Kuka enää haluaa mennä myymälään töihin, kun sinne voi tulla tuo pölvästi tubettaja kameran kanssa? Lehtijuttu...
Kotkamies julkaisee pilavideoita asiakaspalvelijoista
Asiakaspalvelualojen työntekijät laitetaan vaikeaan paikkaan, kun naaman eteen ilmestyvä kamera ei ole pätevä syy poistua epämukavasta tilanteesta.
https://www.karjalainen.fi/paikalliset/9574881
En minä ainakaan halua enää edes hakea myymälöihin töihin.
Kommentit (352)
Vierailija kirjoitti:
Kotkaway Oy:n (y-tunnus 3548811-4) toimitusjohtana toimii Dani Mikael Kristian Söderblom. Osakeyhtiön kotipaikkakunta on Lahti. Käyntiosoite Loviisankatu 2, 15100 Lahti. Tämä kaikki on julkista tietoa!
Toivottavasti nuo kuvatut henkilöt käyvät siellä kameran kanssa juttelemassa. Niinhän täällä on toitotettu, että yrityksen tiloissa saa kuvata, ihan nyt vinkkinä.
Vierailija kirjoitti:
Kotkaway Oy:n (y-tunnus 3548811-4) toimitusjohtana toimii Dani Mikael Kristian Söderblom. Osakeyhtiön kotipaikkakunta on Lahti. Käyntiosoite Loviisankatu 2, 15100 Lahti. Tämä kaikki on julkista tietoa!
Osoitteessa Loviisankatu 2 näyttäisi olevan myös EuroPark P-Loviisankatu ja Cave Garage.
nosto
Kotkamies konkretisoi sen miltä hallitusten suunniteltu digivalvonta näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen useamman kerran sponssanut Kotkamiestä muutamalla tonnilla kun tulee niin hyvää matskua :) Ihmisten pitäisi ymmärtää ottaa rennommin et tuo on vain pränkkiä :'D
Se ei ole vain "pränkkiä", jos mulla on migreenikohtaus monta päivää tuollaisen kiusaamisen jälkeen.
Miten korvaat minulle sun kommentin aiheuttaman emotionaalisen trauman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nuo kuvatut henkilöt käyvät siellä kameran kanssa juttelemassa. Niinhän täällä on toitotettu, että yrityksen tiloissa saa kuvata, ihan nyt vinkkinä.
Jos Dania roolipelit kovasti innostaa niin voi vaikka esiintyä haastemiehenä, niin saa mukavaa matskua itsekin nettiin.
Ja voihan sinne ihan oikeakin haastemies ilmestyä. Who knows...
Vankilaan tuo hyypiö pitäis laittaa mekko päällä ja siellä jollekin jengiläiselle morsiameksi niin nauttikoot päivittäisistä prseen porauksista.
Muuan Dani Söderblom Kivimaan koulusta osallistui maaliskuussa 2015 Lahden Hiihtoseuran järjestämiin hiihtokisoihin. Mikä meni pieleen vuosikymmenessä?
Sairasta paskaa tuo sisältö ja kaikki empatia tämän moukan uhrien puolella.
Miettikää jos vaikka olet edellisenä iltana menettänyt läheisen tai kokenut jonkun muun traumaattisen tapahtuman ja sitten tämä mulkero tulee "pränkkäämään". Miksi tämän paskakasan tili saa olla youtubessa ja miksi tämä ei ole vielä saanut turpaansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa laillinen tapa taistella tällaisen sisällön kohteeksi joutumista on kaivaa välittömästi puhelin taskusta ja alkaa soittamaan mitä tahansa musiikkikappaletta suurimmalla mahdollisella äänenvoimakkuudella samalla kun pyrkii poistumaan tilanteesta. Jos tyyppi käyttää tekijänoikeudella suojattua kappaletta videossaan hän menettää videon monetisoinnin tai saattaa saada jopa kanavarikkeen, näin ollen on epätodennäköistä että hän lähtee seuraamaan sinua, koska puhelimestasi soiva kappale tekee videomateriaalista hänelle käyttökelvotonta.
Hyvä idea. Mitkä olisi esimerkkejä biiseistä, joiden soittamisesta varmasti seuraa sanktioita niiden esittäjälle?
Disney ja Nintendo ovat ainakin hanakoita tarttumaan näihin. The Imperial Marchia ei jossain vaiheessa saanut soittaa Talentissa. Ja kokemuksesta tiedän, että esimerkiksi Avenged Sevenfoldin kappale "Almost Easy" johtaa mainostulojen poistoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen useamman kerran sponssanut Kotkamiestä muutamalla tonnilla kun tulee niin hyvää matskua :) Ihmisten pitäisi ymmärtää ottaa rennommin et tuo on vain pränkkiä :'D
Se ei ole vain "pränkkiä", jos mulla on migreenikohtaus monta päivää tuollaisen kiusaamisen jälkeen.
Miten korvaat minulle sun kommentin aiheuttaman emotionaalisen trauman?
Fyysisen hyökkäyksen aiheuttama stressi voi laukaista migreenikohtauksen, eikä se ole mikään emotionaalinen trauma. Migreeni on neurologinen sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa laillinen tapa taistella tällaisen sisällön kohteeksi joutumista on kaivaa välittömästi puhelin taskusta ja alkaa soittamaan mitä tahansa musiikkikappaletta suurimmalla mahdollisella äänenvoimakkuudella samalla kun pyrkii poistumaan tilanteesta. Jos tyyppi käyttää tekijänoikeudella suojattua kappaletta videossaan hän menettää videon monetisoinnin tai saattaa saada jopa kanavarikkeen, näin ollen on epätodennäköistä että hän lähtee seuraamaan sinua, koska puhelimestasi soiva kappale tekee videomateriaalista hänelle käyttökelvotonta.
Eaglesin "Hotel California" on hyvä valinta, sitä ei tarvitse montaa sekuntia videolla kuulua niin Copyright strike iskee.
Sama 30 sekunnin sääntö pätee ihan jokaiseen anglo-amerikkalaiseen kappaleeseen. Ei ole mikään Eagelsin yksinoikeus tuo :D
Eikö Suomessa raja ole 10 sekuntia?