Missä nainen voi tutustua +50 v miehiin?
Sinkku naiselle vinkkejä, missä tavata miehiä?
Kaija Koon keikka ei ehkä paras.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
50+, ei +50.
Sulla pilkunnussijamulkulla ei ole mitään kokemusta seurustelusta olet niin rasittavapaskaaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos +50 v mies haluaa tutustua naisiin, hän menee Kaija Koon keikalle.
Siellä ei tapaa minua.
Wolt mies rakasta sinu paljo!!! 🥰🥰🥰
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan mene koska ei kiinnosta Kaija K eikä muutkaan 60+ naiset siinä mielessä.
Vanhainkodissa. Miehet muuttaa pavelvelutaloihin naisia aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan mene koska ei kiinnosta Kaija K eikä muutkaan 60+ naiset siinä mielessä.
Ei ni, ne menee Mirellan keikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Kannattaa katsoa joku mukava sosiaalinen harrastus. Miehille suosittelisin tanssikursseja ja lavatansseja mutta niissä on jo vahvasti naisenemmistö.
Itse jäätyäni yksin kävin ahkerasti diskoissa, bändien livekeikoilla ja sittemmin tanssikursseilla.
Täällähän oli hiljattain luettelo soaiaalisista harrastuksista, joissa toisen voi kohdata.
Sorry naisena olen hiukan erimieltä, minusta tanssikursseille ja lavatansseihin tulevat yksinäiset miehet ovat aika tylsiä ja etenkin epätoivoisia. Näkyy selvästi läpi, että nyt mies on keksinyt hyvän kikan ja täältä varmasti nappaa. Olen jutellut usein kyseisen tyyppisten miesten kanssa ja aina jäänyt jotenkin niljakas olo. Tuo kuntosali on paljon parempi kohde. Anteeksi että yleistän koskemaan kaikkiin lavatanssimiehiin
Sorry miehenä haluaisin sanoa että siellä salissa voisit keskittyä vain omaan suoritukseesi, niinkuin minäkin, etkä yritä siellä mitään "tutustumista". Siellä on ihan tarpeeksi hankalaa nyttenkin yrittää keskittyä puhtaasti omaan suoritukseen kun pyllistelette siellä perseitänne kyykätessä vermeissä jotka 25v sitten olisi ostettu SinCitystä kinkypuuhiin makkarissa.
On turha pyllistellä, saattaa käydä niin että vain varatut kiinnostuu. Salilla tai jossain muussakin paikassa, voit yksinkertaisesti tervehtiä muita ja yrittää olla iloinen. Ei tarvitse häiritä toisen treeniä tai alkaa keskustelemaan. Jos joku on sinkku ja huomaa, että sinä oletkin ihan kivan oloinen, niin kyllä se sama ihminen tulee joskus vastaan kaupassa, kadulla tai bussissa. Hänellä on kynnys alkaa keskustelemaan kanssasi laskenut. Sieltä se voi alkaa.
Silloin kun olin sinkku, niin oli aika ilmeistä ketkä naisista kävi salilla katsomassa miehiä. Ei he treenanneet, istuivat ja katsoivat. Aluksi en ymmärtänyt, mutta kaverit osasis kertoa miksi he maksavat salista mutta istuvat ja katsovat. Missään nimessä en halunnut alkaa heidän kanssa keskustelemaan salilla. Mutta jos olisivat tulleet kaupungilla vastaan, olisin tietänyt heillä olevan haku päällä ja kynnys alkaa keskustelemaan olisi ollut pienempi.
Nyt kun ei ole sinkku, en uskalla puhua salilla yhdellekään naiselle mitään. En halua antaa sinkuille väärää signaalia ja varatut voivat tulkita normaalin tervehdyksenkin tahallaan väärin. Ärsyttää kun pitää olla tosi varovainen, mutta sinkun on pakko olla edes hiukan aktiivinen.
Ilmeisesti eri saleilla erilaisia kulttuureita. Itse käyn Helsingissä isolla salilla, ja siellä ei ole tapana tervehtiä tai ottaa mitään kontaktia toisiin, paitsi jos on joku ennestään kaveri/tuttu siellä. Teinejä näkyy joskus pariskuntina tai "laumoina" ilta-aikaan lähinnä istuksimassa ja varaamassa laitteita liian pitkään, mutta aikuiset on kyllä kaikki treeniin keskittyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Vanhainkodissa. Miehet muuttaa pavelvelutaloihin naisia aiemmin.
Mikä meininki sielä on?
voiko sielä tavata vielä jonkun?
Olen itse viisikymppinen nainen. Pari vuotta sitten laitoin jonnekin etreffit palstalle, en muista sen nimeä, ilmoituksen. Sain paljon viestejä vapailta miehiltä, joista osa oli tosi kiinnostavia. Haulla löytyy netistä noita foorumeita. Toinen vinkki: aloita golf. Siellä pyörii valtavasti miehiä. Green card kurssille vaan.
Geriatrianpolilla. Miehet tarvitsee niitä palveluita naisia aiemmin.
Nuoret naiset voisivat enemmän pitää peppua korostavia housuja salilla.
M52
Vankiloissa on +50v miehet hyvin edustettuna.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset voisivat enemmän pitää peppua korostavia housuja salilla.
M52
Miten ne sitä arseaan voi enää enempää korostaa kuin "katso, persereikäni on täällä"-rypytyksellä varustetuissa perselegginseissä?
Vierailija kirjoitti:
Tapaat niitä olemalla aktiivinen. Voit toki kiertää lavatansseja, baareja, yökerhoja, urheilutapahtumia jne loputtomiin mutta jos odotat niissä passiivisena seinäruusuna että prinssi kaappaa sinut mukaasi niin turhaan odotat ellet ole poikkeuksellisen viehättävä. Tänä voimaantumisen, #metoon ja muun uusfeministipaskan aikana harvempi mies enää haluaa lähestyä tuntemattomia naisia. Joten ole itse aktiivinen.
Millä tavalla aktiivinen pitäisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Vankiloissa on +50v miehet hyvin edustettuna.
Miten siellä muuten menee?
milloin vapaudut?
Levähdyspaikkojen lähimetsissä voit tavata 50+ miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse viisikymppinen nainen. Pari vuotta sitten laitoin jonnekin etreffit palstalle, en muista sen nimeä, ilmoituksen. Sain paljon viestejä vapailta miehiltä, joista osa oli tosi kiinnostavia. Haulla löytyy netistä noita foorumeita. Toinen vinkki: aloita golf. Siellä pyörii valtavasti miehiä. Green card kurssille vaan.
Hehe.. hei se on yhä pippeli siellä sun pöksyissä.
On turha pyllistellä, saattaa käydä niin että vain varatut kiinnostuu. Salilla tai jossain muussakin paikassa, voit yksinkertaisesti tervehtiä muita ja yrittää olla iloinen. Ei tarvitse häiritä toisen treeniä tai alkaa keskustelemaan. Jos joku on sinkku ja huomaa, että sinä oletkin ihan kivan oloinen, niin kyllä se sama ihminen tulee joskus vastaan kaupassa, kadulla tai bussissa. Hänellä on kynnys alkaa keskustelemaan kanssasi laskenut. Sieltä se voi alkaa.
Silloin kun olin sinkku, niin oli aika ilmeistä ketkä naisista kävi salilla katsomassa miehiä. Ei he treenanneet, istuivat ja katsoivat. Aluksi en ymmärtänyt, mutta kaverit osasis kertoa miksi he maksavat salista mutta istuvat ja katsovat. Missään nimessä en halunnut alkaa heidän kanssa keskustelemaan salilla. Mutta jos olisivat tulleet kaupungilla vastaan, olisin tietänyt heillä olevan haku päällä ja kynnys alkaa keskustelemaan olisi ollut pienempi.
Nyt kun ei ole sinkku, en uskalla puhua salilla yhdellekään naiselle mitään. En halua antaa sinkuille väärää signaalia ja varatut voivat tulkita normaalin tervehdyksenkin tahallaan väärin. Ärsyttää kun pitää olla tosi varovainen, mutta sinkun on pakko olla edes hiukan aktiivinen.