Lue keskustelun säännöt.
Kuka käyttää muista ihmisistä sanaa "normo"?
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ylilaudalta tänne siirtynyt mielenterveydellisistä ongelmista kärsivä. Tämä faktana eikä haukkumisena.
Ylilauta. Huutista ja normo ovat ilmaisuja, jotka kuullessa kannattaa juosta karkuun ja lujaa.
Lautanyymien kieltä, Ylis-Veetit puhuvat noin, ei kukaan normaali ihminen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos kerran minua saa haukkua aspergeriksi, niin miksi minä en vastaavasti saisi keksiä muille omaa nimitystä, kuten sana normo?
normolla on alle 10k videopeleissä ja liikaa attachmenttejä irl