Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä nainen voi tutustua +50 v miehiin?

Vierailija
02.07.2026 |

Sinkku naiselle vinkkejä, missä tavata miehiä?

Kaija Koon keikka ei ehkä paras. 

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppiset ukot ovat tarkoitettu kolmekymppisille sinkkuäideille

Vierailija
22/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoppoja, hampaattomia luusereita. Jokaisella asenne- ja päihdeongelmia ja ulosottoja.

Minkälaisessa seurassa sinä elät elämääsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sinunkin siirtyä nykyaikaan. Jos haluat seuraa, käytä deittipalveluja. Harvaa meistä enää kiinnostaa missään harrastuksista arvuutella onko jollain naisella siellä "pilkettä silmäkulmassa" koska väärä veikkaus johtaa isoihin ongelmiin.

Vierailija
24/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tapasin oman mieheni Suomi 24 Treffit -palvelussaa - mahtaako vielä olla olemassa. Olin tuolloin 47v, mies kuusi vuotta vanhempi. Kävin kolmen miehen kanssa treffeillä ja kolmas sitten natsasi. Yhdessä oltu 13 vuotta ja asuttu yhdessä reilut 10 vuotta. 

Juuri tuo suomi24 on kaikista kamalin paikka etsiä seuraa. Siellä on vain varattuja miehiä ja mielenterveysongelmaisia! Aikoinaan 15-20v sitten siellä oli ihan järkeviäkin ihmisiä. 

Vierailija
25/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tapasin oman mieheni Suomi 24 Treffit -palvelussaa - mahtaako vielä olla olemassa. Olin tuolloin 47v, mies kuusi vuotta vanhempi. Kävin kolmen miehen kanssa treffeillä ja kolmas sitten natsasi. Yhdessä oltu 13 vuotta ja asuttu yhdessä reilut 10 vuotta. 

Mutta et tiedä, että onko hän enää olemassa?

Vierailija
26/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautakaupassa.

Vierailija
27/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuo suomi24 on kaikista kamalin paikka etsiä seuraa. Siellä on vain varattuja miehiä ja mielenterveysongelmaisia! Aikoinaan 15-20v sitten siellä oli ihan järkeviäkin ihmisiä. 

Ehkä se on sitten muuttunut huonompaan suuntaan. Tuolloin 13 vuotta sitten suurin minuun yhteyttä ottaneista miehistä oli ihan tavallisen fiksuja. 

Vierailija
28/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Kannattaa katsoa joku mukava sosiaalinen harrastus. Miehille suosittelisin tanssikursseja ja lavatansseja mutta niissä on jo vahvasti naisenemmistö.

Itse jäätyäni yksin kävin ahkerasti diskoissa, bändien livekeikoilla ja sittemmin tanssikursseilla.

Täällähän oli hiljattain luettelo soaiaalisista harrastuksista, joissa toisen voi kohdata.

Sorry naisena olen hiukan erimieltä, minusta tanssikursseille ja lavatansseihin tulevat yksinäiset miehet ovat aika tylsiä ja etenkin epätoivoisia. Näkyy selvästi läpi, että nyt mies on keksinyt hyvän kikan ja täältä varmasti nappaa. Olen jutellut usein kyseisen tyyppisten miesten kanssa ja aina jäänyt jotenkin niljakas olo. Tuo kuntosali on paljon parempi kohde. Anteeksi että yleistän koskemaan kaikkiin lavatanssimiehiin 

Kuntosali ei ole hyvä kohde.  Antaaka miesten treenata rauhassa. 

Vierailija
29/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipubi.

+40v suunnatut festarit, esim. Rokki raikaa!

Vierailija
30/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisikymppiset ukot ovat tarkoitettu kolmekymppisille sinkkuäideille

+35 yksinhuoltajille panokavereiksi. Ei suhteeseen.

Vierailija
31/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiset Miehet tapailevat toisiansa uimahallin höyrysaunassa, naiset ovat vain tiellä

Vierailija
32/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Kannattaa katsoa joku mukava sosiaalinen harrastus. Miehille suosittelisin tanssikursseja ja lavatansseja mutta niissä on jo vahvasti naisenemmistö.

Itse jäätyäni yksin kävin ahkerasti diskoissa, bändien livekeikoilla ja sittemmin tanssikursseilla.

Täällähän oli hiljattain luettelo soaiaalisista harrastuksista, joissa toisen voi kohdata.

Sorry naisena olen hiukan erimieltä, minusta tanssikursseille ja lavatansseihin tulevat yksinäiset miehet ovat aika tylsiä ja etenkin epätoivoisia. Näkyy selvästi läpi, että nyt mies on keksinyt hyvän kikan ja täältä varmasti nappaa. Olen jutellut usein kyseisen tyyppisten miesten kanssa ja aina jäänyt jotenkin niljakas olo. Tuo kuntosali on paljon parempi kohde. Anteeksi että yleistän koskemaan kaikkiin lavatanssimiehiin 

+50 nainen on syntynyt noin 1971-76. Hän on kuunnellut funkia, poppia, rockia, heavyä, soulia, teknoa.

Mitä helvettiä lavatansseilla ja Kaija Koolla on tekemistä tämänikäisen naisen elämässä? Ei mitään.

Vierailija
33/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapaat niitä olemalla aktiivinen. Voit toki kiertää lavatansseja, baareja, yökerhoja, urheilutapahtumia jne loputtomiin mutta jos odotat niissä passiivisena seinäruusuna että prinssi kaappaa sinut mukaasi niin turhaan odotat ellet ole poikkeuksellisen viehättävä. Tänä voimaantumisen, #metoon ja muun uusfeministipaskan aikana harvempi mies enää haluaa lähestyä tuntemattomia naisia. Joten ole itse aktiivinen.

Narsistit, naisenhakkaajat ja muut sekopäät toki kyllä lähestyvät naisia edelleen.

Voi olla näin, ei heitä mikään julkinen keskustelu rauhoita mutta "normaaleja" keskustelu tekee varovaiseksi ja monesti myös passiiviseksi.

Itse ajattelen, että pitäisi herättää vanha kunnon "puhemies" -perinne voimaan. Miksen minäkin voisi udella työkavereilta, millaisia sinkkuja he tuntevat ja jos jokin minun sukulainen tai tuttu voisi olla sopiva treffikumppani heille, voisin järjestää treffit. Ainakin osa sekopäistä saisin tätä kautta pois pelistä. Olisi tuossa muutama 22-25 vuotias nuorimies, jotka ovat ihan fiksuja, eivät käytä alkoholia ja todennäköisesti valmiita perustamaan perhe. Täytyisi vain alkaa kyselemään, mistä löytyisi vastaavaninen nainen?

Yli 50-v sinkkuja tiedän useamman. Osa on aina ehdottomia, osa ollut useammassakin suhteessa ja suhteen ovat kariutuneet ehdottomuuteen. Näin käy jatkossakin? Heitä minulla ei olisi tarjolla, varmaan kivoja vanhempiakin sinkkuja löytyy. Mutta kyllähän se menee niin, että kaikki "parhaat" viedään heti alussa ja "sekopäiden" osuus sinkkumarkkinoilla kasvaa sitä mukaa kun ikäluokka vanhenee. Koska kukaan ei voi käydä läpi isoa joukkoa miehiä tai naisia, "puhemies" voisi olla hyvä?

Vierailija
34/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Sorry miehenä haluaisin sanoa että siellä salissa voisit keskittyä vain omaan suoritukseesi, niinkuin minäkin, etkä yritä siellä mitään "tutustumista". Siellä on ihan tarpeeksi hankalaa nyttenkin yrittää keskittyä puhtaasti omaan suoritukseen kun pyllistelette siellä perseitänne kyykätessä vermeissä jotka 25v sitten olisi ostettu SinCitystä kinkypuuhiin makkarissa.

Vierailija
35/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kanssa lenkillä nyt puhunut montakertaa todella komean miehen kanssa.

varmaan varattu ja petyn .mut katsotaan.

Vierailija
36/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ihmetyttää nuo ainaiset kehotukset mennä lavatansseihin? Olen 58v. pk-seutu. Ei meidän nuoruudessa kukaan kaupunkilainen käynyt lavatansseissa, eivät itse asiassa edes omat yli 80v. vanhempani tai kukaan sukulaisistakaan. En tiedä kuka siellä oikein on käynyt, kun en tunne ketään sellaista, minkään ikäistä? Mustalaxxxx ehkä?

Sitä paitsi vihaan iskelmämusiikkia, Kaija Koota tms. Olisi hullua mennä tilaisuuteen, jossa on oletettvasti tyyliltään täysin vääränlaisia ihmisiä ja hirvittävää musiikkia, josta tämä oletettu kumppaniehdokas sitten tykkää. 

Itse etsisin kumppania ihan normaaleista paikoista, joissa muutenkin käyn ja omista tuttavapiireistä, töistä, kavereiden kavereista jne. Samanhenkisyys on seurustelussa hyvin olennaista.

Vierailija
37/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

+50 nainen on syntynyt noin 1971-76. Hän on kuunnellut funkia, poppia, rockia, heavyä, soulia, teknoa.

Mitä helvettiä lavatansseilla ja Kaija Koolla on tekemistä tämänikäisen naisen elämässä? Ei mitään.

Oli kerran hyvin huvittava keskustelu nuoremman naisen kanssa joka oli jotenkin yllättynyt kun keski-ikäinen mies pitää Prodigystä.

Nainen itse oli kolmevuotias kun Prodigy aloitti musan teon X-D

M51

Vierailija
38/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat muutenkin elää vain pilvilinnoissasi? 

Se että komea mies juttelee rumalle naiselle ei vielä tarkoita suhdetta.

Vierailija
39/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalu se on varatullakin, menoksi vaan!

Vierailija
40/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat kokemukset vastaavasti sinkku naisena. Kesällä tietenkin terassit ovat ok ja hom siellä voi ihan juoda kahviakin tai alkoholittoman. Mutta nykyään selkeä ykköspaikka on kuntosalit, sieltä löytyy jokaiseen makuun olevia miehiä. Helppo saada kontakti ja selkeästi siellä on miehiä, jotka haluavat näitä kontakteja. Eikä todellakaan haittaa vaikket olisi koskaan kuntosalilla ollut. Kahdessa viikossa opit laitteet ja aina on niin auttavia herrasmiehiä

Ei pliis, älkää käyttäkö kuntosalia lähestymispaikkana! Itse olen nainen, ja minua ainakin ahdistaa aina, kun joku alkaa katselemaan minua sillä tavalla, että varmaan se pian tulee juttelemaan, ja tietenkin flirttimielessä. Haluan vain tehdä treenini, olla puhumatta kellekään, ja mennä kotiin. Kuntosali ei ole iskupaikka. MOnelle meistä se on omaa aikaa ajatella, enemmän meditatiivinen kuin sosiaalinen kokemus.

- n 37 v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi