Voiko nainen koskaan olla kuin "yksi jätkistä"
Vai pyritäänkö häntä aina käyttämään pumppausalustana? Tilastollisesti sinkkunaisilla ei juurikaan ole miespuolisia kavereita, ainakaan aitoja sellaisia.
Kommentit (38)
Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvalla sinkkunaisella on miespuolisia kavereita, koska ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.
Voi olla. Olen nuoruudessani ollut, kolme jätkää ja minä "neljäs". Tosin yhden noista kanssa seurustelin.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Olen nuoruudessani ollut, kolme jätkää ja minä "neljäs". Tosin yhden noista kanssa seurustelin.
Sanot yhtä ja kumoat sen heti seuraavassa lauseessa.
Miesvaltaisella alalla opiskelleena ja myöhemmin siellä pitkään työskennelleenä. En ole ollut pumppausalustana. Ap:lla on itsellään joku ongelma, ehkä terapia auttaa?
Ei. Suominaiset ei voi elää ilman irtoseksiä tai fwb-virityksiä.
No nyt kun tarkemmin mietin niin enpä ole itse enkä tunne ketään muutakaan naista joka olisi seuraksi riittänyt.
Ei. Uskokaa nyt jo. Miehet eivät halua naisia kavereiksi. Naisia siedetään ihan vain seksioption vuoksi.
Naisjätkiä löytyy miesmäisistä lesboista, joten voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Miesvaltaisella alalla opiskelleena ja myöhemmin siellä pitkään työskennelleenä. En ole ollut pumppausalustana. Ap:lla on itsellään joku ongelma, ehkä terapia auttaa?
En minäkään ollut, mutta kyllä sellaiseksi aina yritetään saada.
Se on helpompaa pysyä kaverina, jos on ruma tai hyvin vaatimattoman näköinen nainen.
Tiedän kaksi näyttävää (toinen todella kaunis) jätkätyttöä/naista, jotka viihtyvät miesten parissa, harrastavat miesten juttuja ja heittävät äijäläppää. Ulkonäön takia heidän on kuitenkin ollut pakko tottua jatkuviin iskuyrityksiin. Kilpailu ko. naisen suosiosta ja siitä seuraava mustasukkaisuus hajottaa helposti myös miesten keskinäisiä kaveripiirejä. .
Vierailija kirjoitti:
Naisjätkiä löytyy miesmäisistä lesboista, joten voi olla.
Tämä. Pitää olla vähintään naisJÄTKÄ, että yltää kaveritasolle asti. Muuten alustakamaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on helpompaa pysyä kaverina, jos on ruma tai hyvin vaatimattoman näköinen nainen.
Tiedän kaksi näyttävää (toinen todella kaunis) jätkätyttöä/naista, jotka viihtyvät miesten parissa, harrastavat miesten juttuja ja heittävät äijäläppää. Ulkonäön takia heidän on kuitenkin ollut pakko tottua jatkuviin iskuyrityksiin. Kilpailu ko. naisen suosiosta ja siitä seuraava mustasukkaisuus hajottaa helposti myös miesten keskinäisiä kaveripiirejä. .
Ei miehet kaveeraa rumien naisten kanssa! Rumat naiset ovat miehille ihan näkymättömiä.
Miksi sitä ei voi olla ihan vaan oma itsensä? Ei äijät vaadi naiselta mitään samanlaisuutta muiden kanssa kun ei ne ole keskenäänkään samanlaisia. Huumorintaju helpottaa elämää äijäporukassa ja suora puhe, mutta ei sitäkään löydy kaikilta äijiltäkään.
T. n44, joskus työskennellyt raksalla ja porukassa oli kivaa ja ihan sellaisena kuin olen
Varmaan riippuu tosi paljon henkilöistä/porukasta. Itselläni on aina onnistunut ja luotan miehiin enemmän kuin naisiin. Minulla on "miehinen" huumorintaju ja keskustelen mieluummin vaikka tiskikoneiden ominaisuuksista kuin ihmissuhdekiemuroista. Vaikka olen (omasta mielestäni) nuori ja kaunis, niin pumppausalustaksi en kelpaa. Siinä on hyvät ja huonot puolensa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tällainen ja joutunut tottumaan myös naisten epävarmuuteen ja siitä johtuvaan piikittelyyn. Se on täysin älytöntä, kun minua ei kiinnosta. Sen kun pyllistelevät toisilleen, kunhan jättävät minut draamansa ulkopuolelle. Olen vain seurasta kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä ei voi olla ihan vaan oma itsensä? Ei äijät vaadi naiselta mitään samanlaisuutta muiden kanssa kun ei ne ole keskenäänkään samanlaisia. Huumorintaju helpottaa elämää äijäporukassa ja suora puhe, mutta ei sitäkään löydy kaikilta äijiltäkään.
T. n44, joskus työskennellyt raksalla ja porukassa oli kivaa ja ihan sellaisena kuin olen
Työpaikkakuviot ovat ihan eri asia kuin oikeat kaverit tai ystävät. Ei se tarkoita, että nainen kuuluu jätkäporukkaan, jos sen kanssa kommunikoidaan työpaikalla, koska on pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tällainen ja joutunut tottumaan myös naisten epävarmuuteen ja siitä johtuvaan piikittelyyn. Se on täysin älytöntä, kun minua ei kiinnosta. Sen kun pyllistelevät toisilleen, kunhan jättävät minut draamansa ulkopuolelle. Olen vain seurasta kiinnostunut.
Ihmiset ovat vaistojensa orjuuttamia elukoita. Kumpikin sukupuoli näkee sinkkunaisen potentiaalisena astutuskohteena miehille. Parempi pysytellä vain tyttöporukassa.
Ei. Se ilmenee jo käsitteessä "poikien reissu".