Ollaan viisikymppinen pariskunta, yhdessä
Oltu nelisen vuotta. Nyt kun on keskusteltu asioista enempi, on käynyt mm. ilmi, että mies ei halua enää naimisiin, ei halua enää ottaa velkaa, eli ostaa asuntoa ja viimeisin oli se, että muutto toiselle paikkakunnalle ei ole hänelle vaihtoehto. Mulla asuu lapset kauempana, missä olisi parempi asua esim. mun töiden vuoksi ja olen miettinyt jo ennen tapaamistamme, että muutto olisi fiksua. Mietim tässä nyt, onko nää nyt niin tärkeitä asioita mulle, että jossain kohtaa muutan, lähti mies mukaan tai ei. Myös asunnon ostoa olen miettinyt, asumme nyt vuokralla. Millaisia ajatuksia herättää? Vai olenko vaan liian vaativa?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen etäsuhteessa ollut jo monta vuotta. Ei tässä reilu viidenkympin iässä enää jakseta perustaa yhteistä kotia tai taloutta. Vietetään aikaa toistemme luona vuorotellen.
Että ymmärrän tätä miestä hyvin.
Me asumme kyllä yhdessä
t.Ap
Toimiiko suhteenne myös väliaikaisesti erikseen? Tai kahden asunnon taktiikalla?
Tää voi olla jossain kohtaa vaihtoehto, että hommaan itselleni kakkosasunnon
T.ap
Tuossa ap: tekstissä ihmetyttää, että jos on jo päässyt omistusasunnon loukusta ulos, niin miksi vielä haluaisi ostaa asunnon? Jää vain jälkipolville riesaksi.