Lue keskustelun säännöt.
Söisitkö neljällä päivällä yli viimeisen käyttöpäivän mennyttä roiskeläppäpizzaa?
Kommentit (5)
En ole koskaan tuollaista syönyt, päivämäärästä riippumatta, eli en
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olisin viimeisenä käyttöpäivänä laittanut pitsan pakkaseen jos en olisi syönyt.
En koskaan söisi tuollaista moskaa käyttöpäivästä riippumatta