Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mietteitä Kokoomuksen pro-sateenkaarilinjasta

Vierailija
28.06.2026 |

Yllättääkö (enää)? 

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksessa ei tunneta pride-liikkeen uusmarxilaista aatepohjaa. Tai sitten tunnetaan ja kannatetaan uusmarxilaisia pyrintöjä.

Vierailija
22/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ulostulo Kokoomukselta tullaan raatelemaan äärivasemmiston somesotureiden toimesta moneen kertaan.


Joten mikään ei oikeasti muutu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme äänestä ketään joka on FRIIKKIEN rinnalla!

Myös kaupat kuten Lidl saa boikotin.

Just tosta syystä en äänestä PS:ää. Haitallinen vähemmistö. Friikkejä. 

Vierailija
24/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää kai äänestää persuja sitten.

Ei sitä virhettä ei kannata tehdä!

Olemme pääsemässä heistä/niistä eroon.

Kyllä ääni menee persuille, ainoa puolue jota voi vielä äänestää.  Sen saa onneksi vielä itse päättää eikä sekopäisten vihervassareitten ohjeiden mukaan.  -eri-

Vierailija
25/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen ja kirkon kanta on huomattavan nyt ymmärtäväisempi historioidensa valossa. Tämä kirkon ja kokoomuksen näennäinen arvosekoomus on laskelmoitua. Kirkko tarvitsee äyrit, samoin valtio ja eritoten kokoomuspolitiikka rahaa. 

Vierailija
26/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuksen ja kirkon kanta on huomattavan nyt ymmärtäväisempi historioidensa valossa. Tämä kirkon ja kokoomuksen näennäinen arvosekoomus on laskelmoitua. Kirkko tarvitsee äyrit, samoin valtio ja eritoten kokoomuspolitiikka rahaa. 

Mitään sijaisynnytysten vapauttamista, kolmatta juridista sukupuolta eikä laajaa sateenkaaripoliittista ohjelmaa eivät kuitenkaan tule tekemään.


Sijaissynnytyksiin liittyvät asiat sekä juridinen sukupuolimerkintä ovat lainsäädännöllisesti niin vaikeita että hautautuvat.


Koko Kokoomuksen temppu vaikuttaisi äänten kalastelulta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen päättäjä on globalisti ja ostettu hu ora. Heidän ylikansalliset herransa vaativat homoutta. Päättäjä kiltisti tottelee.

Vierailija
28/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ulostulo Kokoomukselta tullaan raatelemaan äärivasemmiston somesotureiden toimesta moneen kertaan.


Joten mikään ei oikeasti muutu.

Mitä tarkoitat? Että tämä ei nostaisi Kokoomuksen arvostusta vaikka he asettuisivat tukemaan sijaissynnytystä ja muuta vähemmistöagendaa?

Itse en tiedä miten paljon näille jutuille on edes kysyntää. Ja sitäkin hämmästelen että tälläkö ne heterot naisäänestäjät nykyään kalastetaan. Suomi alkaa tuntua yhä vieraammalta henkisesti enkä ole mikään umpivanhoillinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen päättäjä on globalisti ja ostettu hu ora. Heidän ylikansalliset herransa vaativat homoutta. Päättäjä kiltisti tottelee.

Missä homo siellä päättäjä? 

Vierailija
30/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen päättäjä on globalisti ja ostettu hu ora. Heidän ylikansalliset herransa vaativat homoutta. Päättäjä kiltisti tottelee.

Eniten pelottaa että äänestämisellä ei voi vaikuttaa, tai jopa muuttaa suuntaa. En haluaisi uskoa tähän vielä mutta nähtäväksi jää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoommussaastat ovat häpäisseet itsensä, vaikea uskoa että kukaan tolkun ihminen tuon roskaporukan ehdokkaita enää kehtaa äänestää. 

Vierailija
32/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa kalastella ääniä joka puolelta. Persut nykyään ainoita, jotka uskaltavat suoraan sanoa kantansa. Muut puolueet kuin tuuliviirejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuksen ja kirkon kanta on huomattavan nyt ymmärtäväisempi historioidensa valossa. Tämä kirkon ja kokoomuksen näennäinen arvosekoomus on laskelmoitua. Kirkko tarvitsee äyrit, samoin valtio ja eritoten kokoomuspolitiikka rahaa. 

Mitään sijaisynnytysten vapauttamista, kolmatta juridista sukupuolta eikä laajaa sateenkaaripoliittista ohjelmaa eivät kuitenkaan tule tekemään.


Sijaissynnytyksiin liittyvät asiat sekä juridinen sukupuolimerkintä ovat lainsäädännöllisesti niin vaikeita että hautautuvat.


Koko Kokoomuksen temppu vaikuttaisi äänten kalastelulta

Näin se voi olla. On tätä ehkä voinut ennakoida siitä mitä feminististä paheksuntaa, leimaamista ja aggressiota tietyt kok poliitikot ovat saaneet osakseen erottuessaan ryhmäkurista.

Vierailija
34/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykykokoomus on enemmän urbaanien juppien ja yksityisyrittäjien kuin vanhanaikaisten "kypäräpappien" puolue.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ulostulo Kokoomukselta tullaan raatelemaan äärivasemmiston somesotureiden toimesta moneen kertaan.


Joten mikään ei oikeasti muutu.

Mitä tarkoitat? Että tämä ei nostaisi Kokoomuksen arvostusta vaikka he asettuisivat tukemaan sijaissynnytystä ja muuta vähemmistöagendaa?

Itse en tiedä miten paljon näille jutuille on edes kysyntää. Ja sitäkin hämmästelen että tälläkö ne heterot naisäänestäjät nykyään kalastetaan. Suomi alkaa tuntua yhä vieraammalta henkisesti enkä ole mikään umpivanhoillinen. 

Vähemmistöjen sanelupolitiikalle tulee jossain vaiheessa rajat vastaan.


Aletaan jo lähestyä sitä tilannetta.


Pride aktiivien masinoima nykyinen myrkyllinen ilmapiiri on kammottava

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi