Muita, joilla ikäviä kokemuksia nuoruudesta naistenvälisestä ystävyydestä?
Kommentit (35)
Narsistinaisia on myös. Valon enkeliä esittää paholainen. Ja kun on päässyt lähelle, iskee.
Ihan niinku ne ihmiset olis johonki muuttuneet, samallaisina ne persoonat pysyy vaikka ikää tulisi. Naivia myös luulla että kiusaaminen kuuluu vain kouluihin, kiusaaminen jatkuu ihan samalla tavalla työelämässä.
Joskus ihmetytti muiden kaveripiirit. Alkoi vaihtua sekä tulla lisää ja lisää porukkaa. Siinä jäi kyllä itse kyydistä pois ihmettelemään. Ehkä suosivat myös sukulaisia ja perheenjäseniä enemmän, sekä juhlivat. Vaikka ei se minua haittaa, koska löysin jotain muuta. Mutta hädässä ei olisi ketään näkynyt.
Millaista mahtaa olla nepsynä tyttöjen ja nuorten naisten maailmassa? Kun ihan taviksenakin mulla oli vaikeuksia tulkita niitä piilomerkityksiä ja seurata sitä kummallista logiikkaa, jolla asiat etenivät.
Vierailija kirjoitti:
Millaista mahtaa olla nepsynä tyttöjen ja nuorten naisten maailmassa? Kun ihan taviksenakin mulla oli vaikeuksia tulkita niitä piilomerkityksiä ja seurata sitä kummallista logiikkaa, jolla asiat etenivät.
Vielä kauheampaa.
Valitettavasti ei muunlaisia olekaan kuin ikäviä. Just tuota selän takana pskan puhumista ja mustamaalausta (jopa siis sellaisilta joiden kanssa oltiin oikeasti kaveria ja ihan ystäviäkin) eikä nämä kieroilijat edes oikeastaan sitä salailleetkaan koska ainahan se sitten viiveellä omiin korviinkin kiiri mitä taas oli puhuttu.
Jostain syystä koskaan ei kukaan halunnut puhua mitään hyvää eikä edes sellaista mikä ihan oikeasti olisi totta vaan nämä asiat oli joko ihan silkkaa sontaa tai sitten ainakin hyvin vääristeltyjä eli totta ei ollut enää edes toinen puoli. Kokemukseni mukaan se on nimenomaan naiset jotka hanakimmin harrastaa (muiden) naisten h*0rittelua. Usein vielä just ne sellaiset naiset tuntuu peräänkuuluttavan muilta siveellisyyttä joille se itselleen on kaikista vaikeinta eli ilmeisesti se oma käytös koetaan jotenkin vääräksi ja kevytkenkäiseksi joten siitä on mehukkainta syyttää muita. Samalla voi sitten itse esiintyä siveyden sipulina.
Jep! Olin aina se kenet jätettiin ulkopuolelle, josta jauhettiin shittiä ja jonka mainetta mustamaalattiin!
Sama menoo jatkuu kyllä aikusuudessakin. Jos sattuu olemaan sen luonteinen tyyppi. Omassa tuttavapiirissäni näitä on useita. Ihan ihmeellistä käytöstä ja kiusaamista.
Siksi olenkin näitä parjattuja naisia jotka omien sanojensa mukaan tulee paremmin toimeen miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä.En halua avata tarkemmin.
Kiitos panoksestasi keskusteluun.
Ei, minulla on ollut ihania ystäviä. Miksi ihmeessä olisin viettänyt aikaani ikävien ihmisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ihan niinku ne ihmiset olis johonki muuttuneet, samallaisina ne persoonat pysyy vaikka ikää tulisi. Naivia myös luulla että kiusaaminen kuuluu vain kouluihin, kiusaaminen jatkuu ihan samalla tavalla työelämässä.
Ja on vielä pahempaa, koska työelämässä on ne edelliset, päähänpotkitut sukupolvet kiusaamassa
Korreloi jonkin verran älykkyyden ja yhteiskuntaluokan kanssa. Yleensä duunari- ja erilaisissa va jakkipiireissä on näitä valtapelejä ja draamaa. Älykkäämmät ymmärtää ystävyyden vastavuoroisuuden merkityksen ja kokonaisuuden paremmin.
Ei ollut kavereiden ja ystävien kanssa mitään sellaista. Mulla oli hyvät muutamat kaverit ja ystävät, ketä oli. Itsellä on ehkä joskus ollut huono omatunto, että en jatkanut yhteydenpitoa, kun muutin pois.
Nepsynä sitä oli auttamatta ulkopuolinen jo olemalla se outo erilainen. Helposti jää, jättäytyy tai jätetään ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Nepsynä sitä oli auttamatta ulkopuolinen jo olemalla se outo erilainen. Helposti jää, jättäytyy tai jätetään ulkopuolelle.
Näinpä tai vain hyväksikäytetään ja nolataan...
NIin nuorena kuin vanhempanakin, en oikein jaksa enää mitään "ystävyyssuhteita" koska niissä tuntuu aina toistuvan sama kaava.
Vierailija kirjoitti:
NIin nuorena kuin vanhempanakin, en oikein jaksa enää mitään "ystävyyssuhteita" koska niissä tuntuu aina toistuvan sama kaava.
Mikä kaava? Kerro se kaava meillekin.
Oli.