Mun painoindeksi on 19,6 enkä saa minkäänlaista huomiota miehiltä
Kohta pyörähtää käyntiin yhdeksäs vuosi sinkkuna
Kommentit (41)
Olet liian tasokas. Kukaan ei uskalla lähestyä. Haluat Chadin.
Olet varmaan todella tyytyväinen? Tätähän te halusitte.
Noniin Veeti, syömään, lounas jäähtyy.
Ole utelias ja ole itse kiinnostunut, niin sinua uskalletaan lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Olet liian tasokas. Kukaan ei uskalla lähestyä. Haluat Chadin.
Ihan tavallinen mies riittäisi, ei todellakaan tarvitse olla mikään upporikas lentäjä-kirurgi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Te? Naiset eivät ole mikään homogeeninen joukko, jotka kaikki haluaa samoja asioita. Itse haluaisin parisuhteen ja seksiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te? Naiset eivät ole mikään homogeeninen joukko, jotka kaikki haluaa samoja asioita. Itse haluaisin parisuhteen ja seksiä.
Ap
Sitten sun pitää tehdä asioita sen eteen. Muutakin kuin laskea painoindeksi.
Minun painoindeksi on 41.5, enkä minäkään saa minkäänlaista huomiota miehiltä, jos ravintolan rinnoissa-roikkujia ei lasketa.
Suuri vääryys 😂 Jos tämä ei ole provo niin huomion puutteen syy on kyllä ilmeinen...
Lihava on aina ruma.
Hoikka ei aina ole kaunis tai edes hyvännäköinen.
Parempi kuitenkin olla hoikka, että on edes jokin mahdollisuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No ala parisuhteeseen ja rupea panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Minun painoindeksi on 41.5, enkä minäkään saa minkäänlaista huomiota miehiltä, jos ravintolan rinnoissa-roikkujia ei lasketa.
Ne lasketaan.
Samaa sarjaa kuin että pituuteni on 190 enkä silti saa huomiota naisilta. Siihen tarvitaan muutakin kuin yksittäinen numero. Sekä sisäisiä tekijöitä, että myöskin ulkoisia kuten missä tutustut mahdollisiin kumppaneihin vai tutustutko oikein ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Hoikkana miesten huomio on taattu, sillä tervepainoiset naiset - varsinkin vapaat - ovat nyky-Suomessa harvinaisia helmiä.
Kyllä.vaikka olisi vähän vanhempikin hoikka nainen niin kyllä on seksikäs huh!
Painoindeksini on ollut 25-27 välillä lähes koko aikuisikäni, ja hyvännäköisiä miehiä on riittänyt parisuhteeseen asti. Nyt olen onnellisesti naimisissa.
Miten sun persoonallisuus? Harvempi haluaa parisuhteen painoindeksin kanssa, luonne, äly, huumori ja asenne ovat tärkeämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Miten sun persoonallisuus? Harvempi haluaa parisuhteen painoindeksin kanssa, luonne, äly, huumori ja asenne ovat tärkeämpiä.
Hoikkuuden pitäisi kuulemma riittää herättämään kiinnostus ja eihän esim. baarissa kukaan vielä lähestyessään tiedä toisen luonteesta yms. mitään.
Ap
Hoikkana miesten huomio on taattu, sillä tervepainoiset naiset - varsinkin vapaat - ovat nyky-Suomessa harvinaisia helmiä.