Voi vitalis, parvekeröökaajat
Näin illalla olisi ihana tuulettaa asuntoa mutta ei kun naapuri käryttää syöpäkäärylettään nonstop, tulee päänsärky
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vielä taloja, missä saa tupakoida parvekkeilla? Eihän pihoillakaan edes enää saa.
Kuinka väsynyt kommentti. 🥱
Lienee jo nykypäivää. Eri
Suurin osa uusista asunnoista on sellaisia joissa ei saa polttaa. Suurin osa Suomen talokannasta on vanhoja ja niissä useimmissa saa polttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän paljon tämmöisellä mammapalstalla puolustetaan tupakointia. Omassa lähipiirissä iältään 20-60 suurin osa paheksuu kyseistä tapaa ja jos polttavat niin ottavat toiset huomioon. Kaveri käy ihan ulkona tupakalla vaikka olisi sallittua parvekkeellakin. Kas kummaa kun hän huomioi muitakin
Sinulla on sinun lähipiirisi ja muilla omansa. Etkö ymmärrä tätä asiaa?
Suurin osa suomalaisista ei polta ja pitävät sitä myös junttina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän paljon tämmöisellä mammapalstalla puolustetaan tupakointia. Omassa lähipiirissä iältään 20-60 suurin osa paheksuu kyseistä tapaa ja jos polttavat niin ottavat toiset huomioon. Kaveri käy ihan ulkona tupakalla vaikka olisi sallittua parvekkeellakin. Kas kummaa kun hän huomioi muitakin
Sinulla on sinun lähipiirisi ja muilla omansa. Etkö ymmärrä tätä asiaa?
Suurin osa suomalaisista ei polta ja pitävät sitä myös junttina
Eivät pidä. Iso osa ei välitä siitä mitä toinen tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vielä taloja, missä saa tupakoida parvekkeilla? Eihän pihoillakaan edes enää saa.
Kuinka väsynyt kommentti. 🥱
Lienee jo nykypäivää. Eri
Suurin osa uusista asunnoista on sellaisia joissa ei saa polttaa. Suurin osa Suomen talokannasta on vanhoja ja niissä useimmissa saa polttaa.
Ei ainakaan täällä saa polttaa! Talo Helsingin Oulunkylässä rakennettu 1950 luvulla. Jossain Konaloissa saa vissiin vielä polttaa missä vaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vielä taloja, missä saa tupakoida parvekkeilla? Eihän pihoillakaan edes enää saa.
Kuinka väsynyt kommentti. 🥱
Lienee jo nykypäivää. Eri
Suurin osa uusista asunnoista on sellaisia joissa ei saa polttaa. Suurin osa Suomen talokannasta on vanhoja ja niissä useimmissa saa polttaa.
Juuri näin. Vanhoissa taloyhtiöissä ei aleta tupakoinnin takia muuttamaan yhtiösääntöjä. Se tuo lisäkustannuksia ja lisätöitä. Parempi antaa vain olla entisellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän paljon tämmöisellä mammapalstalla puolustetaan tupakointia. Omassa lähipiirissä iältään 20-60 suurin osa paheksuu kyseistä tapaa ja jos polttavat niin ottavat toiset huomioon. Kaveri käy ihan ulkona tupakalla vaikka olisi sallittua parvekkeellakin. Kas kummaa kun hän huomioi muitakin
Sinulla on sinun lähipiirisi ja muilla omansa. Etkö ymmärrä tätä asiaa?
Suurin osa suomalaisista ei polta ja pitävät sitä myös junttina
Eivät pidä. Iso osa ei välitä siitä mitä toinen tekee.
Tupakointi taatusti häiritsee suurinta osaa ihmisiä ja on todellakin junttia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vielä taloja, missä saa tupakoida parvekkeilla? Eihän pihoillakaan edes enää saa.
Kuinka väsynyt kommentti. 🥱
Lienee jo nykypäivää. Eri
Suurin osa uusista asunnoista on sellaisia joissa ei saa polttaa. Suurin osa Suomen talokannasta on vanhoja ja niissä useimmissa saa polttaa.
Ei ainakaan täällä saa polttaa! Talo Helsingin Oulunkylässä rakennettu 1950 luvulla. Jossain Konaloissa saa vissiin vielä polttaa missä vaan...
Sinäkö yleistät yhden taloyhtiön säännöt koskemaan kaikkia Suomen kerrostaloja ja taloyhtiöitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän paljon tämmöisellä mammapalstalla puolustetaan tupakointia. Omassa lähipiirissä iältään 20-60 suurin osa paheksuu kyseistä tapaa ja jos polttavat niin ottavat toiset huomioon. Kaveri käy ihan ulkona tupakalla vaikka olisi sallittua parvekkeellakin. Kas kummaa kun hän huomioi muitakin
Sinulla on sinun lähipiirisi ja muilla omansa. Etkö ymmärrä tätä asiaa?
Suurin osa suomalaisista ei polta ja pitävät sitä myös junttina
Eivät pidä. Iso osa ei välitä siitä mitä toinen tekee.
Tupakointi taatusti häiritsee suurinta osaa ihmisiä ja on todellakin junttia!
Ei häiritse suurinta osaa ihmisiä. Katsos kun suurin osa ihmisistä on elänyt jo 2000 luvun alkuvuosina. Yleisillä paikoilla tupakointi kiellettiin vasta myöhemmin. Tämä tupakointiasia on alkanut häiritsemään enemmälti nuorempia. Vanhemmista suurinta osaa ei kiinnosta poltatko vai et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vielä taloja, missä saa tupakoida parvekkeilla? Eihän pihoillakaan edes enää saa.
Kuinka väsynyt kommentti. 🥱
Lienee jo nykypäivää. Eri
Suurin osa uusista asunnoista on sellaisia joissa ei saa polttaa. Suurin osa Suomen talokannasta on vanhoja ja niissä useimmissa saa polttaa.
Juuri näin. Vanhoissa taloyhtiöissä ei aleta tupakoinnin takia muuttamaan yhtiösääntöjä. Se tuo lisäkustannuksia ja lisätöitä. Parempi antaa vain olla entisellään.
Ei täällä saa polttaa vanhassakaan talossa parvekkeilla. Tosin täällä asuu varmaan eri sosiaalisessa asemassa olevaa porukkaa kuin jossain läävissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vielä taloja, missä saa tupakoida parvekkeilla? Eihän pihoillakaan edes enää saa.
Kuinka väsynyt kommentti. 🥱
Lienee jo nykypäivää. Eri
Suurin osa uusista asunnoista on sellaisia joissa ei saa polttaa. Suurin osa Suomen talokannasta on vanhoja ja niissä useimmissa saa polttaa.
Ei ainakaan täällä saa polttaa! Talo Helsingin Oulunkylässä rakennettu 1950 luvulla. Jossain Konaloissa saa vissiin vielä polttaa missä vaan...
Sinäkö yleistät yhden taloyhtiön säännöt koskemaan kaikkia Suomen kerrostaloja ja taloyhtiöitä?
Luulin, että muuallakin asuu sivistyneitä ihmisiä, mutta sinä todistit ettei asu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vielä taloja, missä saa tupakoida parvekkeilla? Eihän pihoillakaan edes enää saa.
Kuinka väsynyt kommentti. 🥱
Lienee jo nykypäivää. Eri
Suurin osa uusista asunnoista on sellaisia joissa ei saa polttaa. Suurin osa Suomen talokannasta on vanhoja ja niissä useimmissa saa polttaa.
Juuri näin. Vanhoissa taloyhtiöissä ei aleta tupakoinnin takia muuttamaan yhtiösääntöjä. Se tuo lisäkustannuksia ja lisätöitä. Parempi antaa vain olla entisellään.
Ei täällä saa polttaa vanhassakaan talossa parvekkeilla. Tosin täällä asuu varmaan eri sosiaalisessa asemassa olevaa porukkaa kuin jossain läävissä
Huoh.... Etkö enää keksi muuta kuin sosiaaliluokat. 🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän paljon tämmöisellä mammapalstalla puolustetaan tupakointia. Omassa lähipiirissä iältään 20-60 suurin osa paheksuu kyseistä tapaa ja jos polttavat niin ottavat toiset huomioon. Kaveri käy ihan ulkona tupakalla vaikka olisi sallittua parvekkeellakin. Kas kummaa kun hän huomioi muitakin
Sinulla on sinun lähipiirisi ja muilla omansa. Etkö ymmärrä tätä asiaa?
Suurin osa suomalaisista ei polta ja pitävät sitä myös junttina
Eivät pidä. Iso osa ei välitä siitä mitä toinen tekee.
Tupakointi taatusti häiritsee suurinta osaa ihmisiä ja on todellakin junttia!
Ei häiritse suurinta osaa ihmisiä. Katsos kun suurin osa ihmisistä on elänyt jo 2000 luvun alkuvuosina. Yleisillä paikoilla tupakointi kiellettiin vasta myöhemmin. Tämä tupakointiasia on alkanut häiritsemään enemmälti nuorempia. Vanhemmista suurinta osaa ei kiinnosta poltatko vai et.
Höpö höpö. Heipat, en jaksa enää vääntää kättä hölmön kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vielä taloja, missä saa tupakoida parvekkeilla? Eihän pihoillakaan edes enää saa.
Kuinka väsynyt kommentti. 🥱
Lienee jo nykypäivää. Eri
Suurin osa uusista asunnoista on sellaisia joissa ei saa polttaa. Suurin osa Suomen talokannasta on vanhoja ja niissä useimmissa saa polttaa.
Ei ainakaan täällä saa polttaa! Talo Helsingin Oulunkylässä rakennettu 1950 luvulla. Jossain Konaloissa saa vissiin vielä polttaa missä vaan...
Sinäkö yleistät yhden taloyhtiön säännöt koskemaan kaikkia Suomen kerrostaloja ja taloyhtiöitä?
Luulin, että muuallakin asuu sivistyneitä ihmisiä, mutta sinä todistit ettei asu!
Joopa joo... Etkö keksi enää muuta kuin kuluneita fraaseja ja typeriä puujalkavitsejä. 🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vielä taloja, missä saa tupakoida parvekkeilla? Eihän pihoillakaan edes enää saa.
Kuinka väsynyt kommentti. 🥱
Lienee jo nykypäivää. Eri
Suurin osa uusista asunnoista on sellaisia joissa ei saa polttaa. Suurin osa Suomen talokannasta on vanhoja ja niissä useimmissa saa polttaa.
Juuri näin. Vanhoissa taloyhtiöissä ei aleta tupakoinnin takia muuttamaan yhtiösääntöjä. Se tuo lisäkustannuksia ja lisätöitä. Parempi antaa vain olla entisellään.
Ei täällä saa polttaa vanhassakaan talossa parvekkeilla. Tosin täällä asuu varmaan eri sosiaalisessa asemassa olevaa porukkaa kuin jossain läävissä
Huoh.... Etkö enää keksi muuta kuin sosiaaliluokat. 🥱
En, olen pannut tämän merkille monta kertaa! Hyvät kesän jatkot ja moi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän paljon tämmöisellä mammapalstalla puolustetaan tupakointia. Omassa lähipiirissä iältään 20-60 suurin osa paheksuu kyseistä tapaa ja jos polttavat niin ottavat toiset huomioon. Kaveri käy ihan ulkona tupakalla vaikka olisi sallittua parvekkeellakin. Kas kummaa kun hän huomioi muitakin
Sinulla on sinun lähipiirisi ja muilla omansa. Etkö ymmärrä tätä asiaa?
Suurin osa suomalaisista ei polta ja pitävät sitä myös junttina
Eivät pidä. Iso osa ei välitä siitä mitä toinen tekee.
Tupakointi taatusti häiritsee suurinta osaa ihmisiä ja on todellakin junttia!
Ei häiritse suurinta osaa ihmisiä. Katsos kun suurin osa ihmisistä on elänyt jo 2000 luvun alkuvuosina. Yleisillä paikoilla tupakointi kiellettiin vasta myöhemmin. Tämä tupakointiasia on alkanut häiritsemään enemmälti nuorempia. Vanhemmista suurinta osaa ei kiinnosta poltatko vai et.
Höpö höpö. Heipat, en jaksa enää vääntää kättä hölmön kanssa
Niinpä niin. Et kestä totuutta.
Kaikki eivät ole yhtä neuroottisia kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vielä taloja, missä saa tupakoida parvekkeilla? Eihän pihoillakaan edes enää saa.
Kuinka väsynyt kommentti. 🥱
Lienee jo nykypäivää. Eri
Suurin osa uusista asunnoista on sellaisia joissa ei saa polttaa. Suurin osa Suomen talokannasta on vanhoja ja niissä useimmissa saa polttaa.
Juuri näin. Vanhoissa taloyhtiöissä ei aleta tupakoinnin takia muuttamaan yhtiösääntöjä. Se tuo lisäkustannuksia ja lisätöitä. Parempi antaa vain olla entisellään.
Ei täällä saa polttaa vanhassakaan talossa parvekkeilla. Tosin täällä asuu varmaan eri sosiaalisessa asemassa olevaa porukkaa kuin jossain läävissä
Huoh.... Etkö enää keksi muuta kuin sosiaaliluokat. 🥱
En, olen pannut tämän merkille monta kertaa! Hyvät kesän jatkot ja moi!
Emme jää kaipaamaan. 2
Kyllä kai jossain ns slummialueilla vielä poltetaan parvekkeilla.. yök!
Vierailija kirjoitti:
Onko vielä taloja, missä saa tupakoida parvekkeilla? Eihän pihoillakaan edes enää saa.
Nih ja valkosipulilta löyhkääjät eivät saa hengittää partsillaan eikä taloyhtiön pihalla. Omaa hönkimispaikkaakaan sinne ei järkätä. Nyt on niiin tätä aikaa. Lakikin kieltää ihan taatusti.
Tämä! Ja alhaisessa sosiaalisessa luokassa olevat pääsääntöisesti