
79/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Justhan yks mies Kuhmosta sai deitti-ilmoituksensa Hesariin. Aloitapa vaikka ottamalla yhteyttä sinne. Pyydät Hesaria välittämään omat yhteystietosi hänelle.

Ihan niin kuin naiset oisivat velvollisia jokaiselle sinkku miehelle mitään laittelemaan

Vierailija
80/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraava päivä:

Miksi alapeukut? Olen samaa mieltä. En ymmärrä nuorempien naisten (osan, ei kaikki) epäilyä ja pelkoa miehen ystävällisyyttä kohtaan.

Ihan ollaan ihmisiä kaikki, ja itse kohtelen ihan kaikkia samalla tavalla. Paitsi narkkareita, heitä ehkä syytäkin pelätä.

vanhempi rouva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi