Mitä mietteitä Kokoomuksen pro-sateenkaarilinjasta
Kommentit (35)
Kokoomuslaisia yhditää lähinnä suhtautuminen talouspolitiikkaan. Arvokysymyksissä on aina ollut konservatiivi- ja liberaalisiipi.
Emme äänestä ketään joka on FRIIKKIEN rinnalla!
Myös kaupat kuten Lidl saa boikotin.
Kopra antoi ahteria pride-marssilla. Aika epätoivoista kun sadat viherpunikit tekevät samaa.
Tuollaanen meillä pääministerinä ja pressana🤢🤢🤢
Ranskassa pride-marssi peruttiin helteiden takia. Olisivat vaan antaneet niiden sekopäiden marssia. Toisaalta ne veisivät sairaalapaikkoja oikeilta ihmisiltä.
Pitää kai äänestää persuja sitten.
Kokoomus ei ole enää oikeistopuolue. Samaa porukkaa vihervasemmiston kanssa. Ihmetyttää kyllä miksi niin iso ihmisistä on tuohon pridesekoiluun hurahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se outoa, kieltämättä.
Globalistit koettavat saada yhdenmukaisuutta mm sateenkaari-aatteen puskemisella. Erimielisten näkyvyys tulee siis luultavasti tai jopa todennäköisesti vaikeutumaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitää kai äänestää persuja sitten.
FRIIKKIEN kannattajat vai Persut🤔2 ällötystä, tosin persuillakin on homoja liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitää kai äänestää persuja sitten.
Ei sitä virhettä ei kannata tehdä!
Olemme pääsemässä heistä/niistä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus ei ole enää oikeistopuolue. Samaa porukkaa vihervasemmiston kanssa. Ihmetyttää kyllä miksi niin iso ihmisistä on tuohon pridesekoiluun hurahtanut.
No, sitä voi kukin miettiä. Täytyy liittyä arvojen yhtenäistämispyrkimykseen. Tuohon suuntaan ainakin EU haluaa kaikkien maidensa menevän.
On tämä jännää mihin vielä kääntyy. Ehkä hiukan ahdistavaakin. Mitä hyvää pakolla koskaan saadaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää kai äänestää persuja sitten.
Ei sitä virhettä ei kannata tehdä!
Olemme pääsemässä heistä/niistä eroon.
Miksi sanot "niistä"?
Harrastat siis dehumanisaatiota ja olet siis
n a t s i.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää kai äänestää persuja sitten.
Ei sitä virhettä ei kannata tehdä!
Olemme pääsemässä heistä/niistä eroon.
Ei näytä nyt siltä.
Hyvesignalointia se on.
Yritetään olla oikealla (!!) puolella ja metsään menee.
Persut tulevat saamaan valtavasti kannanotto ääniä. Homokysymys jakaa kansan kahtia ja siinä ei 100k marssijaa voi kansan syville riveille mitään.
Eliittikommunistit ,Hyi mitä porukkaa .
No kuka yllättyy että moraaliton meninistipuolue on täynnä myös homoja? Ei kukaan.
Kertoo korutonta kieltään puolueen alhosta ja alennustilasta.
Petti äänestäjänsä täysin. Alkoivat kannattamaan avoimesti pedofiliaa ja kommunismia.