Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helena Koivu myönsi käräjäoikeudessa kiusaavansa ja häiriköivänsä rahan takia

Vierailija
30.06.2026 |

Oikeuden pöytäkirjasta: " Edellä mainittu tarkoittaa käytännössä sitä, että kaikki äidin tuottama mediajulkisuus koskien muun muassa hänen muuttoaan Kakskerran kiinteistön vierasmajaan ja lasten kiireelliseen sijoittamiseen johtuvat siitä, että isä ei ole maksanut hänelle sitä kompensaatiota, joka hänelle hänen omasta mielestään kuuluu. Muu esitetty näyttö (Instagram julkaissut esim. 3- 5, 8, 11-28) tukee äidin kertomusta siitä, että hän yrittää kerätä sympatiaa julkaisemalla somessa postauksia, joiden tarkoitus on luoda hänestä uhria ja mustamaalata isä. Esitetyn näytön perusteella äiti on myöntänyt valtavan somejulkaisujensa määrän syynä olevan taloudelliset intressit.”

Kommentit (1038)

Vierailija
641/1038 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helenalla on ollut jotain kärhämää myös kouluterveydenhoitajan ja opettajien kanssa. Rupeeako seuraavaksi heitä maalittamaan ja kertoo nimet? Lääkärien nimet ja tytön hammasasiat eivät kuulu julkisuuteen. Lääkärit eivät itse voi antaa vastinetta Helenan horinoihin vaitiolovelvollisuuden  takia.

Lääkärin puoli asiassa on oikeudessa käsitelty, se varmaan riittää hänelle. 

Ei tuo hammaslääkäri suinkaan ole ainoa lääkäri jota Helena on maalittanut. Eka vain joka on antanut lausunnon joka päätyi julkisuuteen.

Vierailija
642/1038 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena ivaili eilen instagramissa, että lääkäri oli kirjoittanut hänelle piiitkän sähköpostin. Niin kuin se olisi negatiivinen asia, että lääkäri oli halunnut selventää kunnolla, miksi lopetti hoitosuhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1038 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena ivaili eilen instagramissa, että lääkäri oli kirjoittanut hänelle piiitkän sähköpostin. Niin kuin se olisi negatiivinen asia, että lääkäri oli halunnut selventää kunnolla, miksi lopetti hoitosuhteen.

Helenan on vaikea lukea pitkiä tekstejä. Sekin viestii kyllä kognitiivisista ongelmista. 

Vierailija
644/1038 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti et käsittänyt miksi hän toi tämän viestittelyn esille. Jos olisit ymmärtänyt niin olisit toista mieltä.

Vierailija
645/1038 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helenan on vaikea lukea pitkiä tekstejä. Sekin viestii kyllä kognitiivisista ongelmista. 

Teillä ei näytä olevan minkäänlaisia kykyjä mihinkään muuhun kuin asioiden vääristelyyn ja kiusaamiseen. 

Vierailija
646/1038 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helenalla on ollut jotain kärhämää myös kouluterveydenhoitajan ja opettajien kanssa. Rupeeako seuraavaksi heitä maalittamaan ja kertoo nimet? Lääkärien nimet ja tytön hammasasiat eivät kuulu julkisuuteen. Lääkärit eivät itse voi antaa vastinetta Helenan horinoihin vaitiolovelvollisuuden  takia.

Oikeudessa vannotaan rehellisyydestä. Tiedätkö miksi? Näin annat itsellesi luvan ottaa syytteet vastaan siitä jos valehtelet. Tämä onkin sitten jo hyvin vakava rikos jos valehtelee oikeudessa. Voi joutua myös mielentilatutkimukseen ja työpaikan menetykseen.

Vierailija
647/1038 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oppimisvaikeudethan on yllättävän yleisiä, myös laaja-alaiset oppimisvaikeudet. En usko että sellainen selittäisi kuitenkaan yksistään näin järjetöntä show'ta vaan kyllähän tuossa on persoonallisuuahäiriö vahvasti läsnä. Kyllähän myös kognitiivisista ongelmista kärsivillä ihmisillä on persoonallisuus ja käyttäytymiseenhän kaikki nämä ominaisuudet vaikuttavat. 

Jos tällaisia tulkintoja tekevät ammattilaiset niin ei ole mikään ihme että Suomen tilanne on vain pahentunut.

Vierailija
648/1038 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sitä mieltä että tietyissä ammateissa on oikeus valehdella ihmisistä? Hyvin vakava tilanne.

Vierailija
649/1038 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena on varmasti jollain tapaa erityisaikuinen ja ollut aina ns erityinen. Kognitiiviset taidot ja toiminnan ohjaus ja itsesäätely ei ole normaalit. Siksi perhe hyysää häntä.

Olen suhteellisen älykäs ihminen ja näen että hän on normaali ihminen. Olen huomannut palstalla kyllä että Suomessa on oltava paljon henkisesti sairaita ihmisiä sillä lähinnä kaikkea normaalista poikkeavaa pidetään normaalina.

Oikeuden papereista käy kuitenkin selekästi ilmi, että tuomari miettii myös, onko Helenalla kognitiivisia haasteita ymmärtämisessä. 

Näin he ilkeyksissään toimivat, tiedän asian faktaksi. Älä usko ihan kaikkea mitä ihmisistä kirjoitetaan missäkin.

Suomalainen oikeusistuin on ihan asiallinen toimielin. Ei siellä tuomari kyseenalaista ilkeyksissään kenenkään ymmärryskykyä vaan nimenomaan ottaakseen haasteet huomioon ja selittääkseen sitten haasteiselle tilanteen paremmin.

Helena jankutti eilenkin sitäpaitsi, miten hän ei edes pysty lukemaan niitä USAn avioeropäätöksiä. MITEN hän sitten voi edes tietää, että niissä on kaikki väärin ja valetta. Kuitenkin normi-ihminen kun ne lukee saa hyvin selvää ja kaikki on todella objektiivista ja ymmärrettävää. Ja ne Helenan ns. vähennykset on selitetty hänelle jo vuosina 2020-2023 useita kertoja, eikä hän silti vielä vuonna 2026 ymmärrä mitä ne on.

Olet hieman väärässä etkä ole kyvykäs kuuntelemaan mitä sinulle kerrotaan joten jätetään keskustelu tähän.

Kyllä minä olen lukenut jo useamman loukkaavan henkilöön käyvän kommentin. Mitään asiaan liittyväähän et osaa kirjoittaa - varmaan koska totuus on kiistaton.

Kanssasi ei voi asioida koska et kykene siihen, turha sinun on minua siitä syytellä.

Asioida? En minä ole Kela, johon olet ilmeisen tottunut. Sinähän täällä koko ajan käyt henkilöön, etkä keskustele aiheesta ollenkaan.

Otat koko ajan mukaan lisää asioita joilla haluat saada jotakin. Ymmärrä että sitä saa mitä tilaa, välillä täytyy näyttää miltä se oma lääke maistuu.

Se on sitä keskustelemista tästä aiheesta. Mitä minä olen tilannut, kun kesksutelen oikeuden papereista tai tuomarin sanoista ja Helenan itse julkaisemista julkaisuista? Ei se puhuu totta, ole mikään tilaus jolla tilaa solvauksia. ÄLÄ KÄY HENKILÖÖN.

Sinä käyt itse alusta alkaen henkilöihin valheellisella tavalla ja keskustelet vain tätä mielesi sairasta fantasiaa. Et voimaannu tällä tavalla. Kiitos ja hyvää päivää.

En käy. Se että keskustelee Helenan omista julkaisuista, oikeuden papereista jne ketjun aiheen mukaisesti ei ole henkilöön käymistä. Henkilöön käymistä on tuo sinun tapasi haukkua keskustelijoita. Heippa, mugi! 

Tyyli ratkaisee. Minua et huijaa, olen liian rehellinen, valheesi aiheuttavat saman tien lukkoja ja siitä tiedän että ei vain käy järkeen.

Nyt on kyllä vaikeaselkoinen lainausketjun viimeinen kommentti. Mitä huijattiin ja tunnelukoistako on kyse ja niihin perustat tietosi vai mitähän ihmettä.

-eri-

Vierailija
650/1038 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sitä mieltä että tietyissä ammateissa on oikeus valehdella ihmisistä? Hyvin vakava tilanne.

Miten liittyy tähän oikeudenkäyntiin? Ketä siis syytät valehtelusta ammatissaan?

Vierailija
651/1038 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeudessa vannotaan rehellisyydestä. Tiedätkö miksi? Näin annat itsellesi luvan ottaa syytteet vastaan siitä jos valehtelet. Tämä onkin sitten jo hyvin vakava rikos jos valehtelee oikeudessa. Voi joutua myös mielentilatutkimukseen ja työpaikan menetykseen.

Helenahan on valehdellut oikeudessa toistuvasti. Ja hänhän on saanut vankeustuomionkin nimenomaan oikeuden halventamisesta. 

Vierailija
652/1038 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti et käsittänyt miksi hän toi tämän viestittelyn esille. Jos olisit ymmärtänyt niin olisit toista mieltä.

Koska hän on ahne ja tyhmä kuin vasemman jalan saapas.

Vierailija
653/1038 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä ei näytä olevan minkäänlaisia kykyjä mihinkään muuhun kuin asioiden vääristelyyn ja kiusaamiseen. 

Kyllä näyttää.

Vierailija
654/1038 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan vieläkään hellu ymmärrä että kun aikansa taas levittää lastensa tietoja koko kansalle ja 

haukkuu siinä sivussa lastensa opettajat,  lääkärit ym. 

Löytää itsensä taas oikeudesta ja toivottavasti silloin Mikko saa täys huoltajuuden.

Ottiko oikeuden päätös yhteishuoltajuudesta ja viikko-viikko tasajaosta näin koville teitä? Eipähän tarvitse enää tapella, senhän pitäisi nyt olla hyvä asia.

Viikko viikko ei tule toteutumaan. Nyt jo riehuu kun ensinmäinen viikko ohi. Kouluaamut ja harrastusten aikataulut eivät tule toimimaan hänen vastuu viikoilla. Nähty jo tilanne Kakskerran aikana,pelkkää kaaosta.  

Veikkaus että viimeistään lokakuussa lapset viikot isällä ja satunnaiset viikonloput Helenalla.

Ei ole riehunut yhtään.

Aika settiä oli eilinen ig tarina kun solvasi julkisesti hammaslääkärin nimeltä mainiten. Ig tarinoissa karseat videot nahkatakissa joka muistuttaa gestapon tyyliä. Niin ja taistelu hupparitkin myynnissä.

Mistä nyt taistelee? Huoltajuus ratkesi 50/50. Rahako jäi saamatta vai mies?

Taistelee maineestaan. Aika karua luettavaa julkiset osuudet oikeuden päätöksestä.

Vierailija
655/1038 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hulluhellulla ole mitään työpaikkaa mitä menettää.

Vierailija
656/1038 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hän naureskeli eilen instagramissa, että todella pitkän sähköpostin oli hammaslääkäri kirjoittanut. 

Et ole tainnut sitä nähdä. 

Vierailija
657/1038 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena on varmasti jollain tapaa erityisaikuinen ja ollut aina ns erityinen. Kognitiiviset taidot ja toiminnan ohjaus ja itsesäätely ei ole normaalit. Siksi perhe hyysää häntä.

Olen suhteellisen älykäs ihminen ja näen että hän on normaali ihminen. Olen huomannut palstalla kyllä että Suomessa on oltava paljon henkisesti sairaita ihmisiä sillä lähinnä kaikkea normaalista poikkeavaa pidetään normaalina.

Oikeuden papereista käy kuitenkin selekästi ilmi, että tuomari miettii myös, onko Helenalla kognitiivisia haasteita ymmärtämisessä. 

Näin he ilkeyksissään toimivat, tiedän asian faktaksi. Älä usko ihan kaikkea mitä ihmisistä kirjoitetaan missäkin.

Suomalainen oikeusistuin on ihan asiallinen toimielin. Ei siellä tuomari kyseenalaista ilkeyksissään kenenkään ymmärryskykyä vaan nimenomaan ottaakseen haasteet huomioon ja selittääkseen sitten haasteiselle tilanteen paremmin.

Helena jankutti eilenkin sitäpaitsi, miten hän ei edes pysty lukemaan niitä USAn avioeropäätöksiä. MITEN hän sitten voi edes tietää, että niissä on kaikki väärin ja valetta. Kuitenkin normi-ihminen kun ne lukee saa hyvin selvää ja kaikki on todella objektiivista ja ymmärrettävää. Ja ne Helenan ns. vähennykset on selitetty hänelle jo vuosina 2020-2023 useita kertoja, eikä hän silti vielä vuonna 2026 ymmärrä mitä ne on.

Olet hieman väärässä etkä ole kyvykäs kuuntelemaan mitä sinulle kerrotaan joten jätetään keskustelu tähän.

Kyllä minä olen lukenut jo useamman loukkaavan henkilöön käyvän kommentin. Mitään asiaan liittyväähän et osaa kirjoittaa - varmaan koska totuus on kiistaton.

Kanssasi ei voi asioida koska et kykene siihen, turha sinun on minua siitä syytellä.

Asioida? En minä ole Kela, johon olet ilmeisen tottunut. Sinähän täällä koko ajan käyt henkilöön, etkä keskustele aiheesta ollenkaan.

Otat koko ajan mukaan lisää asioita joilla haluat saada jotakin. Ymmärrä että sitä saa mitä tilaa, välillä täytyy näyttää miltä se oma lääke maistuu.

Se on sitä keskustelemista tästä aiheesta. Mitä minä olen tilannut, kun kesksutelen oikeuden papereista tai tuomarin sanoista ja Helenan itse julkaisemista julkaisuista? Ei se puhuu totta, ole mikään tilaus jolla tilaa solvauksia. ÄLÄ KÄY HENKILÖÖN.

Sinä käyt itse alusta alkaen henkilöihin valheellisella tavalla ja keskustelet vain tätä mielesi sairasta fantasiaa. Et voimaannu tällä tavalla. Kiitos ja hyvää päivää.

En käy. Se että keskustelee Helenan omista julkaisuista, oikeuden papereista jne ketjun aiheen mukaisesti ei ole henkilöön käymistä. Henkilöön käymistä on tuo sinun tapasi haukkua keskustelijoita. Heippa, mugi! 

Tyyli ratkaisee. Minua et huijaa, olen liian rehellinen, valheesi aiheuttavat saman tien lukkoja ja siitä tiedän että ei vain käy järkeen.

Nyt on kyllä vaikeaselkoinen lainausketjun viimeinen kommentti. Mitä huijattiin ja tunnelukoistako on kyse ja niihin perustat tietosi vai mitähän ihmettä.

-eri-

Eri, nämä ovat älykkäiden ihmisten asioita joten älä suotta vaivaa näillä tiedoilla itseäsi.

Vierailija
658/1038 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti sinä olet. Tai päävammainen. Tai ehkä molempia.

Eli liian älykäs makuunne, aina sama sinfonia kommentteihini.

Vierailija
659/1038 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hän naureskeli eilen instagramissa, että todella pitkän sähköpostin oli hammaslääkäri kirjoittanut. 

Et ole tainnut sitä nähdä. 

Kyllä näin ja minuakin huvitti.

Vierailija
660/1038 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pitkiä sähköposteja on vaikea jaksaa lukea Hellun aivoilla :) Niin ihan epistä siksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi