Mitä mietteitä Kokoomuksen pro-sateenkaarilinjasta
Kommentit (35)
Tuo ulostulo Kokoomukselta tullaan raatelemaan äärivasemmiston somesotureiden toimesta moneen kertaan.
Joten mikään ei oikeasti muutu.
Vierailija kirjoitti:
Emme äänestä ketään joka on FRIIKKIEN rinnalla!
Myös kaupat kuten Lidl saa boikotin.
Just tosta syystä en äänestä PS:ää. Haitallinen vähemmistö. Friikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää kai äänestää persuja sitten.
Ei sitä virhettä ei kannata tehdä!
Olemme pääsemässä heistä/niistä eroon.
Kyllä ääni menee persuille, ainoa puolue jota voi vielä äänestää. Sen saa onneksi vielä itse päättää eikä sekopäisten vihervassareitten ohjeiden mukaan. -eri-
Kokoomuksen ja kirkon kanta on huomattavan nyt ymmärtäväisempi historioidensa valossa. Tämä kirkon ja kokoomuksen näennäinen arvosekoomus on laskelmoitua. Kirkko tarvitsee äyrit, samoin valtio ja eritoten kokoomuspolitiikka rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen ja kirkon kanta on huomattavan nyt ymmärtäväisempi historioidensa valossa. Tämä kirkon ja kokoomuksen näennäinen arvosekoomus on laskelmoitua. Kirkko tarvitsee äyrit, samoin valtio ja eritoten kokoomuspolitiikka rahaa.
Mitään sijaisynnytysten vapauttamista, kolmatta juridista sukupuolta eikä laajaa sateenkaaripoliittista ohjelmaa eivät kuitenkaan tule tekemään.
Sijaissynnytyksiin liittyvät asiat sekä juridinen sukupuolimerkintä ovat lainsäädännöllisesti niin vaikeita että hautautuvat.
Koko Kokoomuksen temppu vaikuttaisi äänten kalastelulta
Jokainen päättäjä on globalisti ja ostettu hu ora. Heidän ylikansalliset herransa vaativat homoutta. Päättäjä kiltisti tottelee.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ulostulo Kokoomukselta tullaan raatelemaan äärivasemmiston somesotureiden toimesta moneen kertaan.
Joten mikään ei oikeasti muutu.
Mitä tarkoitat? Että tämä ei nostaisi Kokoomuksen arvostusta vaikka he asettuisivat tukemaan sijaissynnytystä ja muuta vähemmistöagendaa?
Itse en tiedä miten paljon näille jutuille on edes kysyntää. Ja sitäkin hämmästelen että tälläkö ne heterot naisäänestäjät nykyään kalastetaan. Suomi alkaa tuntua yhä vieraammalta henkisesti enkä ole mikään umpivanhoillinen.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen päättäjä on globalisti ja ostettu hu ora. Heidän ylikansalliset herransa vaativat homoutta. Päättäjä kiltisti tottelee.
Missä homo siellä päättäjä?
Vierailija kirjoitti:
Jokainen päättäjä on globalisti ja ostettu hu ora. Heidän ylikansalliset herransa vaativat homoutta. Päättäjä kiltisti tottelee.
Eniten pelottaa että äänestämisellä ei voi vaikuttaa, tai jopa muuttaa suuntaa. En haluaisi uskoa tähän vielä mutta nähtäväksi jää.
Kokoommussaastat ovat häpäisseet itsensä, vaikea uskoa että kukaan tolkun ihminen tuon roskaporukan ehdokkaita enää kehtaa äänestää.
Noloa kalastella ääniä joka puolelta. Persut nykyään ainoita, jotka uskaltavat suoraan sanoa kantansa. Muut puolueet kuin tuuliviirejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen ja kirkon kanta on huomattavan nyt ymmärtäväisempi historioidensa valossa. Tämä kirkon ja kokoomuksen näennäinen arvosekoomus on laskelmoitua. Kirkko tarvitsee äyrit, samoin valtio ja eritoten kokoomuspolitiikka rahaa.
Mitään sijaisynnytysten vapauttamista, kolmatta juridista sukupuolta eikä laajaa sateenkaaripoliittista ohjelmaa eivät kuitenkaan tule tekemään.
Sijaissynnytyksiin liittyvät asiat sekä juridinen sukupuolimerkintä ovat lainsäädännöllisesti niin vaikeita että hautautuvat.
Koko Kokoomuksen temppu vaikuttaisi äänten kalastelulta
Näin se voi olla. On tätä ehkä voinut ennakoida siitä mitä feminististä paheksuntaa, leimaamista ja aggressiota tietyt kok poliitikot ovat saaneet osakseen erottuessaan ryhmäkurista.
Nykykokoomus on enemmän urbaanien juppien ja yksityisyrittäjien kuin vanhanaikaisten "kypäräpappien" puolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ulostulo Kokoomukselta tullaan raatelemaan äärivasemmiston somesotureiden toimesta moneen kertaan.
Joten mikään ei oikeasti muutu.Mitä tarkoitat? Että tämä ei nostaisi Kokoomuksen arvostusta vaikka he asettuisivat tukemaan sijaissynnytystä ja muuta vähemmistöagendaa?
Itse en tiedä miten paljon näille jutuille on edes kysyntää. Ja sitäkin hämmästelen että tälläkö ne heterot naisäänestäjät nykyään kalastetaan. Suomi alkaa tuntua yhä vieraammalta henkisesti enkä ole mikään umpivanhoillinen.
Vähemmistöjen sanelupolitiikalle tulee jossain vaiheessa rajat vastaan.
Aletaan jo lähestyä sitä tilannetta.
Pride aktiivien masinoima nykyinen myrkyllinen ilmapiiri on kammottava
Kokoomuksessa ei tunneta pride-liikkeen uusmarxilaista aatepohjaa. Tai sitten tunnetaan ja kannatetaan uusmarxilaisia pyrintöjä.