Helena Koivu myönsi käräjäoikeudessa kiusaavansa ja häiriköivänsä rahan takia
Oikeuden pöytäkirjasta: " Edellä mainittu tarkoittaa käytännössä sitä, että kaikki äidin tuottama mediajulkisuus koskien muun muassa hänen muuttoaan Kakskerran kiinteistön vierasmajaan ja lasten kiireelliseen sijoittamiseen johtuvat siitä, että isä ei ole maksanut hänelle sitä kompensaatiota, joka hänelle hänen omasta mielestään kuuluu. Muu esitetty näyttö (Instagram julkaissut esim. 3- 5, 8, 11-28) tukee äidin kertomusta siitä, että hän yrittää kerätä sympatiaa julkaisemalla somessa postauksia, joiden tarkoitus on luoda hänestä uhria ja mustamaalata isä. Esitetyn näytön perusteella äiti on myöntänyt valtavan somejulkaisujensa määrän syynä olevan taloudelliset intressit.”
Kommentit (1038)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten paljon yhdellä ihmisellä on vaatteita!? Onko Helunalla oma huone niitä varten?
Ei voi kuin ihmetellä, Helena on myynyt monta sataa vaatetta, laukkua, aurinkolaseja ja kenkiä. Ja lisää vaatteita on vielä Minnesotassa.
Ja noita rytkyjä ei oltu osteltu vuosikymmenien aikana, vaan muutamassa vuodessa.
Kyllä me muutkin ostellaan varojemme mukaan vaatteitakin, ihan kaikki äidit eivät halua elää ilman vaatteita. Koittakaa nyt kestää.
Niin ostellaan. Itsellä samaa ongelmaa, että vaatteita on kertynyt liian paljon, mutta niitä on kertynyt 90-luvulta alkaen. Niin siitä vaan arvioin tuota määrää valtavaksi, niin kuin muutama muukin täällä.
Mikä on liian paljon vaatteita?
Helenan kohdalla puhutaan tuhansista vaatteista, laukuista ja kengistä. On jo varmaan tuhat niistä kaupitellut.6
Sekin on liian paljon vaatteita, jos ei osasta ehdi edes lappuja irrottamaan. Tai jos ei ole vaatteidenostelun jälkeen rahaa maksaa omaa asumistaan ja oikeudenkäyntikulujaan.
Helena kertoi itse, että kyllästyy nopeasti vaatteisiinsa tai ei pidä niistä. Mulla ei ole kaapissa yhtään sellaista vaatetta, josta en olisi lappuja irrottanut.
Mulla on valitettavasti. Mutta kun olin pienipalkkaisessa duunissa jonkun aikaa, nuo olivat aarre. Aina löytyi joku kiva uusi vaate, eikä silti tarvinnut ostaa vaatteita. Samoin laadukkaat vaatteet on osoittautuneet aarteiksi huonoina aikoina, niitä on voinut pitää vuosia, ja aina olet tyylikäs ja siisti.
Helena on varmasti jollain tapaa erityisaikuinen ja ollut aina ns erityinen. Kognitiiviset taidot ja toiminnan ohjaus ja itsesäätely ei ole normaalit. Siksi perhe hyysää häntä.
Olen suhteellisen älykäs ihminen ja näen että hän on normaali ihminen. Olen huomannut palstalla kyllä että Suomessa on oltava paljon henkisesti sairaita ihmisiä sillä lähinnä kaikkea normaalista poikkeavaa pidetään normaalina.
Vierailija kirjoitti:
Helena on varmasti jollain tapaa erityisaikuinen ja ollut aina ns erityinen. Kognitiiviset taidot ja toiminnan ohjaus ja itsesäätely ei ole normaalit. Siksi perhe hyysää häntä.
Olen suhteellisen älykäs ihminen ja näen että hän on normaali ihminen. Olen huomannut palstalla kyllä että Suomessa on oltava paljon henkisesti sairaita ihmisiä sillä lähinnä kaikkea normaalista poikkeavaa pidetään normaalina.
Oikeuden papereista käy kuitenkin selekästi ilmi, että tuomari miettii myös, onko Helenalla kognitiivisia haasteita ymmärtämisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeuden papereista käy kuitenkin selekästi ilmi, että tuomari miettii myös, onko Helenalla kognitiivisia haasteita ymmärtämisessä.
Näin he ilkeyksissään toimivat, tiedän asian faktaksi. Älä usko ihan kaikkea mitä ihmisistä kirjoitetaan missäkin.
On se kumma kun niin jenkeissä kuin Suomessakin lainoppineet kirjoittaa mitä sattuu ja valheita päätähdestä oikeuden päätöksiin. Miten se sattuukin sille kummassakin maassa. Perään uskotellaan että älkää uskoko mitä kirjoittavat. Huonoa tuuriako hölmöllä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin he ilkeyksissään toimivat, tiedän asian faktaksi. Älä usko ihan kaikkea mitä ihmisistä kirjoitetaan missäkin.
Suomalainen oikeusistuin on ihan asiallinen toimielin. Ei siellä tuomari kyseenalaista ilkeyksissään kenenkään ymmärryskykyä vaan nimenomaan ottaakseen haasteet huomioon ja selittääkseen sitten haasteiselle tilanteen paremmin.
Helena jankutti eilenkin sitäpaitsi, miten hän ei edes pysty lukemaan niitä USAn avioeropäätöksiä. MITEN hän sitten voi edes tietää, että niissä on kaikki väärin ja valetta. Kuitenkin normi-ihminen kun ne lukee saa hyvin selvää ja kaikki on todella objektiivista ja ymmärrettävää. Ja ne Helenan ns. vähennykset on selitetty hänelle jo vuosina 2020-2023 useita kertoja, eikä hän silti vielä vuonna 2026 ymmärrä mitä ne on.
Helena ei ymmärrä edes, että kyse on oikeuden päätöksistä, ei Mikon.
Ja tästä oikeuden päätöksestähän hän piti monta päivää kestäneet riemujuhlat viime viikolla. Ja eilen ränttäsi 50 poustausta siitä, miten väärin sekin meni. Kuka tervepäinen toimii noin?
Pohdin tuota kohtaa papereissa, että niitä harrastusvarusteita kadonnut.. Yksi huoltokiusaamisen muoto. Kuka piilottikaan Minnesotassa Troyn kanssa lasten leluja?
Nyt on taas lietsonut itsensä taistelutilaan. Repostauksia pukkaa ja nahkatakkivideota. Saas nähdä mitä luihu seuraavaksi keksii.
Ps. Toivon että Koivut ovat nyt lomamatkalla jossain ihanassa, rauhallisessa paikassa
Vierailija kirjoitti:
Pohdin tuota kohtaa papereissa, että niitä harrastusvarusteita kadonnut.. Yksi huoltokiusaamisen muoto. Kuka piilottikaan Minnesotassa Troyn kanssa lasten leluja?
Niinpä. Ja sehän stalkkasi ja riehui aiemmin Mikon kotitalolla moneen kertaan, kun niitä tavaroita piti siellä kysellä. Kyttäsi vielä milloin Natalie on yksin kotona ja meni sitten räyhäämään.
Oikeuden papereissa lukee myös, että kaikkien jotka joutuvat Hellun kanssa tekemisiin pitää varautua siihen, että heitä voidaan maalittaa somessa.
Hellu myös ihmetteli jälleen kerran, miten hänet muka joku voi kokea epämiellyttävänä tms. vaikka ihan itse julkaissut satoja videoita omasta karmeasta käytöksestään, ihan täysin sivullisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mies puolestaan myöntää? Harmi, kun moni kuitenkin halunnut puolustaa Helenaa ja että saa lapsiin yhteyden.
Kukaan ei halua puolustaa tuollaista naurismaalta revittyä tuontielättiä.
Noinko puhut Nataliesta. Onhan se kyllä elätti kun ei ole töissä. Noo hänelle hyvin sopii toisen tekemien lasten piikominen. Miksi kyyristelee piilossa.😜
No täälä se mustasukkain ex vaimo nimittelee ja herjaa ex miehensä vaimoa. Kuka muu voi olla yhtä katkera kuin ex vaimo. Tarkennus Mikko on hänen ex aviomies ja Troy ex avomies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen oikeusistuin on ihan asiallinen toimielin. Ei siellä tuomari kyseenalaista ilkeyksissään kenenkään ymmärryskykyä vaan nimenomaan ottaakseen haasteet huomioon ja selittääkseen sitten haasteiselle tilanteen paremmin.
Helena jankutti eilenkin sitäpaitsi, miten hän ei edes pysty lukemaan niitä USAn avioeropäätöksiä. MITEN hän sitten voi edes tietää, että niissä on kaikki väärin ja valetta. Kuitenkin normi-ihminen kun ne lukee saa hyvin selvää ja kaikki on todella objektiivista ja ymmärrettävää. Ja ne Helenan ns. vähennykset on selitetty hänelle jo vuosina 2020-2023 useita kertoja, eikä hän silti vielä vuonna 2026 ymmärrä mitä ne on.
Olet hieman väärässä etkä ole kyvykäs kuuntelemaan mitä sinulle kerrotaan joten jätetään keskustelu tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet hieman väärässä etkä ole kyvykäs kuuntelemaan mitä sinulle kerrotaan joten jätetään keskustelu tähän.
Kyllä minä olen lukenut jo useamman loukkaavan henkilöön käyvän kommentin. Mitään asiaan liittyväähän et osaa kirjoittaa - varmaan koska totuus on kiistaton.
Vierailija kirjoitti:
On se kumma kun niin jenkeissä kuin Suomessakin lainoppineet kirjoittaa mitä sattuu ja valheita päätähdestä oikeuden päätöksiin. Miten se sattuukin sille kummassakin maassa. Perään uskotellaan että älkää uskoko mitä kirjoittavat. Huonoa tuuriako hölmöllä...
Sattuu sitä muillekin. Maailma on muuttunut ja toimintatavat siinä samalla. Halutessaan voi kuitenkin uskoa mihin itse haluaa, itseäänhän siinä lähinnä satuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan vieläkään hellu ymmärrä että kun aikansa taas levittää lastensa tietoja koko kansalle ja
haukkuu siinä sivussa lastensa opettajat, lääkärit ym.
Löytää itsensä taas oikeudesta ja toivottavasti silloin Mikko saa täys huoltajuuden.
Ottiko oikeuden päätös yhteishuoltajuudesta ja viikko-viikko tasajaosta näin koville teitä? Eipähän tarvitse enää tapella, senhän pitäisi nyt olla hyvä asia.
Viikko viikko ei tule toteutumaan. Nyt jo riehuu kun ensinmäinen viikko ohi. Kouluaamut ja harrastusten aikataulut eivät tule toimimaan hänen vastuu viikoilla. Nähty jo tilanne Kakskerran aikana,pelkkää kaaosta.
Veikkaus että viimeistään lokakuussa lapset viikot isällä ja satunnaiset viikonloput Helenalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olen lukenut jo useamman loukkaavan henkilöön käyvän kommentin. Mitään asiaan liittyväähän et osaa kirjoittaa - varmaan koska totuus on kiistaton.
Kanssasi ei voi asioida koska et kykene siihen, turha sinun on minua siitä syytellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan vieläkään hellu ymmärrä että kun aikansa taas levittää lastensa tietoja koko kansalle ja
haukkuu siinä sivussa lastensa opettajat, lääkärit ym.
Löytää itsensä taas oikeudesta ja toivottavasti silloin Mikko saa täys huoltajuuden.
Ottiko oikeuden päätös yhteishuoltajuudesta ja viikko-viikko tasajaosta näin koville teitä? Eipähän tarvitse enää tapella, senhän pitäisi nyt olla hyvä asia.
Viikko viikko ei tule toteutumaan. Nyt jo riehuu kun ensinmäinen viikko ohi. Kouluaamut ja harrastusten aikataulut eivät tule toimimaan hänen vastuu viikoilla. Nähty jo tilanne Kakskerran aikana,pelkkää kaaosta.
Veikkaus että viimeistään lokakuussa lapset viikot isällä ja satunnaiset viikonloput Helenalla.
Ei ole riehunut yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattuu sitä muillekin. Maailma on muuttunut ja toimintatavat siinä samalla. Halutessaan voi kuitenkin uskoa mihin itse haluaa, itseäänhän siinä lähinnä satuttaa.
Vain idiootti uskoo Helenan valheet. Oletko sinä idiootti?
Nyt sanotaan sinua vammaperseeksi.