Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi vitalis, parvekeröökaajat

Vierailija
28.06.2026 |

Näin illalla olisi ihana tuulettaa asuntoa mutta ei kun naapuri käryttää syöpäkäärylettään nonstop, tulee päänsärky 

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkyysosamäärän on oltava matala jos polttaa. Kannattaa maksaa vähän enemmän että pääsee parempien ihmisten asuinalueelle missä ei polteta

Tämä! Ja alhaisessa sosiaalisessa luokassa olevat pääsääntöisesti

Vierailija
62/81 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vielä taloja, missä saa tupakoida parvekkeilla? Eihän pihoillakaan edes enää saa.

Kuinka väsynyt kommentti. 🥱

Lienee jo nykypäivää. Eri

Suurin osa uusista asunnoista on sellaisia joissa ei saa polttaa. Suurin osa Suomen talokannasta on vanhoja ja niissä useimmissa saa polttaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän paljon tämmöisellä mammapalstalla puolustetaan tupakointia. Omassa lähipiirissä iältään 20-60 suurin osa paheksuu kyseistä tapaa ja jos polttavat niin ottavat toiset huomioon. Kaveri käy ihan ulkona tupakalla vaikka olisi sallittua parvekkeellakin. Kas kummaa kun hän huomioi muitakin 

Sinulla on sinun lähipiirisi ja muilla omansa. Etkö ymmärrä tätä asiaa?

Suurin osa suomalaisista ei polta ja pitävät sitä myös junttina

Vierailija
64/81 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän paljon tämmöisellä mammapalstalla puolustetaan tupakointia. Omassa lähipiirissä iältään 20-60 suurin osa paheksuu kyseistä tapaa ja jos polttavat niin ottavat toiset huomioon. Kaveri käy ihan ulkona tupakalla vaikka olisi sallittua parvekkeellakin. Kas kummaa kun hän huomioi muitakin 

Sinulla on sinun lähipiirisi ja muilla omansa. Etkö ymmärrä tätä asiaa?

Suurin osa suomalaisista ei polta ja pitävät sitä myös junttina

Eivät pidä.  Iso osa ei välitä siitä mitä toinen tekee.                     

Vierailija
65/81 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vielä taloja, missä saa tupakoida parvekkeilla? Eihän pihoillakaan edes enää saa.

Kuinka väsynyt kommentti. 🥱

Lienee jo nykypäivää. Eri

Suurin osa uusista asunnoista on sellaisia joissa ei saa polttaa. Suurin osa Suomen talokannasta on vanhoja ja niissä useimmissa saa polttaa. 

Ei ainakaan täällä saa polttaa! Talo Helsingin Oulunkylässä rakennettu 1950 luvulla. Jossain Konaloissa saa vissiin vielä polttaa missä vaan...

Vierailija
66/81 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uikuti uikuti

Ööööööööööh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/81 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vielä taloja, missä saa tupakoida parvekkeilla? Eihän pihoillakaan edes enää saa.

Kuinka väsynyt kommentti. 🥱

Lienee jo nykypäivää. Eri

Suurin osa uusista asunnoista on sellaisia joissa ei saa polttaa. Suurin osa Suomen talokannasta on vanhoja ja niissä useimmissa saa polttaa. 

Juuri näin. Vanhoissa taloyhtiöissä ei aleta tupakoinnin takia muuttamaan yhtiösääntöjä. Se tuo lisäkustannuksia ja lisätöitä. Parempi antaa vain olla entisellään.

Vierailija
68/81 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän paljon tämmöisellä mammapalstalla puolustetaan tupakointia. Omassa lähipiirissä iältään 20-60 suurin osa paheksuu kyseistä tapaa ja jos polttavat niin ottavat toiset huomioon. Kaveri käy ihan ulkona tupakalla vaikka olisi sallittua parvekkeellakin. Kas kummaa kun hän huomioi muitakin 

Sinulla on sinun lähipiirisi ja muilla omansa. Etkö ymmärrä tätä asiaa?

Suurin osa suomalaisista ei polta ja pitävät sitä myös junttina

Eivät pidä.  Iso osa ei välitä siitä mitä toinen tekee.                     

Tupakointi taatusti häiritsee suurinta osaa ihmisiä ja on todellakin junttia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/81 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vielä taloja, missä saa tupakoida parvekkeilla? Eihän pihoillakaan edes enää saa.

Kuinka väsynyt kommentti. 🥱

Lienee jo nykypäivää. Eri

Suurin osa uusista asunnoista on sellaisia joissa ei saa polttaa. Suurin osa Suomen talokannasta on vanhoja ja niissä useimmissa saa polttaa. 

Ei ainakaan täällä saa polttaa! Talo Helsingin Oulunkylässä rakennettu 1950 luvulla. Jossain Konaloissa saa vissiin vielä polttaa missä vaan...

Sinäkö yleistät yhden taloyhtiön säännöt koskemaan kaikkia Suomen kerrostaloja ja taloyhtiöitä?                        

Vierailija
70/81 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän paljon tämmöisellä mammapalstalla puolustetaan tupakointia. Omassa lähipiirissä iältään 20-60 suurin osa paheksuu kyseistä tapaa ja jos polttavat niin ottavat toiset huomioon. Kaveri käy ihan ulkona tupakalla vaikka olisi sallittua parvekkeellakin. Kas kummaa kun hän huomioi muitakin 

Sinulla on sinun lähipiirisi ja muilla omansa. Etkö ymmärrä tätä asiaa?

Suurin osa suomalaisista ei polta ja pitävät sitä myös junttina

Eivät pidä.  Iso osa ei välitä siitä mitä toinen tekee.                     

Tupakointi taatusti häiritsee suurinta osaa ihmisiä ja on todellakin junttia!

Ei häiritse suurinta osaa ihmisiä. Katsos kun suurin osa ihmisistä on elänyt jo 2000 luvun alkuvuosina. Yleisillä paikoilla tupakointi kiellettiin vasta myöhemmin. Tämä tupakointiasia on alkanut häiritsemään enemmälti nuorempia. Vanhemmista suurinta osaa ei kiinnosta poltatko vai et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/81 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vielä taloja, missä saa tupakoida parvekkeilla? Eihän pihoillakaan edes enää saa.

Kuinka väsynyt kommentti. 🥱

Lienee jo nykypäivää. Eri

Suurin osa uusista asunnoista on sellaisia joissa ei saa polttaa. Suurin osa Suomen talokannasta on vanhoja ja niissä useimmissa saa polttaa. 

Juuri näin. Vanhoissa taloyhtiöissä ei aleta tupakoinnin takia muuttamaan yhtiösääntöjä. Se tuo lisäkustannuksia ja lisätöitä. Parempi antaa vain olla entisellään.

Ei täällä saa polttaa vanhassakaan talossa parvekkeilla. Tosin täällä asuu varmaan eri sosiaalisessa asemassa olevaa porukkaa kuin jossain läävissä

Vierailija
72/81 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vielä taloja, missä saa tupakoida parvekkeilla? Eihän pihoillakaan edes enää saa.

Kuinka väsynyt kommentti. 🥱

Lienee jo nykypäivää. Eri

Suurin osa uusista asunnoista on sellaisia joissa ei saa polttaa. Suurin osa Suomen talokannasta on vanhoja ja niissä useimmissa saa polttaa. 

Ei ainakaan täällä saa polttaa! Talo Helsingin Oulunkylässä rakennettu 1950 luvulla. Jossain Konaloissa saa vissiin vielä polttaa missä vaan...

Sinäkö yleistät yhden taloyhtiön säännöt koskemaan kaikkia Suomen kerrostaloja ja taloyhtiöitä?                        

Luulin, että muuallakin asuu sivistyneitä ihmisiä, mutta sinä todistit ettei asu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/81 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vielä taloja, missä saa tupakoida parvekkeilla? Eihän pihoillakaan edes enää saa.

Kuinka väsynyt kommentti. 🥱

Lienee jo nykypäivää. Eri

Suurin osa uusista asunnoista on sellaisia joissa ei saa polttaa. Suurin osa Suomen talokannasta on vanhoja ja niissä useimmissa saa polttaa. 

Juuri näin. Vanhoissa taloyhtiöissä ei aleta tupakoinnin takia muuttamaan yhtiösääntöjä. Se tuo lisäkustannuksia ja lisätöitä. Parempi antaa vain olla entisellään.

Ei täällä saa polttaa vanhassakaan talossa parvekkeilla. Tosin täällä asuu varmaan eri sosiaalisessa asemassa olevaa porukkaa kuin jossain läävissä

Huoh.... Etkö enää keksi muuta kuin sosiaaliluokat. 🥱

Vierailija
74/81 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän paljon tämmöisellä mammapalstalla puolustetaan tupakointia. Omassa lähipiirissä iältään 20-60 suurin osa paheksuu kyseistä tapaa ja jos polttavat niin ottavat toiset huomioon. Kaveri käy ihan ulkona tupakalla vaikka olisi sallittua parvekkeellakin. Kas kummaa kun hän huomioi muitakin 

Sinulla on sinun lähipiirisi ja muilla omansa. Etkö ymmärrä tätä asiaa?

Suurin osa suomalaisista ei polta ja pitävät sitä myös junttina

Eivät pidä.  Iso osa ei välitä siitä mitä toinen tekee.                     

Tupakointi taatusti häiritsee suurinta osaa ihmisiä ja on todellakin junttia!

Ei häiritse suurinta osaa ihmisiä. Katsos kun suurin osa ihmisistä on elänyt jo 2000 luvun alkuvuosina. Yleisillä paikoilla tupakointi kiellettiin vasta myöhemmin. Tämä tupakointiasia on alkanut häiritsemään enemmälti nuorempia. Vanhemmista suurinta osaa ei kiinnosta poltatko vai et.

Höpö höpö. Heipat, en jaksa enää vääntää kättä hölmön kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/81 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vielä taloja, missä saa tupakoida parvekkeilla? Eihän pihoillakaan edes enää saa.

Kuinka väsynyt kommentti. 🥱

Lienee jo nykypäivää. Eri

Suurin osa uusista asunnoista on sellaisia joissa ei saa polttaa. Suurin osa Suomen talokannasta on vanhoja ja niissä useimmissa saa polttaa. 

Ei ainakaan täällä saa polttaa! Talo Helsingin Oulunkylässä rakennettu 1950 luvulla. Jossain Konaloissa saa vissiin vielä polttaa missä vaan...

Sinäkö yleistät yhden taloyhtiön säännöt koskemaan kaikkia Suomen kerrostaloja ja taloyhtiöitä?                        

Luulin, että muuallakin asuu sivistyneitä ihmisiä, mutta sinä todistit ettei asu!

Joopa joo...    Etkö keksi enää muuta kuin kuluneita fraaseja ja typeriä puujalkavitsejä. 🥱                                                                           

Vierailija
76/81 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vielä taloja, missä saa tupakoida parvekkeilla? Eihän pihoillakaan edes enää saa.

Kuinka väsynyt kommentti. 🥱

Lienee jo nykypäivää. Eri

Suurin osa uusista asunnoista on sellaisia joissa ei saa polttaa. Suurin osa Suomen talokannasta on vanhoja ja niissä useimmissa saa polttaa. 

Juuri näin. Vanhoissa taloyhtiöissä ei aleta tupakoinnin takia muuttamaan yhtiösääntöjä. Se tuo lisäkustannuksia ja lisätöitä. Parempi antaa vain olla entisellään.

Ei täällä saa polttaa vanhassakaan talossa parvekkeilla. Tosin täällä asuu varmaan eri sosiaalisessa asemassa olevaa porukkaa kuin jossain läävissä

Huoh.... Etkö enää keksi muuta kuin sosiaaliluokat. 🥱

En, olen pannut tämän merkille monta kertaa! Hyvät kesän jatkot ja moi!

Vierailija
77/81 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän paljon tämmöisellä mammapalstalla puolustetaan tupakointia. Omassa lähipiirissä iältään 20-60 suurin osa paheksuu kyseistä tapaa ja jos polttavat niin ottavat toiset huomioon. Kaveri käy ihan ulkona tupakalla vaikka olisi sallittua parvekkeellakin. Kas kummaa kun hän huomioi muitakin 

Sinulla on sinun lähipiirisi ja muilla omansa. Etkö ymmärrä tätä asiaa?

Suurin osa suomalaisista ei polta ja pitävät sitä myös junttina

Eivät pidä.  Iso osa ei välitä siitä mitä toinen tekee.                     

Tupakointi taatusti häiritsee suurinta osaa ihmisiä ja on todellakin junttia!

Ei häiritse suurinta osaa ihmisiä. Katsos kun suurin osa ihmisistä on elänyt jo 2000 luvun alkuvuosina. Yleisillä paikoilla tupakointi kiellettiin vasta myöhemmin. Tämä tupakointiasia on alkanut häiritsemään enemmälti nuorempia. Vanhemmista suurinta osaa ei kiinnosta poltatko vai et.

Höpö höpö. Heipat, en jaksa enää vääntää kättä hölmön kanssa

Niinpä niin.  Et kestä totuutta.                                         

Kaikki eivät ole yhtä neuroottisia kuin sinä.                                                                           

Vierailija
78/81 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vielä taloja, missä saa tupakoida parvekkeilla? Eihän pihoillakaan edes enää saa.

Kuinka väsynyt kommentti. 🥱

Lienee jo nykypäivää. Eri

Suurin osa uusista asunnoista on sellaisia joissa ei saa polttaa. Suurin osa Suomen talokannasta on vanhoja ja niissä useimmissa saa polttaa. 

Juuri näin. Vanhoissa taloyhtiöissä ei aleta tupakoinnin takia muuttamaan yhtiösääntöjä. Se tuo lisäkustannuksia ja lisätöitä. Parempi antaa vain olla entisellään.

Ei täällä saa polttaa vanhassakaan talossa parvekkeilla. Tosin täällä asuu varmaan eri sosiaalisessa asemassa olevaa porukkaa kuin jossain läävissä

Huoh.... Etkö enää keksi muuta kuin sosiaaliluokat. 🥱

En, olen pannut tämän merkille monta kertaa! Hyvät kesän jatkot ja moi!

Emme jää kaipaamaan.     2                             

Vierailija
79/81 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai jossain ns slummialueilla vielä poltetaan parvekkeilla.. yök!

Vierailija
80/81 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vielä taloja, missä saa tupakoida parvekkeilla? Eihän pihoillakaan edes enää saa.

Nih ja valkosipulilta löyhkääjät eivät saa hengittää partsillaan eikä taloyhtiön pihalla. Omaa hönkimispaikkaakaan sinne ei järkätä. Nyt on niiin tätä aikaa. Lakikin kieltää ihan taatusti.